Strona 2 z 4

PostNapisane: 3 sty 2020, 00:15
przez Szyna
Będzie pińcet plus :D

PostNapisane: 3 sty 2020, 03:11
przez Payorez
200 starczy <lol>
Turbo już czeka w ProfiTurbo na diagnozę. W Weekend zaczynam składać motorownie, już mam wszystkie momenty dokręcania "pospisywane" i lecimy z tematem :)

oby przeżyć do wypłaty hahaha

PostNapisane: 3 sty 2020, 11:33
przez MrShaleck
Payorez napisał(a):już mam wszystkie momenty dokręcania "pospisywane"


Pamiętaj o przeliczeniu na Oldtony i wspolczynniku luja w łapie <lol>

PostNapisane: 3 sty 2020, 12:42
przez risto77
Payorez napisał(a):200 starczy <lol>...


"starczy" to jest uwiąd ;) a te 200 to wystarczy ale i tak na krótko bo z czasem zawsze brakuje ;)

PostNapisane: 3 sty 2020, 13:23
przez MrShaleck
risto77 napisał(a): te 200 to wystarczy ale i tak na krótko bo z czasem zawsze brakuje


On wierzy, że wystarczy do końca świata i dzień dłużej :D

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 7 sty 2020, 00:20
przez Payorez
Odebrałem auto od blacharza i lakiernika. połatane wyspawane, pomalowane. Można działać dalej z tematem!
poniże pare fotek

kieli.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

PostNapisane: 7 sty 2020, 13:41
przez MrShaleck
fajne fele pozdro

PostNapisane: 7 sty 2020, 18:46
przez ArteK
To kiedy będzie jeździć? ;)

PostNapisane: 7 sty 2020, 21:33
przez Płomień
Biorąc pod uwagę co tu będzie robione, to pewnie nie prędko. Może na wiosnę :D

Ładna robota, teraz musisz skompletować osłony żeby się nie zabrudziło.

PostNapisane: 8 sty 2020, 01:12
przez Payorez
Płomień napisał(a):Biorąc pod uwagę co tu będzie robione, to pewnie nie prędko. Może na wiosnę :D

Ładna robota, teraz musisz skompletować osłony żeby się nie zabrudziło.


mam w bagażniku o ile mi jakiejś nie zgubili :p bo już jedna listwa im pękła. na szczęście kolega Krzysiek posiadacz podobnej coupety GT poratuje :)

Pracy będzie ogrom... kasy też. Niestety trochę muszę przystopować z racji konieczności zmiany daily. Dizel 626 gd zaczął się lawinowo sypać [*]. Jakoś mi brakuje motywacji ( a może odwagi, żeby zacząć składać motor). do tego trzeba poczyścić skrzynie biegów, pomalować ją jak i również wszystkie wystające uchwyty z silnika... ehh roboty, a roboty :D

wyjadę myślę jakoś w Marcu, potem trzeba jechać wydech kpl zrobić.. :x

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 9 sty 2020, 00:06
przez adis555
Trzymam kciuki aby nie zabrakło Ci zapału do pracy. Będę tu zaglądał i mam nadzieję że prace będą postępować . ;)

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 23 sty 2020, 02:59
przez Payorez
Prace idą do przodu. Skladam silnik. Głowica już siedzi. Trochę pomalowałem motor.
Okazało się, że ze stanów przysłali mi tłoki od wersji wolnossącej, a nie turbo.. wyszło nawet lepiej, bo będzie większy stopień sprężania ( a jeszcze mi kase zwrócili za tłoczki:D).

Turbo, które kupiłem z silnikiem. okazało się śmietnikiem... pęknięta muszla strony ciepłej.. A więc doszedł wydatek zakupu zregenerowanego turbo ~1250 zł :X.. no cóż, powiedziało się A, trzeba powiedzieć B :D

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

PostNapisane: 23 sty 2020, 18:59
przez Szyna
1300 zł za turbinę, a 1500 za mają Mazdę nie chcesz dać <rotfl>
Skarbonka bez dna :D ale już coś widać i na pewno będzie frajda jak wyjedziesz :)

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 29 sty 2020, 08:36
przez DARO MAZDA 323
dawaj Michał Poznań juz w Kwietniu i trzeba to jeszcze poskładac i dotrzeć

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 29 sty 2020, 09:43
przez risto77
No to zróbmy zawody, kto pierwszy?
Ja uszczelkę, czy Ty całość ;)

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 3 lut 2020, 02:36
przez Payorez
Kolejne części układanki...

oczywiście kolejna wtopa. Skrzynia biegów okazała się trupem, bez oleju i ze zmielonymi trybami...
Całe szczęście "znajomy" z czatu 626 GD posiadał takową skrzynie. Umówiliśmy się w połowie drogi ( całość by wyszła 470kilometrów). Odebrałem skrzynie, teraz tylko ją uszczelnić, umyć i pomalować :)

Wszytskie elementy czyszczę i ew maluje. Pozostał do ogarnięcia kolektor dolotowy. Czekam na dorobienie noweju uszczelki między kolektor, a turbinę... nie produkują jej już z 15 lat <faja> hahaha <cisza>

PostNapisane: 3 lut 2020, 22:56
przez Szyna
Co to za Mavicki tam z tyłu wiszą :D Szosa czy MTB :P

PostNapisane: 4 lut 2020, 01:06
przez zadra
jak ja chciałbym mieć odpowiedni garaż i tyle czasu co Wy ... <spoko>

PostNapisane: 5 lut 2020, 14:37
przez Payorez
Szyna napisał(a):Co to za Mavicki tam z tyłu wiszą :D Szosa czy MTB :P

Olimpijczyka torowego z Moskwy 80' :D

co do garażu (fotka)

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 9 lut 2020, 02:01
przez Piotr_
Szanuje za projekcik i czekam na odpał <spoko>