Strona 3 z 5

PostNapisane: 7 cze 2012, 23:05
przez MichałB
i kto na forum ma takie obniżające sprężyny?

PostNapisane: 8 cze 2012, 13:49
przez skorpion1985
MichałB napisał(a):nie jest mi zbytnio na rękę wymiana sprężyn i amortyzatorów...


Ok tylko potem foteczki wstaw jak będzie po obniżeniu wyglądał twój xed chociaż z doświadczenia wiem że kozak :D

PostNapisane: 8 cze 2012, 14:37
przez FranzV6
Ja mam et 38 i 7,5 cala na 235 45 17 panowie oficerowie się nie czepiają, przegląd też powiedział że do 1 cm jest tolerancja ale ja już wiem, że jak zmienię na gumy 205 to praktycznie będzie na równi z karoserią więc jak ty masz et 40 i 8 cala to na normalnych oponkach typu 215 może to jakoś wyglądać... sprawdź

Ps jeżeli ktoś zna magika gdziekolwiek w pl :) co poszerza nadkola proszę o kontakt lub na to urządzonko do poszerzania nadkoli (pistolet mam chodzi tylko o to ramie) – świetny to dało efekt u ADHD.

ps na pocieszenie dodam, iż xedos czy z poszerzonymi nadkolami czy bez, czy na 235 czy na 185 gumach czy w ori stanie czy po rozsądnych przemianach zawsze będzie ideałem lini nadwozia i deski wnętrza jak i wygody jazdy oraz suspensu sem pomiędzy ekonomiom a mocą .

ładnie się prezentuje twój model pozdrawiam i bezawaryjności życzę.

PostNapisane: 8 cze 2012, 14:49
przez sylwo
MichałB napisał(a):i kto na forum ma takie obniżające sprężyny?

Niem kto obecnie na takich jeździ ale Smirnoff mi polecał bo sam na takich jeździł. Tyle że on śmigał z KLem ale to chyba nie robi różnicy w zawieszeniu.

PostNapisane: 4 lip 2012, 21:35
przez MichałB
witam
po 1,5 tygodniowym powrocie z delegacji Magda strzeliła mi foha... odpaliłem za pierwszym razem i po chwili zgasła, po drugim odpaleniu obroty falowały przez 6-10 sekund. po tej akcji zrobiłem jej dobrze i zalałem millera CFS 10w40 do tego Millers Oils Engine Flush(15min) i filtr simoty za 60zł i pierwsze co zauważyłem ze silnik wyciszył się na wyższych obrotach. zobaczymy jak miller sie spisze na castrolu 5w40 ubywało mi jakieś 400 ml na 3 tys
Obrazek
dziś zabrałem się za malowanie grila i ramek od halogenów
Obrazek
Obrazek
Obrazek
niestety kolor grila i karoseri auta nie jest taki sam... czekam na rekomendacje starych xedomaniakow

tutaj jeszcze moje "domowe dekelki" do felg <faja>
Obrazek
jako ze spaliła mi się lewa żarówka stopu zakupiłem na allegro komplet żarówek wstecznych stopi i do bagaznika
Obrazek

teraz czekam do święta króli i kupuje spinery <faja>

PostNapisane: 4 lip 2012, 21:48
przez sylwo
Diody jako stop mogą się nie sprawdzić – mała różnica pozycja/stop

Do bagażnika powinna wystarczyć, nie widziałem takiej ale robi wrażenie :D

PostNapisane: 5 lip 2012, 00:45
przez lukkil
moim zdaniem jak byś pomalował w kolorze nadwozia, bądź bardziej zbliżonym niż ten niebieski to by było lepiej :)
daj znać jak świecą te żarówki.

PostNapisane: 5 lip 2012, 10:59
przez Radex
przemaluj ten grill koniecznie albo w kolor nadwozia albo na czarno bo wygląda okropnie :|

PostNapisane: 5 lip 2012, 12:06
przez MichałB
Radex napisał(a):przemaluj ten grill koniecznie albo w kolor nadwozia albo na czarno bo wygląda okropnie :|

tez nie jestem zadowolony z efektu, dziś pochodzę po lakierniczych i poszukam jakiegoś koloru który będzie podobny do tego z karoserii. a jak nie znajdę to pewnie w ruch pójdzie nitro <glupek2>

Re: Mazda Xedos6 KF V6 1999

PostNapisane: 5 lip 2012, 12:10
przez oblivion
Etam nitro, zmatowić i przemalować ;)

PostNapisane: 5 lip 2012, 12:38
przez Radex
oblivion napisał(a):Etam nitro, zmatowić i przemalować ;)
<spoko>

PostNapisane: 5 lip 2012, 20:10
przez Piotr_
i to na czarno <spoko> :D czarny będzie najlepszym wyborem pasuje do każdego koloru i wygląda miodnie :D polecam w połysku <spoko> a xedzik całkiem całkiem :)

Re: Mazda Xedos6 KF V6 1999

PostNapisane: 6 lip 2012, 16:24
przez MatS
Jak chcesz koniecznie w kolorze nadwozia to jedź do sklepu lakierniczego i niech Ci zmieszają lakier o takim kodzie jak nadwozia. U mnie w mieście do tego jeszcze nabijają w puszkę :)

PostNapisane: 7 lip 2012, 13:00
przez lukkil
dokładnie, taki spray z dowolnym kolorem to koszt ok 50zł

PostNapisane: 18 sie 2012, 22:43
przez MichałB
lukkil napisał(a):dokładnie, taki spray z dowolnym kolorem to koszt ok 50zł

tak tez zrobiłem:) jeszcze do tego lakier bezbarwny i już myślę ze mam to z głowy, pomalowalem tym tez podkładkę pod tablice rej i oprawki halogenów
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

mazda jakiś miesiąc temu dostała nowe zaciski i tarcze od m6 hamowanie na wielki + <spoko>
kilka fotek z prac, zaciski kupione po 30 zł za sztukę ... tak wiec nie śmiąc sie z ich stanu:P
Obrazek
tutaj heble po piaskowaniu
Obrazek
heble po malowaniu hameraitem
Obrazek
Obrazek

tarcze mikoda GT i klocki trw
Obrazek
efekt końcowy
Obrazek
Obrazek
dzisiaj zabrałem tez się za utleniające amelinio na lusterkach
Obrazek
Obrazek
Obrazek
efektu końcowego nie będzie dziś bo zapomniałem zrobić fotki <glupek2>

PostNapisane: 19 sie 2012, 07:19
przez skorpion1985
MichałB napisał(a):Obrazek


Nie no wygląda to "obleśnie" :P. Zobacz jaka różnica jak pomalowane są te elementy, auto od razu pięknieje :)

Re: Mazda Xedos6 KF V6 1999

PostNapisane: 19 sie 2012, 07:48
przez oblivion
<spoko>

Re: Mazda Xedos6 KF V6 1999

PostNapisane: 19 sie 2012, 13:41
przez MatS
Wielki + za ostatnie mody :)

PostNapisane: 19 sie 2012, 22:51
przez DymeK
MichałB napisał(a):tarcze mikoda GT i klocki trw

mam taki sam zestaw powodzenia z czyszczeniem felg

PostNapisane: 20 sie 2012, 08:41
przez barcieh
Tak prawdę mówiąc lubię xedosa za te wszystkie chromy i nie wyobrażam sobie swojego bez nich, ale przy Twoim aucie gril w kolorze wygląda bardzo dobrze, natomiast ramki halogenów podobają mi się średnio. Kwestia gustu. Ogólnie xed robi wrażenie, piękna sztuka <serduszka>