Strona 25 z 26

Re: Mazda 626 GF RF-T '99 Indigo Blue

PostNapisane: 31 mar 2012, 15:49
przez mariusz323wgr
Obrazek

kiera od BJ Sportive braciaka :)
jeżeli chodzi o GFkę z 2002 roku to ja choruję na lampy od niej, takie przyciemnione, mistrz.. <serduszka>

PostNapisane: 2 kwi 2012, 13:22
przez Riki
A widzisz :) czyli jednak były także identyczne jak te w GF. Tyle, że BJ były jeszcze Nardi (mi się mniej podoba)

Jutro przyjdzie paczucha to zobaczymy co w trawie piszczy :P

PostNapisane: 2 kwi 2012, 13:26
przez Radex
Riki napisał(a):A widzisz czyli jednak były także identyczne jak te w GF.

czyli wujek Radek dobrze mówił :P <czarodziej>

czekam z niecierpliwością na założenie :)

PostNapisane: 4 kwi 2012, 00:28
przez Riki
Radex napisał(a):czyli wujek Radek dobrze mówił


Si :) zwracam honor ;)

Radex napisał(a):czekam z niecierpliwością na założenie :)


Paczucha przyszła – kierownica igła <jupi> już na aucie – prowadzi się..........zjawiskowo :P

jestem zadowolony :) dobry zakup sobie zrobiłem na urodziny <lol>

PostNapisane: 4 kwi 2012, 00:39
przez Radex
poka foty. ja myślałem kiedyś nad kierą od m6. ale może po prostu oddam swoją do obszycia <co?>

PostNapisane: 4 kwi 2012, 00:43
przez Riki
Radex napisał(a):poka foty.


Coś zrobię na dniach ;) kiera jak wyżej na focie od BJ :P

Od szóstki – nie polecam, poduchy nie podłączysz. Tam już jest technika z innej bajki :P 2stopniowego napełniania = inne kostki. Przerabialiśmy temat.

Re: Mazda 626 GF RF-T '99 Indigo Blue

PostNapisane: 19 kwi 2012, 20:02
przez Dominator
Riki poka te foty z kierą i te lampy JDM-y :)

PostNapisane: 11 lip 2012, 12:49
przez Radex
poka co tam kupiłeś do "łubudubu" :P <rotfl>

PostNapisane: 12 lip 2012, 22:38
przez Riki
jak złożę to pokażę :P

Radek dzięki za rady :) jutro wieczorem może uda mi się skończyć........ drzwi już wygłuszone, pozostało zmontować wszystko :]

EDIT:


Złożone.... gra wyśmienicie :) jestem mega zadowolony. Duże ukłony w stronę Radexa który doradził mi wiele kwestii i podpowiedział jak podłączyć ten sprzęt należycie – jestem laikiem w kwestii CA.

Na prawdę trzeba wygrzewać te głośniki? :P gram na 2/3 czasem, ufam, że nic nie odpadnie <lol>

foto jakieś wrzucę – niebawem :)

PostNapisane: 16 lip 2012, 09:39
przez Radex
Riki napisał(a):Na prawdę trzeba wygrzewać te głośniki?

Może nie tyle trzeba bo coś się stanie ale bardziej chodzi o to że teraz nie grają jak powinny.

zobaczysz że zauważysz różnicę w graniu jak się wygrzeją. muzyka będzie bardziej ciepła/miękka.

PostNapisane: 16 lip 2012, 10:13
przez Riki
OK – postawię dziś auto na słońcu :P:P:P:P:P

;)

PostNapisane: 16 lip 2012, 10:24
przez Radex
i włącz ogrzewanie na maksa :)

ja się pytam gdzie są foty <cisza>

a teraz jak już masz audio to tylko szyby w dół, łokieć na zewnętrzny i jechana
Obrazek

PostNapisane: 16 lip 2012, 16:21
przez Riki
Radex napisał(a):ja się pytam gdzie są foty <cisza>


yyyy... daj mi chwilę czasu abym ogarnął to włączając kwestie estetyki bo w bagażniku jest mały bałagan :P

Radex napisał(a):to tylko szyby w dół, łokieć na zewnętrzny i jechana


oj z tym to ciężko będzie bo ja za cicho muzyki słucham :D <lol>

w trasie z Ryk jadę 100/110.... za jakiś czas jakoś 150/160 i dalej tylko muzykę słyszę <lol>

PostNapisane: 17 lip 2012, 19:44
przez alk80
Riki napisał(a):w trasie z Ryk jadę 100/110.... za jakiś czas jakoś 150/160 i dalej tylko muzykę słyszę <lol>
to fajnie się masz, bo mi jakiś szkodnik zjadł wyciszenie silnika na grodzi i jak jadę 150 to zaczynają uszy odpadać,
chciał bym to czymś zastąpić ale nie wiem czym żeby wilgoci nie trzymało i nie spłynęło od gorąca turbiny i silnika

PostNapisane: 23 lip 2012, 16:05
przez Riki
Jakie sprężyny obniżające polecacie? :]

JAMEX to śmieć chyba? a MTS? patrząc na ceny nie widzę tam jakości za mocno ale nie handluje tym dlatego Was pytam ;) EIBACH źle wygląda – przód za wysoki.

alk – zobacz jak jest w MB W124 – takie gąbkowate coś...... dobra rzecz a tam jest spora maska, mysle ze jak kupisz od Merca i dotniesz to Ci zostanie na zatyczki do uszów :P :P :P ;) ;)

PostNapisane: 23 lip 2012, 19:53
przez sylwo
Te tańsze nie są progresywne ale za to twardsze ;)

PostNapisane: 24 lip 2012, 16:50
przez Mev
H&R mam w volvo chwalę, Bartek miał w Xedosie i też chwalił ;)

Tylko H&R ma pewną wadę – jest zajdużo twardszy niż np. eibach. I zauważyłem to i ja i Bartek ;)

W Xedosie miałem jamexa, był w sumie git, w BMW miałem najtwardszego Eibacha SportLine i było bardzo hmm luksusowo – auto na komforcie prawie nie straciło. W Volvo mam H&R i jest mega beton.

Weź dżameksa ;–) Xedos leżał na nim nienajgorzej, a względny komfort był zachowany. Od cholery ludzi na forum ma i też raczej szczególnie nikt nie narzeka. A koszt niewielki...

Dla Ciebie najlepszy pod względem charakterystyki byłby Eibach, no ale skoro nie podoba Ci się jak leży... H&R będzie dla Twojego emeryckiego kręgosłupa za twardy :P

PostNapisane: 26 lip 2012, 16:52
przez Radex
Riki napisał(a):JAMEX to śmieć chyba? a MTS

toż to to samo

Mev, ile przejechałeś na tych jamexach?

PostNapisane: 26 lip 2012, 17:09
przez Riki
Dziękuję ;)

Ktoś z Was posiada może zdjęcie GFki na JAMEXACH/MTS?
<prosze>

PostNapisane: 26 lip 2012, 18:52
przez Mev
Radex napisał(a):Mev, ile przejechałeś na tych jamexach?

Hmm tyle co miałem obniżonego xedosa, z 10k? Jeden sezon... Jamexy -35 + 215/45/R17 :) Ale wcześniej na tym zestawie jeździł Bartek, ile on km zrobił nie wiem...

Riki napisał(a):Ktoś z Was posiada może zdjęcie GFki na JAMEXACH/MTS?

viewtopic.php?f=309&t=103164