Mazda MX-6 GE KL-DE '93 A-Spec

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez voytecku » 14 kwi 2013, 13:55

320mm :)

Kiedys mialem tarcze R1 Concepts w millenii i nad takimi sie zastanawiam, chociaz po glowie chodza mi tez tarcze innych firm.

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez MX6KING » 18 kwi 2013, 17:48

dziś odebrałem magiel z mx-5 NB na swapa , :D
Obrazek
Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2012, 10:41
Posty: 48
Skąd: Włoszczowa/Tychy
Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'

Postprzez MX6KING » 5 cze 2013, 22:46

prace powoli idą do przodu Obrazek przymiarka felgi..
Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2012, 10:41
Posty: 48
Skąd: Włoszczowa/Tychy
Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'

Postprzez michalk » 6 cze 2013, 01:02

to buty z RXa?
To nie ludzie, to wilcy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 12:00
Posty: 629 (36/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda MX-6 '92 KL-DE

Postprzez julek » 9 cze 2013, 12:31

z rx8 ladnie jakies dystanse wkladales? bo one przeciez spore ET maja :D
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez DamianMX6 » 9 cze 2013, 18:09

MX6KING napisał(a):dziś odebrałem magiel z mx-5 NB na swapa , :D
Obrazek



O ciekawostka, będzie pasować ? Możesz coś więciej o tym napisać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez MX6KING » 9 cze 2013, 22:13

DamianMX6 napisał(a):
MX6KING napisał(a):dziś odebrałem magiel z mx-5 NB na swapa , :D
Obrazek



O ciekawostka, będzie pasować ? Możesz coś więciej o tym napisać.



a wiec zacznę od tego ze układ kierowniczy w mx-6 jest dla większości jej użytkowników ,,zadowalający''' zapewne bym sie z tym zgodził gdybym nie miał w garażu Mx-5 Nb ,każdy kto tym jeździł wie o czym teraz pisze ,układ kierowniczy jest tak bezpośredni ze auto prowadzi sie lepiej niż można sobie to wyobrazić (dodam że reakcja na ruch kierownicą jest natychmiastowa ,od prawej do lewej kręcąc kierownicą jest 2,5 obroty w Mx-6 3 obroty ) tak wiec postanowiłem na tym popracować i zakupiłem maglownice od mx-5 nb po wnikliwym porównaniu obu maglownic stwierdzam ze ta od mx-5 pasowała by bez większej rzeźby (wystarczyło by połączyć węże)
problem w tym ze przełożenie obu maglownic jest dokładnie takie samo drążek kierowniczy przesuwa sie o 5 cm po jednym pełnym przekręceniu kierownicą tak wiec swap okazał sie zbędny wtopiłem tylko kase w magiel który jest na teraz na sprzedaż , ale przynajmniej wiem ze muszę pokombinować ze zwrotnicami konkretnie w otworem w ktory wchodzi końcówka drązka kierowniczego tak wiec oddałem zwrotnice do Takarza który wykona kolejny otwór ale około 1,5 cm głebiej względem osi koła, problem jest tylko w tym ze Tokarz który sie tego podejmie (konkretnie chodzi o wykonanie 2 symetrycznych otworów a następnie rozwiercenie ich w stożek taki jaki jest na końcówce drążka jedyny kumaty koleś ma termin za około 2 tyg tak wiec musze czekac ...jakieś sugestie i uwagi ??
Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2012, 10:41
Posty: 48
Skąd: Włoszczowa/Tychy
Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'

Postprzez michalk » 10 cze 2013, 01:50

primo, magiel będzie miał ciężej
secondo, będzie oferował większy skręt kół / inny promień skrętu – co na to przeguby ?
chyba, że ja to sobie wyobraziłem inaczej ; )
To nie ludzie, to wilcy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 12:00
Posty: 629 (36/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda MX-6 '92 KL-DE

Postprzez MX6KING » 10 cze 2013, 12:14

michalk napisał(a):primo, magiel będzie miał ciężej
secondo, będzie oferował większy skręt kół / inny promień skrętu – co na to przeguby ?
chyba, że ja to sobie wyobraziłem inaczej ; )



Mam to na uwadze i mam zamiar ograniczyć skręt stosując odpowienie podkładki w maglownicy ( foto w trakcie motażu) wtedy koła bedą ograniczone przez maglownice tak aby było bezpiecznie dla przegubów . a co do magla napewno to zniesie ewentualnie mam zaposową pompę i seryjne zwrotnice w zapasie nic nie tracę a spróbować trzeba jak jest możliwość
Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2012, 10:41
Posty: 48
Skąd: Włoszczowa/Tychy
Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'

Postprzez michalk » 10 cze 2013, 14:08

MX6KING napisał(a):mam zaposową pompę i seryjne zwrotnice w zapasie nic nie tracę a spróbować trzeba jak jest możliwość


skoro masz zapas, to dlaczego nie.
swoją drogą, da się podmienić pompę wspomagania na bardziej wydajną do mx-6?
To nie ludzie, to wilcy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 12:00
Posty: 629 (36/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda MX-6 '92 KL-DE

Postprzez MX6KING » 10 cze 2013, 19:20

wszystko sie da !!! myślę że pompa spokojnie da rade ...
Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2012, 10:41
Posty: 48
Skąd: Włoszczowa/Tychy
Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'

Postprzez MX6KING » 15 paź 2013, 18:38

jakaś mała aktualizacja , prace na autem idą nadal powoli do przodu, wizualnie jeszcze kilka szczegułów i bedzie git...

Obrazek
Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2012, 10:41
Posty: 48
Skąd: Włoszczowa/Tychy
Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'

Postprzez MrShaleck » 19 paź 2013, 16:14

Jest śliczna. Koła z RX-8 to już w ogóle cudo. Chętnie bym takie przytulił :0
Powodzenia kolego :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2531 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Bounty » 19 paź 2013, 18:13

Miodzio, eleganckie zaciski <spoko> też takie będę miał, ale po zimie :)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez voytecku » 19 paź 2013, 21:32

Te felgi z RX8 jakos mnie nie przekonuja w budzie GE. Nie wolisz bialych obrysowek?

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez Egoist » 19 paź 2013, 22:56

Mi felgi tez nie podchodzą pod model. Obrysówki zostawiłbym tak jak są i dorzucił żółte halogeny , poza tym jest świetny!
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez Bounty » 20 paź 2013, 18:27

[quote="Egoist"]Obrysówki zostawiłbym tak jak są i dorzucił żółte halogeny

Żółte halogeny dają dobry efekt, ładnie dla oka wyglądają :)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez MX6KING » 22 paź 2013, 10:49

wiec tak , felgi z rx-a sa narazie tylko do testów,polatam na tym chwilke i zobaczymy jak autko bedzie się zachowywało ,bo w tym momęcie jest opona 235(wiec opory bedą mega na zimówkech było 185,,,,ogulnie na żywo wyglądają konkret,jeszcze jak wszystko osiądzie jakies 1,5-2 cm w dół bedzie git .
następny temat to obrysówki ,,voytecku" wymienił bym je na białę ,ale nie bede teraz tego wysyłał ze stan ow, bo szkoda zachodu przy wiekszej paczce pomyślimy ,bo w pl raczej są nieosiągalne...
Co do zacisków to ciekawe kto zgadnie z czego pochodzą? rzeźba totalna....
a co do halogenow to a-spec w pomaranczowym raczej nie do kupienia,
Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2012, 10:41
Posty: 48
Skąd: Włoszczowa/Tychy
Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'

Postprzez MX6KING » 27 paź 2013, 16:21

Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2012, 10:41
Posty: 48
Skąd: Włoszczowa/Tychy
Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'

Postprzez kobe31 » 4 lis 2013, 20:01

Wszystko fajnie tylko mógłbyś wrzucić jakąś konkret sesję stanu obecnego i opisać listę nowych fantów, które zagościły na aucie :)
Gdzie udało Ci się zdobyć dokładki LSi na tylne błotniki? Oryginalne?
We take these risk not to escape life but to prevent life from escaping us...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2012, 21:23
Posty: 166
Skąd: Suwałki
Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy