Mazda 626 GD 2.0i (FE) GLX '90
Napisane: 18 kwi 2005, 23:07
Witam,
Mam przyjemność zaprezentować Wam moją 626 GD. Historia tego auta przedstawia się następująco... Autko powstało w we wrześniu 1990 r. w fabryce w Hofu. Po morskiej podróży z Japonii w grudniu '90 trafiło do salonu Mazdy w niemieckim miasteczku Lichtenfels. W tym właśnie salonie kupiła ją pewna polska firma. Jako "limuzyna prezesa" mazda jeździła do 1996 roku. Gdy księgowy stwierdził, że samochód już się zamortyzował, od firmy odkupił ją jeden z pracowników (w tym momencie skończyły się wpisy w książce serwisowej ). Poprzedni właściciel raczej dbał o nią, naprawy przeprowadzane były na bieżąco w ASO (kilka faktur z A-Z Auto) lub przez znajomego mechanika. Rok przed sprzedażą mazda dostała "nitro-LPG". W końcu po wspólnie spędzonych dziesięciu latach i stu kilkudziesięciu kilometrach w październiku, mazda trafiła do serwisu allegro. Akurat wtedy szukałem nowego samochodu po sprzedaży pierwszej 626 (GC z 1986 roku) i po wielu dylematach kilku obejrzanych E-30, Hondach Accord i Prelude, wszelkiej maści fiatach itp., wybór padł na GD w hatchbacku. I tak 04.11.2004 r. rozpoczęła się nasza wspólna droga która trwa do dziś....
Teraz trochę o samym samochodzie:
silnik – 2.0i , osiem zaworów, katalogowo 90KM;
nadwozie – pięciodrzwiowe (hatchback/liftback);
kolor – H1 steel gray mica (stalowoszary metalic)
wyposażenie – GLX, 4 x elektryczne szyby, elektryczna regulacja reflektorów, regulacja kierownicy, podłokietnik ;
dodatkowo – blokada skrzyni biegów, "nitro-LPG" II generacji, dwa komplety kół (alu 14' i stalówki), skórzana gałka zmiany biegów z mx-5 NB, aluminiowe ramki zegarów, dokładka zderzaka od wersji GT, grill ze światłami przeciwmgielnymi;
audio – radioodtwarzacz CD kupiony razem z samochodem i cztery głośniki;
przebieg na 6.02.2008 – 292800 km.
Poniżej kilka fotek.
--------------------------------------------------
Zlot jesienny mazdaspeed 11.2006.
Wiosna 2009
Mam przyjemność zaprezentować Wam moją 626 GD. Historia tego auta przedstawia się następująco... Autko powstało w we wrześniu 1990 r. w fabryce w Hofu. Po morskiej podróży z Japonii w grudniu '90 trafiło do salonu Mazdy w niemieckim miasteczku Lichtenfels. W tym właśnie salonie kupiła ją pewna polska firma. Jako "limuzyna prezesa" mazda jeździła do 1996 roku. Gdy księgowy stwierdził, że samochód już się zamortyzował, od firmy odkupił ją jeden z pracowników (w tym momencie skończyły się wpisy w książce serwisowej ). Poprzedni właściciel raczej dbał o nią, naprawy przeprowadzane były na bieżąco w ASO (kilka faktur z A-Z Auto) lub przez znajomego mechanika. Rok przed sprzedażą mazda dostała "nitro-LPG". W końcu po wspólnie spędzonych dziesięciu latach i stu kilkudziesięciu kilometrach w październiku, mazda trafiła do serwisu allegro. Akurat wtedy szukałem nowego samochodu po sprzedaży pierwszej 626 (GC z 1986 roku) i po wielu dylematach kilku obejrzanych E-30, Hondach Accord i Prelude, wszelkiej maści fiatach itp., wybór padł na GD w hatchbacku. I tak 04.11.2004 r. rozpoczęła się nasza wspólna droga która trwa do dziś....
Teraz trochę o samym samochodzie:
silnik – 2.0i , osiem zaworów, katalogowo 90KM;
nadwozie – pięciodrzwiowe (hatchback/liftback);
kolor – H1 steel gray mica (stalowoszary metalic)
wyposażenie – GLX, 4 x elektryczne szyby, elektryczna regulacja reflektorów, regulacja kierownicy, podłokietnik ;
dodatkowo – blokada skrzyni biegów, "nitro-LPG" II generacji, dwa komplety kół (alu 14' i stalówki), skórzana gałka zmiany biegów z mx-5 NB, aluminiowe ramki zegarów, dokładka zderzaka od wersji GT, grill ze światłami przeciwmgielnymi;
audio – radioodtwarzacz CD kupiony razem z samochodem i cztery głośniki;
przebieg na 6.02.2008 – 292800 km.
Poniżej kilka fotek.
--------------------------------------------------
Zlot jesienny mazdaspeed 11.2006.
Wiosna 2009