Mazda Xedos 6 CA KF '93 2,0 V6
Dnia 16.03.2014 stałem się posiadaczem Mazdy Xedos 6 z silnikiem 2.0 V6.
Informacje:
Kolor: Czarny
Wyprodukowano na Europe
Kraj przeznaczenia: Niemcy,
Miejsce produkcji: Japonia,
Rok produkcji: 1993,
Model: Xedos 6,
Kod: CA
Typ nadwozia: Sedan,
Typ napędu: przedni,
Silnik:
-benzynowy ,
-Pojemność (cc) 1995
-Typ: KF,
-Liczba cylindrów: 6, typ V
-Moc (HP): 144,
-24-zaworowy, DOHC,
-wtryskiwacz (EGI),
-Rok Prod. 1993
Skrzynia biegów:
-5-biegowa
Wyposażenie:
-centralny zamek z pilota
-immobilizer
-skórzana tapicerka
-poduszka powietrzna
-skórzana dźwignia hamulca ręcznego
-ABS
-regulowana wysokość kolumny kierownicy,
-Elektryczne szyby x4,
-światła przeciwmgielne przednie,
-podgrzewane, elektryczne lusterka,
-klimatyzacja,
-podgrzewane fotele,
-podświetlana popielniczka i zapalniczka
Zestaw car audio
-radio JVC KD-X50BT – zmiana na Kenwood DDX6027
-głośniki przód- seria – zmiana na Powerbass S-6C
-głośniki tył Pioneer- seria
-wygłuszone przednie drzwi.
+ CB Radio President Johny II i antena Sirio ML145.
Zmiany/Naprawy/Wymiany- ogólne wydatki
258 tys.
2x łączniki stabilizatora przód – 2x 60,–
2x sworznie wahacza przód – 2x 40,–
Instalacja LPG sekwencyjna STAG – 2600,–
Przewody zapłonowe – 200,–
Komplet świec – 75,–
259 tys.
Filtr oleju MANN – 20,–
Olej Valvoline MaxLife 10w40 – 90,–
2x Uszczelki pokrywy zaworów OE MAZDA – 110,–
2x Uszczelki kolektora ssącego – 80,–
Filtr powietrza – 30,–
Wymiana podświetlenia wnętrza, postojówek etc. na LED – 20,–
Wygłuszenie drzwi – 80,–
Głośniki Powerbass S-6C – 180,–
261tys.
Linki hamulca ręcznego – 90,–
Regeneracja zacisków z przodu, nowe tłoczki razem z zestawem naprawczym – 100,–
Klocki przód – 50 ,–
263tys.
Sonda lambda – 150,–
Filtr paliwa – 30,–
267tys.
Akumulator Gigawatt 60ah – 200,–
Wycieraczki HEYNER HYBRID – 40,–
269tys.
Kable zapłonowe NGK RC-ZE31 – 230,–
Remont blacharski – 600,–
Nowa szyba czołowa – 350,–
270tys.
Filtr oleju MANN – 20,–
Olej Valvoline MaxLife 10w40 – 90,–
4x Opony zimowe Dębica Frigo 2 – 680,–
4x sprężyny Jamex -35mm – 365,–
2x amortyzatory przód Kayaba – 265,–
2x amortyzatory tył Kamoka – 230,–
2x osłony i odboje tył – 70,–
2x osłony i odboje przód – 60,–
2x tulejki drążka stabilizatora – 30,–
Lewy drążek kierowniczy + końcówka drążka – 90,–
Poduszka sprężyny lewy tył – 40,–
Cewka zapłonowa – 60,–
Mocowanie amortyzatora tył – 65,–
280tys.
Klocki, tarcze, zestaw naprawczy zacisków – 300,–
Informacje:
Kolor: Czarny
Wyprodukowano na Europe
Kraj przeznaczenia: Niemcy,
Miejsce produkcji: Japonia,
Rok produkcji: 1993,
Model: Xedos 6,
Kod: CA
Typ nadwozia: Sedan,
Typ napędu: przedni,
Silnik:
-benzynowy ,
-Pojemność (cc) 1995
-Typ: KF,
-Liczba cylindrów: 6, typ V
-Moc (HP): 144,
-24-zaworowy, DOHC,
-wtryskiwacz (EGI),
-Rok Prod. 1993
Skrzynia biegów:
-5-biegowa
Wyposażenie:
-centralny zamek z pilota
-immobilizer
-skórzana tapicerka
-poduszka powietrzna
-skórzana dźwignia hamulca ręcznego
-ABS
-regulowana wysokość kolumny kierownicy,
-Elektryczne szyby x4,
-światła przeciwmgielne przednie,
-podgrzewane, elektryczne lusterka,
-klimatyzacja,
-podgrzewane fotele,
-podświetlana popielniczka i zapalniczka
Zestaw car audio
-radio JVC KD-X50BT – zmiana na Kenwood DDX6027
-głośniki przód- seria – zmiana na Powerbass S-6C
-głośniki tył Pioneer- seria
-wygłuszone przednie drzwi.
+ CB Radio President Johny II i antena Sirio ML145.
Zmiany/Naprawy/Wymiany- ogólne wydatki
258 tys.
2x łączniki stabilizatora przód – 2x 60,–
2x sworznie wahacza przód – 2x 40,–
Instalacja LPG sekwencyjna STAG – 2600,–
Przewody zapłonowe – 200,–
Komplet świec – 75,–
259 tys.
Filtr oleju MANN – 20,–
Olej Valvoline MaxLife 10w40 – 90,–
2x Uszczelki pokrywy zaworów OE MAZDA – 110,–
2x Uszczelki kolektora ssącego – 80,–
Filtr powietrza – 30,–
Wymiana podświetlenia wnętrza, postojówek etc. na LED – 20,–
Wygłuszenie drzwi – 80,–
Głośniki Powerbass S-6C – 180,–
261tys.
Linki hamulca ręcznego – 90,–
Regeneracja zacisków z przodu, nowe tłoczki razem z zestawem naprawczym – 100,–
Klocki przód – 50 ,–
263tys.
Sonda lambda – 150,–
Filtr paliwa – 30,–
267tys.
Akumulator Gigawatt 60ah – 200,–
Wycieraczki HEYNER HYBRID – 40,–
269tys.
Kable zapłonowe NGK RC-ZE31 – 230,–
Remont blacharski – 600,–
Nowa szyba czołowa – 350,–
270tys.
Filtr oleju MANN – 20,–
Olej Valvoline MaxLife 10w40 – 90,–
4x Opony zimowe Dębica Frigo 2 – 680,–
4x sprężyny Jamex -35mm – 365,–
2x amortyzatory przód Kayaba – 265,–
2x amortyzatory tył Kamoka – 230,–
2x osłony i odboje tył – 70,–
2x osłony i odboje przód – 60,–
2x tulejki drążka stabilizatora – 30,–
Lewy drążek kierowniczy + końcówka drążka – 90,–
Poduszka sprężyny lewy tył – 40,–
Cewka zapłonowa – 60,–
Mocowanie amortyzatora tył – 65,–
280tys.
Klocki, tarcze, zestaw naprawczy zacisków – 300,–
Ostatnio edytowano 20 maja 2015, 22:57 przez maciekzx, łącznie edytowano 22 razy
- Od: 22 mar 2014, 14:56
- Posty: 146
- Skąd: Pruchnik
- Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.
Zapraszam do mnie do tematu, zobaczysz walkęz "blacharską lipą"
Usunięcie rdzy to jest pikuś. Poprawiać po kimś lepianke.. to jest dramat.
P.S Dbaj o nią bo Xedosów ubywa...
Usunięcie rdzy to jest pikuś. Poprawiać po kimś lepianke.. to jest dramat.
P.S Dbaj o nią bo Xedosów ubywa...
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
W ostatnim tygodniu kupiłem kilka kompletów żarówek LED. Zawędrowały do świateł postojowych z przodu, podświetlenia rejestracji, podświetlenia drzwi, lampki centralnej, lampek do czytania.
Moim zdaniem odmłodziło to troszkę samochód w środku.
Dodatkowo zamontowałem CB Radio, President Johnny II ASC i antena Sirio ML145.
Zbliża się wymiana oleju więc zakupiłem taki zestaw:
– Valvoline Maxlife 10w40,
– Liqui Moly Engine Flush,
– filtr oleju MANN W610/3,
a dzisiaj pomalowałem atrapę z przodu na kolor czarny mat
oraz umyłem silnik:
Moim zdaniem odmłodziło to troszkę samochód w środku.
Dodatkowo zamontowałem CB Radio, President Johnny II ASC i antena Sirio ML145.
Zbliża się wymiana oleju więc zakupiłem taki zestaw:
– Valvoline Maxlife 10w40,
– Liqui Moly Engine Flush,
– filtr oleju MANN W610/3,
a dzisiaj pomalowałem atrapę z przodu na kolor czarny mat
oraz umyłem silnik:
- Od: 22 mar 2014, 14:56
- Posty: 146
- Skąd: Pruchnik
- Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.
Też ostatnio zamontowałem ledy w podsufitce i tablicy rejestracja. Niewielki koszt, a efekt bardzo fajny. Ładnie Twojej Madzi z tym czarnym grillem.
-
goju10
ładny egzemplarz, zazdroszczę kolorku. Powodzenia w jak najdłuższej eksploatacji
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Calkiem niezly stan wiem co ludzie potrafia zrobic z takiego auta dbaj i dzialaj a bedzie lalka
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
W aucie cały czas coś się dzieje:)
Na pierwszy ogień poszła wymiana kierownicy którą dostałem od poprzedniego właściciela. Jak to mówią, co skóra to skóra
Dokupiłem też kilka fantów które będą założone po świętach
1) uszczelki pod pokrywy zaworów:
– oryginał OE MAZDA – 55zł/szt = 110zł/kpl
2) uszczelka pod kolektor ssący:
– TAKOMA – 40zł/szt x2 = 80zł/kpl
3) filtr powietrza – 30zł
Na pierwszy ogień poszła wymiana kierownicy którą dostałem od poprzedniego właściciela. Jak to mówią, co skóra to skóra
Dokupiłem też kilka fantów które będą założone po świętach
1) uszczelki pod pokrywy zaworów:
– oryginał OE MAZDA – 55zł/szt = 110zł/kpl
2) uszczelka pod kolektor ssący:
– TAKOMA – 40zł/szt x2 = 80zł/kpl
3) filtr powietrza – 30zł
- Od: 22 mar 2014, 14:56
- Posty: 146
- Skąd: Pruchnik
- Auto: Mazda Xedos 2.0 V6, 1993.
2DIN robi robotę w xedosie, też mam, tylko jakoś Twoja ramka bardziej wypełniła tą "dziurę". Miałeś ori ramkę kenwood?
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
heh, wiem jak to jest, bez kieszeni radio mi się przesuwało, a ramka odpadała przy szybszych manewrach a taka kieszeń może nawet kosztować stówkę mimo to warto ją kupić, bo radio kompletnie inaczej spasowane będzie
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
maciekzx napisał(a):Producent przewidział miejsce na radio 2din, więc trzeba z tego korzystać:)
Jednostka Kenwood ddx6027
noo nie wiem... radia 2 din z tego co widziałem nie maja ściąganego przedniego panelu, chyba nie muszę mówić w jakim kraju żyjemy, szkoda byłoby mi strącić radio za 7 stówek i szyby
chyba ze masz własny dom i posesje to inna sprawa
Kolejny ratowany egzemplarz.
Dbaj kolego a na pewno się odwdzięczy. Z moją poprzednią też zaczynałem na takich felgach.
PS Wymień kierownicę bo na tę nie mogę patrzeć
Dbaj kolego a na pewno się odwdzięczy. Z moją poprzednią też zaczynałem na takich felgach.
PS Wymień kierownicę bo na tę nie mogę patrzeć
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Bardzo fajne radio.
Na pewno są takie za stówkę lub droższe, ale można też kupić taką kieszeń całkiem tanio. Nie pamiętam dokładnie ile dałem za swoją, ale na pewno nie więcej niż 4 dychy.
Też wydaje mi się, że dzisiaj już mało kto robi takie numery. Naprawdę dawno nie słyszałem, żeby komuś ukradli radio.
Crenshaw napisał(a):taka kieszeń może nawet kosztować stówkę
Na pewno są takie za stówkę lub droższe, ale można też kupić taką kieszeń całkiem tanio. Nie pamiętam dokładnie ile dałem za swoją, ale na pewno nie więcej niż 4 dychy.
MichałB napisał(a):noo nie wiem... radia 2 din z tego co widziałem nie maja ściąganego przedniego panelu, chyba nie muszę mówić w jakim kraju żyjemy, szkoda byłoby mi strącić radio za 7 stówek i szyby
deejay27 napisał(a):Moim zdaniem takie czasy już chyba powoli odchodzą do lamusa
Też wydaje mi się, że dzisiaj już mało kto robi takie numery. Naprawdę dawno nie słyszałem, żeby komuś ukradli radio.
-
goju10
Mi, dokładnie 2 mies. temu ( BLAUPUNKT TEXAS )
Stało się to tak szybko, że z pośpiechu złodziej zostawił w aucie leżący na wierzchu portfel i telefon. Zaznaczę, że auto służbowe i okradziony zostałem w Mordorze ( zwanym Wałbrzychem )
Stało się to tak szybko, że z pośpiechu złodziej zostawił w aucie leżący na wierzchu portfel i telefon. Zaznaczę, że auto służbowe i okradziony zostałem w Mordorze ( zwanym Wałbrzychem )
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości