Mazda 626 GE FP 1997

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez inter32 » 2 paź 2014, 16:23

Witam chciał bym przedstawiać swoją Mazdę 626 GE, po kupnie od razu zrobiony rozrząd i pompa wody zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia, świeci się jedna kontrolka widoczna na zdjęciach i wymiana wahaczy z przodu bo są wybite, ile kosztuje wahacza dobrej jakości raczej tulei nie będę nabijał ?, coś szumi podczas hamowania obstawiam że tłoczek się zastał z przodu,w kabinie przełącznik od szyb wpadł do środka, właściciel sprzedał z powodu korozji, cała w oryginalnym lakierze 90-120 mikronów, Mazda służy na dojazdy do pracy robi dziennie 4 km, posiadam jeszcze 2 inne pojazdy
Załączniki
Obraz 042.jpg
Obraz 044.jpg
Obraz 145.jpg
Obraz 147.jpg
Obraz 150.jpg
Obraz 151.jpg
Obraz 146.jpg
Obraz 020.jpg
Początkujący
 
Od: 2 paź 2014, 15:57
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules

Postprzez inter32 » 3 paź 2014, 18:35

ta kontrolka pomarańczowa to jest od ABS panowie?
Początkujący
 
Od: 2 paź 2014, 15:57
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules

Postprzez sylwo » 3 paź 2014, 18:50

<ok> ABS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4284 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez mark.87 » 3 paź 2014, 18:52

Kolorek taki sam jak moja. tak to jest od ABS ale nie przejmuj sie nia, ja jezdze u siebie juz ponad rok z swiecaca, A co do wahaczy to polecam ci zrobic te co masz niz kupic chinski szajs, rozbierz zaciski i wtedy zobaczysz co szumi,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez inter32 » 4 paź 2014, 10:53

kupi już jakiś w miarę wahacz za 250 zł? czy trzeba dać ze 400 w górę, jaki może być koszt naprawy tej kontrolki rozumiem że trzeba kupić czujnik ABS
Początkujący
 
Od: 2 paź 2014, 15:57
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules

Postprzez julek » 4 paź 2014, 12:59

ogarnij ta rdze bo juz z jednej strony mocno postepuje ;/
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez inter32 » 4 paź 2014, 16:09

mechanicznie mogę zrobić TOP z blacha raczej nie wygram a po drugie nie jest to oficjalna limuzyna domowa, lubię to Madzie
Początkujący
 
Od: 2 paź 2014, 15:57
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules

Postprzez julek » 4 paź 2014, 17:14

Powiedz mi tylko po co robić top mechanicznie jak niedlugo ci nogi wylecą przez podłogę? albo kupować auto z pasją albo żeby je po prostu zajechać....
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Setritus » 4 paź 2014, 17:28

taka jaką jeździła Hanka!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez mark.87 » 4 paź 2014, 18:59

Po co kupowac nowe wahacze skoro te mozna zrobic taniej a ten sam efekt. co do ABS to powiem tyle ze nie latwo jest zrobic tak zeby kontrolka zgasla, wymiana czujnikow moze pomoze jesli to przod, bo jesli tyl to podobno wymiana tylko z belka, sprawdz bledy abs i bedziesz wiedzial jaki czujnik padl czy cos innego,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez inter32 » 4 paź 2014, 20:02

Dziś kupione klocki i tarcze na tył TRW, bardzo lubię auta to moja pasja, do takiej Madzi najlepiej by pasowało 2.5V6 , jak się sprawuje takie V6 czy są wycieki czy nadal sucho tak jak w R4,czy są tam kable WN czy cewki?, problem korozji mam też w MB
Początkujący
 
Od: 2 paź 2014, 15:57
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules

Postprzez Eklerek323f » 4 paź 2014, 20:15

mark.87 napisał(a):wymiana czujnikow moze pomoze jesli to przod, bo jesli tyl to podobno wymiana tylko z belka,

Skąd taka diagnoza? Co ma wspólnego belka z ABSem?

inter32 napisał(a):Dziś kupione klocki i tarcze na tył TRW, bardzo lubię auta to moja pasja, do takiej Madzi najlepiej by pasowało 2.5V6 , jak się sprawuje takie V6 czy są wycieki czy nadal sucho tak jak w R4,czy są tam kable WN czy cewki?, problem korozji mam też w MB

W kwietniu jakoś robiłem SWAp z 1.8 na 2.5 V6 – rewelka. Zajmij się blachą bo szkoda auta marnować. W Vałce masz normalny układ na aparacie zapłonowym – jesli o to pytałeś a sprawa wycieków to już sprawa indywidualnego silnika :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez mark.87 » 4 paź 2014, 21:04

Tak wyczytalem na forum kolego z tymi czujnikami ABS ze tyl to ciezki kawalek chleba jesli chodzi o wymiane,predzej sie sruby urwa niz wykrecisz go w calosci, tyle wiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Gared » 4 paź 2014, 21:26

Jeśli czujnik jest walnięty, to kogo obchodzi czy wykręci się go w całości, czy wydłubie się go kawałek po kawałku? ;)
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Eklerek323f » 4 paź 2014, 21:37

Gared napisał(a):Jeśli czujnik jest walnięty, to kogo obchodzi czy wykręci się go w całości, czy wydłubie się go kawałek po kawałku? ;)

Bardziej pewnie chodzi o ukręcenie śruby w mocowaniu – ale i na t ojest sposób przecież można rozwiercić i nagwintować :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez inter32 » 4 paź 2014, 22:21

po taki czujnik pewno najlepiej jechać do ASO żeby nie kupić byle czego i się tam wiecznie nie czepiać
Początkujący
 
Od: 2 paź 2014, 15:57
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules

Postprzez Danmazda » 4 paź 2014, 22:28

inter32 napisał(a):po taki czujnik pewno najlepiej jechać do ASO

Jak ja chciałem kupić czujnik w ASO to kosztował on 1,000 zł(był to pewien czas tamu, może teraz są tańsze) Kupiłem używany za 140 zł i przez 4 lata nie było problemu, auto sprzedałem więc dalej nie wiem jak jego działanie.
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Eklerek323f » 4 paź 2014, 22:32

Myśle, że i taniej sie znajdzie używki jak by co u nas w Łodzi koleżanka Arrival86 ma MX-6 na części :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Gared » 7 paź 2014, 08:01

To jednak nie ratują tej mx-6? :(
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Eklerek323f » 7 paź 2014, 22:36

Gared napisał(a):To jednak nie ratują tej mx-6? :(

Nie ta jest wyprzedawana :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy