Mazda 626 GE FP 1997
1, 2
Witam chciał bym przedstawiać swoją Mazdę 626 GE, po kupnie od razu zrobiony rozrząd i pompa wody zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia, świeci się jedna kontrolka widoczna na zdjęciach i wymiana wahaczy z przodu bo są wybite, ile kosztuje wahacza dobrej jakości raczej tulei nie będę nabijał ?, coś szumi podczas hamowania obstawiam że tłoczek się zastał z przodu,w kabinie przełącznik od szyb wpadł do środka, właściciel sprzedał z powodu korozji, cała w oryginalnym lakierze 90-120 mikronów, Mazda służy na dojazdy do pracy robi dziennie 4 km, posiadam jeszcze 2 inne pojazdy
- Od: 2 paź 2014, 15:57
- Posty: 12
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules
ABS
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Kolorek taki sam jak moja. tak to jest od ABS ale nie przejmuj sie nia, ja jezdze u siebie juz ponad rok z swiecaca, A co do wahaczy to polecam ci zrobic te co masz niz kupic chinski szajs, rozbierz zaciski i wtedy zobaczysz co szumi,
kupi już jakiś w miarę wahacz za 250 zł? czy trzeba dać ze 400 w górę, jaki może być koszt naprawy tej kontrolki rozumiem że trzeba kupić czujnik ABS
- Od: 2 paź 2014, 15:57
- Posty: 12
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules
ogarnij ta rdze bo juz z jednej strony mocno postepuje ;/
mechanicznie mogę zrobić TOP z blacha raczej nie wygram a po drugie nie jest to oficjalna limuzyna domowa, lubię to Madzie
- Od: 2 paź 2014, 15:57
- Posty: 12
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules
Powiedz mi tylko po co robić top mechanicznie jak niedlugo ci nogi wylecą przez podłogę? albo kupować auto z pasją albo żeby je po prostu zajechać....
taka jaką jeździła Hanka!
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Po co kupowac nowe wahacze skoro te mozna zrobic taniej a ten sam efekt. co do ABS to powiem tyle ze nie latwo jest zrobic tak zeby kontrolka zgasla, wymiana czujnikow moze pomoze jesli to przod, bo jesli tyl to podobno wymiana tylko z belka, sprawdz bledy abs i bedziesz wiedzial jaki czujnik padl czy cos innego,
Dziś kupione klocki i tarcze na tył TRW, bardzo lubię auta to moja pasja, do takiej Madzi najlepiej by pasowało 2.5V6 , jak się sprawuje takie V6 czy są wycieki czy nadal sucho tak jak w R4,czy są tam kable WN czy cewki?, problem korozji mam też w MB
- Od: 2 paź 2014, 15:57
- Posty: 12
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules
mark.87 napisał(a):wymiana czujnikow moze pomoze jesli to przod, bo jesli tyl to podobno wymiana tylko z belka,
Skąd taka diagnoza? Co ma wspólnego belka z ABSem?
inter32 napisał(a):Dziś kupione klocki i tarcze na tył TRW, bardzo lubię auta to moja pasja, do takiej Madzi najlepiej by pasowało 2.5V6 , jak się sprawuje takie V6 czy są wycieki czy nadal sucho tak jak w R4,czy są tam kable WN czy cewki?, problem korozji mam też w MB
W kwietniu jakoś robiłem SWAp z 1.8 na 2.5 V6 – rewelka. Zajmij się blachą bo szkoda auta marnować. W Vałce masz normalny układ na aparacie zapłonowym – jesli o to pytałeś a sprawa wycieków to już sprawa indywidualnego silnika
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Tak wyczytalem na forum kolego z tymi czujnikami ABS ze tyl to ciezki kawalek chleba jesli chodzi o wymiane,predzej sie sruby urwa niz wykrecisz go w calosci, tyle wiem.
Gared napisał(a):Jeśli czujnik jest walnięty, to kogo obchodzi czy wykręci się go w całości, czy wydłubie się go kawałek po kawałku?
Bardziej pewnie chodzi o ukręcenie śruby w mocowaniu – ale i na t ojest sposób przecież można rozwiercić i nagwintować
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
po taki czujnik pewno najlepiej jechać do ASO żeby nie kupić byle czego i się tam wiecznie nie czepiać
- Od: 2 paź 2014, 15:57
- Posty: 12
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules
inter32 napisał(a):po taki czujnik pewno najlepiej jechać do ASO
Jak ja chciałem kupić czujnik w ASO to kosztował on 1,000 zł(był to pewien czas tamu, może teraz są tańsze) Kupiłem używany za 140 zł i przez 4 lata nie było problemu, auto sprzedałem więc dalej nie wiem jak jego działanie.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Myśle, że i taniej sie znajdzie używki jak by co u nas w Łodzi koleżanka Arrival86 ma MX-6 na części
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Gared napisał(a):To jednak nie ratują tej mx-6?
Nie ta jest wyprzedawana
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości