Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild
Wiesz co, emiks stoi teraz na laczkach dlatego tak się wydaje. A docelowo na pewno inne opony będą założone. Przymiarka miała na celu sprawdzenie czy felgi ładnie się będą komponowały, bo wiadomo, nikt specjalnie opon do tego celu nie kupi
I jak tam kolego, są jakieś postępy?
HAA!! w końcu mogę coś napisać po dłuższej przerwie i jedynie patrzeniu na emiksa, przechodząc obok niemal codziennie...
Zabrałem się za tylny zderzak, ale jedna śruba od belki puściła na zgrzewie i kręci się wciąż bez możliwości odkręcenia, więc zaniechałem to zajęcie.
Udałem się na przód i zdemontowałem zderzak, wiatrak, ICka i kilka pierdół.
Może to nie dużo ale zawsze to jakiś postęp
Ciężko teraz z czasem, ale na wiosnę mam nadzieję że się wyrobię przygotować auto do blacharza, bo już wstępnie rozmawiałem. Odnośnie brakujących elementów blachy najlepszy był tekst: Mamy odpowiedni sprzęt i narzędzia, wszystko damy radę dorobić, nie ma najmniejszego problemu.
Dobra dobra, fotki:
Zabrałem się za tylny zderzak, ale jedna śruba od belki puściła na zgrzewie i kręci się wciąż bez możliwości odkręcenia, więc zaniechałem to zajęcie.
Udałem się na przód i zdemontowałem zderzak, wiatrak, ICka i kilka pierdół.
Może to nie dużo ale zawsze to jakiś postęp
Ciężko teraz z czasem, ale na wiosnę mam nadzieję że się wyrobię przygotować auto do blacharza, bo już wstępnie rozmawiałem. Odnośnie brakujących elementów blachy najlepszy był tekst: Mamy odpowiedni sprzęt i narzędzia, wszystko damy radę dorobić, nie ma najmniejszego problemu.
Dobra dobra, fotki:
Tylne zapinki zderzaka w Mazdach to pomyłka To nie miało szansy działać, ale może nie założyli, że tak długo ludzie będą trzymać te auta.
- Od: 31 sie 2014, 23:55
- Posty: 11
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 GE Liftback
2.0D Comprex
Timberline Mica czy po prostu szary :D
Fajnie jest popatrzeć ze cosik się dzieje w temacie Jak juz będzie w pełni skończone to dopiero będzie radosc mam nadzieje ze będzie mi dane oblookac na zywo
Nightfallówna
A silnik będziesz demontował
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
No właśnie po wyciąganiu kolektora ssącego z dawcy trochę mi ten pomysł przeszedł... tam jest tyle podciśnień, że mogę się później nie połapać. Generalnie demontaż nie jest nawet konieczny, bo wszystkie uszczelki powymieniam "na aucie". jedynie zdemontuję cały osprzęt dookoła aby to jakoś umyć i pospawać te dwie dziurki na kielichach, a tak cała reszta nie musi być nawet dotykana.
Potrzebuje się dowiedzieć jaki jest blok w 2.2 T i mojej FE3N czy smarowanie T itd jest do ogarnięcia czy trzeba jakieś dziury u mnie w bloku robić
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Popstrykaj kilka fotek obym wiedział co i jak
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
No to gratulacje zapału. Mam nadzieję że ci się uda wykonanie planu
moim największym błędem życiowym była sprzedaż takiego rodzynka, dla frajera, który to auto zabił w ciągu roku. parę miesięcy temu niestety widziałem budę jak leżała na kupce na stacji demontażu obok mojej firmy. Myślałem że szlag mnie trafi.
Jak czegoś nie wiesz to śmiało pisz. Jeszcze wiele pamiętam z tego modelu. Mam sporą dokumentację. Schemat podciśnień też jak odszukam w kompie to ci to wszystko przyśle Ma też oryginalna maskę, tyle, że ma wygjęte zawiasy, bo się mi nieopatrznie otworzyła w trakcie jazdy i zmieniłem na euro, ale powiem, że ta amerykańska jest o niebo fajniejsza. Mam też chyba oryginalna jedna lampę. Ale musisz sprawdzić czy też masz lampy USA (maja takie dzyndzelki na kloszu i żarówki HB a nie H4) bo inaczej nie dokupisz kierunkowskazu. Są inne.
Powodzenia przy remoncie. Jak by co jestem do dyspozycji
moim największym błędem życiowym była sprzedaż takiego rodzynka, dla frajera, który to auto zabił w ciągu roku. parę miesięcy temu niestety widziałem budę jak leżała na kupce na stacji demontażu obok mojej firmy. Myślałem że szlag mnie trafi.
Jak czegoś nie wiesz to śmiało pisz. Jeszcze wiele pamiętam z tego modelu. Mam sporą dokumentację. Schemat podciśnień też jak odszukam w kompie to ci to wszystko przyśle Ma też oryginalna maskę, tyle, że ma wygjęte zawiasy, bo się mi nieopatrznie otworzyła w trakcie jazdy i zmieniłem na euro, ale powiem, że ta amerykańska jest o niebo fajniejsza. Mam też chyba oryginalna jedna lampę. Ale musisz sprawdzić czy też masz lampy USA (maja takie dzyndzelki na kloszu i żarówki HB a nie H4) bo inaczej nie dokupisz kierunkowskazu. Są inne.
Powodzenia przy remoncie. Jak by co jestem do dyspozycji
Dzięki za motywację i chęci pomocy będę pamiętał, bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie potrzebna. Na razie z częściami nie mam problemu bo mam drugą taką na części i lampy też ma takie ze szklanymi dziubkami
Najprzyjemniejsze w tym aucie wiecie co jest? FOTELE przednie, są tak wygodne, że jak się w nich usiądzie to odczucia są nie do opisania... Każda inna mazda powinna mieć fotele na wzór takich
Najprzyjemniejsze w tym aucie wiecie co jest? FOTELE przednie, są tak wygodne, że jak się w nich usiądzie to odczucia są nie do opisania... Każda inna mazda powinna mieć fotele na wzór takich
Małe, drobne odgrzanie emiks coraz bliżej żywych, od dziś codziennie będą koło niego kręcili się ludzie już nie stoi na tyle podwórka ale zaraz przy wejściu do warsztatu
Dziś założyliśmy z bratem jakieś co prawda zmęczone opony, ale przynajmniej trzymają ciśnienie i powietrze nie ucieka po 15 minutach. No i został przepchnięty na inne miejsce jak już wyżej napisałem
Jak już skończę pisać egzaminy i nie będę musiał poświęcać czasu na naukę to myślę, że się temat bardziej ruszy...
Fotki!!
Dopisano 13 lut 2015, 21:36:
Znalazła się dziś wolna godzinka w ciągu dnia i oto co zrobiłem:
-Wyjęta decha rozdzielcza
-wyjęte nagrzewnice i dmuchawa
Dziś założyliśmy z bratem jakieś co prawda zmęczone opony, ale przynajmniej trzymają ciśnienie i powietrze nie ucieka po 15 minutach. No i został przepchnięty na inne miejsce jak już wyżej napisałem
Jak już skończę pisać egzaminy i nie będę musiał poświęcać czasu na naukę to myślę, że się temat bardziej ruszy...
Fotki!!
Dopisano 13 lut 2015, 21:36:
Znalazła się dziś wolna godzinka w ciągu dnia i oto co zrobiłem:
-Wyjęta decha rozdzielcza
-wyjęte nagrzewnice i dmuchawa
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Jeszcze kilka chwil i będzie cała rozłożona
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Jak byś w przyszłości wpadł na pomysł prania foteli, to nie pierz gąbek z foteli u mnie schły jakieś 2 tygodnie na kaloryferze.. po tygodniu odkryłem, że w środku jest jeszcze z pół litra wody
No ja ze swoich zdjąłem tapicerkę, ona poszła do pralki, a gąbki do wanny. Następnie proszek i szorowanie w gorącej wodzie. Ile wypłynęło z nich wody i w jakim kolorze to już nie będę pisał, ale po 23 latach to nic dziwnego
Ja prałem na początku odkurzaczem firmy karcher
A później jeszcze dla spróbowania z demontowałem i do wanny na 12h to dopiero była masakra
Odkurzacz tak nie wypierze jak moczenie a później pralka
A później jeszcze dla spróbowania z demontowałem i do wanny na 12h to dopiero była masakra
Odkurzacz tak nie wypierze jak moczenie a później pralka
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości