Mazda 626 GE FS '94 Sedan

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Jayix » 10 sty 2016, 17:28

ggg
Ostatnio edytowano 30 mar 2016, 17:00 przez Jayix, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 29 gru 2015, 20:11
Posty: 6
Auto: Mazda 626 1994r 2.0 GE

Postprzez Bartg » 10 sty 2016, 20:15

Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Prosiłbym dodać zdjęcia na serwer MS zgodnie z poradnikiem viewtopic.php?f=321&t=177089, uchroni to je przed zniknięciem w przyszłości :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez zibi626 » 11 sty 2016, 13:53

Widzę,że to wersja europejska Cronosa – chyba,że ktoś wsadził zderzak przedni z obrysówkami od Cronosa :)

To są bardzo dobre auto – wiem sam po sobie:)

Jeśli chodzi o czujnik ABS to można podłączyć pod kompa i wymruga co go boli, tu masz instrukcję:

viewtopic.php?f=126&t=141164

Co do wysokiego spalania gazu możesz sprawdzić jeszcze w jakim stanie są świeczki, regulacja LPG też by mogła coś pomóc.


Zrób blachę bo auto swoje lata już ma i szkoda by było gdyby wylądował na szrocie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez chmielu_KL » 11 sty 2016, 17:27

Jeeeeeest. W końcu sedan najładniejsza opcja <serduszka> Powitać :D <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1835 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Jayix » 11 sty 2016, 18:58

Blacha zaplanowana na ferie czyli za tydzień. Jutro jadę do regulacji gazu a pojutrze jak zdążę wymienię przegub. Oprócz spalania muszę znaleźć przyczynę spadku mocy....
Miałby ktoś może na sprzedaż oryginalne felgi z xedosa 15?
Początkujący
 
Od: 29 gru 2015, 20:11
Posty: 6
Auto: Mazda 626 1994r 2.0 GE

Postprzez Jayix » 14 sty 2016, 17:31

qq
Ostatnio edytowano 30 mar 2016, 17:00 przez Jayix, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 29 gru 2015, 20:11
Posty: 6
Auto: Mazda 626 1994r 2.0 GE

Postprzez Eklerek323f » 21 sty 2016, 23:32

Te przewody to odpowietrzenie wlewu paliwa albo zbiotnika paliwa, wiekszośc 626 ma je pognite. Długie odpalanie i spalanie gazu to pewnie przepływomierz, podjedź do kogos w regionie swoim kto ogarnia i niech wymiga albo sam sobie wymigaj, jest szeroka instrukcja na forum a to jest bardzo proste.

Pozdro ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2996 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez jarek43_16 » 22 sty 2016, 17:07

Jeśli jest tak samo jak w mx-ie to ten zgnity przewód to nie odpowietrzenie zbiornika paliwa (ten ma średnicę ok 2cm), tylko wychodzą takie trzy ze zbiornika i jak koło od strony wlewu ściągnie się to jest tam taki plastik i za plastikiem jest od wlewu, od odpowietrzenia i te 3 przewody łączą się, w jakim celu to nie wnikałem, kiedyś widziałem na zdjęciu gdzieś, że był tam taki jakby filterek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2013, 22:50
Posty: 167 (0/2)
Skąd: Lisów, Lubartów
Auto: Mazda MX-6 GE FS 2.0 94'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy