Mazda MX-6 GE FS
Chyba mi gdzies smignales , fajny 'wegorz'
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Moze byc bo druga MX-6, czerwona, jaka bylas kiedys w Gdyni dawno juz nie widziana – byc moze moja to jedyna czerwona tutaj Niebieska jeszcze widzialem z miesiac temu na chyba Puckich tablicach. A Ciebie to juz widzialem i slyszalem dobre kilka razy – zawsze ciary Panie Raz mialem okazje uslyszec jak sie pozadnie wkreciles
ok, wracam do polerki obramowek halogenow
ps. tak mi kiedys 'kumpel' pomagal polerowac A-grupowa glowice do malca
EDIT:
Ramki wypolerowane (fotki gotowych na pierwszej stronie) i juz wlozone w zderzak. Przy okazji wywalilem zolte wkladki w halogenach i teraz pieknie swieca na bialo Dwie pieczenie na jednym ogniu
ok, wracam do polerki obramowek halogenow
ps. tak mi kiedys 'kumpel' pomagal polerowac A-grupowa glowice do malca
EDIT:
Ramki wypolerowane (fotki gotowych na pierwszej stronie) i juz wlozone w zderzak. Przy okazji wywalilem zolte wkladki w halogenach i teraz pieknie swieca na bialo Dwie pieczenie na jednym ogniu
pawelMX6 napisał(a):Moze byc bo druga MX-6, czerwona, jaka bylas kiedys w Gdyni dawno juz nie widziana – byc moze moja to jedyna czerwona tutaj Niebieska jeszcze widzialem z miesiac temu na chyba Puckich tablicach. A Ciebie to juz widzialem i slyszalem dobre kilka razy – zawsze ciary Panie Raz mialem okazje uslyszec jak sie pozadnie wkreciles
ok, wracam do polerki obramowek halogenow
ps. tak mi kiedys 'kumpel' pomagal polerowac A-grupowa glowice do malca
EDIT:
Ramki wypolerowane (fotki gotowych na pierwszej stronie) i juz wlozone w zderzak. Przy okazji wywalilem zolte wkladki w halogenach i teraz pieknie swieca na bialo Dwie pieczenie na jednym ogniu
Hehehe milo slyszec , a gdzie Ty byles ze Cie wtedy nie widzialem , na drugi raz mrygnij dlugimi to sobie pogawedzimy troche . W PL bede dopiero raczej w grudniu , na zimowkach bede smigal
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Dbasz o samochód to ładnie A tak poważnie... dysponowaliśmy chyba podobną gotówką przy zakupie auta.. i jak na te kase i lata samochodu FS to [jakie?] założenie.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Ostatnio edytowano 25 lut 2009, 16:14 przez pawelMX6, łącznie edytowano 1 raz
Hmm... widzę, że ktoś "podpitolił" mój pomysł z tablicą rej.
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
Zarówki sa inne w kierunkacha a i na jednej z fot niemasz ramki na halogenie
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Biale jak juz to tylko do rajdowki a takich planow co do MX'a nie mam Na rajdowkach juz sie wyzylem, wiec teraz musi byc lans-felga Zaciski jak najbardziej – sie pomaluje.
Wczoraj zalozylem ori spojler na klapie i powiem szczerze, ze... zmieniam zdanie: MX-6 tylko i wylacznie ZE spojlerem! No i idzie do mnie pierwsza czesc wydechu od El-teca, po wyplacie kolejne fragmenty i jeszcze w tym roku zamykam sie w garazu i skladam sobie wydeszek
Wczoraj zalozylem ori spojler na klapie i powiem szczerze, ze... zmieniam zdanie: MX-6 tylko i wylacznie ZE spojlerem! No i idzie do mnie pierwsza czesc wydechu od El-teca, po wyplacie kolejne fragmenty i jeszcze w tym roku zamykam sie w garazu i skladam sobie wydeszek
żuć fote ze spojlerem jak to sie montuje w mx6?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Jakas sesje zrobie jutro po pracy bo spojler musze oddac do lakiernika, moje lakierowanie nie wyszlo dobrze bo lakier niby oryginalny ale ma inny odcien, siakis taki pomaranczowy.... Jutro oddaje do znajomego zakladu i bedzie profi dobrany z klapki i psikniety normalnie. Montuje sie na sruby – jak wiercilem [jaka?] klape to prawie beczalem ale jak zalozylem spojler to mi przeszlo Masz 6 srub, na stale w spojlerze – dwie na srodku i po dwie na bokach, przykrecane od spodu oczywiscie.
ps. mam juz w domku pierwszy element nowego wydechu – kata metalowego z kwasowki, sr. wyjscia-wejscia 55mm. W przyszlym miesiacu dobieram kolejne elementy (oprocz barana narazie) i zamykam sie w garazu ze spawarka
EDIT:
Kolejne zmiany – wykrecilem chyba wszyskie srubki, nakretki, blaszki itp. z komory i wszystko poszlo do kapieli w odrdzewiaczu lub zostalo zmienione na nowe Zrobilem nowe blaszki z nierdzewki przy wlocie dolotu bo stare to juz sie rozpadaly od rdzy. Pokrywa juz prawie cala wypolerowana – brakuje tylko ostatniego szlifu na mega polysk. A i zamek maski silnika tez dostal sie pod kwasny prysznic i wyglada teraz jak nowy
Spojler odbieram jednak dzisiaj bo wczoraj nie wysechl jeszcze dobrze, wiec sesja dzisiaj
ps. mam juz w domku pierwszy element nowego wydechu – kata metalowego z kwasowki, sr. wyjscia-wejscia 55mm. W przyszlym miesiacu dobieram kolejne elementy (oprocz barana narazie) i zamykam sie w garazu ze spawarka
EDIT:
Kolejne zmiany – wykrecilem chyba wszyskie srubki, nakretki, blaszki itp. z komory i wszystko poszlo do kapieli w odrdzewiaczu lub zostalo zmienione na nowe Zrobilem nowe blaszki z nierdzewki przy wlocie dolotu bo stare to juz sie rozpadaly od rdzy. Pokrywa juz prawie cala wypolerowana – brakuje tylko ostatniego szlifu na mega polysk. A i zamek maski silnika tez dostal sie pod kwasny prysznic i wyglada teraz jak nowy
Spojler odbieram jednak dzisiaj bo wczoraj nie wysechl jeszcze dobrze, wiec sesja dzisiaj
Ostatnio edytowano 7 paź 2007, 16:23 przez pawelMX6, łącznie edytowano 1 raz
Jakimi gradacjami papieru jechałeś obudowe silnika?
Wziełem od Smirnoffa uszczelke pod pokrywe... myślisz że lepiej polerować zdjętą pokrywe, czy na silniku? jak robiłeś?
A no i czy kolektor dolorowy też? niewiem czy to by dobrze wyglądało bo tam te rurki od paliwa na dolocie leżą...
Wziełem od Smirnoffa uszczelke pod pokrywe... myślisz że lepiej polerować zdjętą pokrywe, czy na silniku? jak robiłeś?
A no i czy kolektor dolorowy też? niewiem czy to by dobrze wyglądało bo tam te rurki od paliwa na dolocie leżą...
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Polerowalem zdjeta bo jest ciezko kurcze dojsc wszedzie, do kazdego wklebienia i opierac sie o przod auta... Po zdjeciu duuuzo latwiej sie polerowalo, wiekszosc recznie, czesc tylko listkami sciernymi na wiertarce – glownie to plaskie miejsce gdzie sa napisy. Najpierw jechalem papierem 300 zeby zjechac caly nalot i dostac sie do czystego alu, potem 500 a na koniec wodny 1000. Na tym pozostalem bo rece mi zwiedly ale mam przygotowany wodny 2000 i tym dokoncze w niedziele.
Kolektor tez bede robil razem z obrobka kanalow ale to za tydzien.
Mialem dzisiaj robic sesje ale auto nie wypolerowane, wiec nie bede blazenady robil Jutro przetre i pocykam fotki
Kolektor tez bede robil razem z obrobka kanalow ale to za tydzien.
Mialem dzisiaj robic sesje ale auto nie wypolerowane, wiec nie bede blazenady robil Jutro przetre i pocykam fotki
Bardzo lubie takie podejście do autka... Brawo
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Wchodzisz mi na ambicje Ja se na efekt końcowy wodny tysiąc przygotowałem.. mówisz że to jeszcze nie to co tygrysy lubią najbardziej
Ja sie zaczne grzebać jak uszczelka pokrywy do mnie przyjdzie, bo troche za mało czasu mam dla madzi.. za mało niż bym chciał
Myśle o tym SS na skrzynie to była by pierwsza 626 z tym wynalazkiem ..bo skrzynie zmieniłem na nowszą i już mi na drugim biegu synchro nieprzyjemnie chodzi Ten SS podobno ułatwia wrzucanie wstecznego.. A że na wstecznym niema synchro.. wniosek może być tylko jeden.. Może Pomoże Dużo z tym roboty?
Paweł jeszcze pytanie o ten plastikowy [tiiit] na pokrywie zaworów pośrodku.. to sie odpina, odkręca, wyciąga?
Ja sie zaczne grzebać jak uszczelka pokrywy do mnie przyjdzie, bo troche za mało czasu mam dla madzi.. za mało niż bym chciał
Myśle o tym SS na skrzynie to była by pierwsza 626 z tym wynalazkiem ..bo skrzynie zmieniłem na nowszą i już mi na drugim biegu synchro nieprzyjemnie chodzi Ten SS podobno ułatwia wrzucanie wstecznego.. A że na wstecznym niema synchro.. wniosek może być tylko jeden.. Może Pomoże Dużo z tym roboty?
Paweł jeszcze pytanie o ten plastikowy [tiiit] na pokrywie zaworów pośrodku.. to sie odpina, odkręca, wyciąga?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Wyciagasz tylko. A co do SS to wszystko mi zajelo ok. 1 godz. – najwiecej problemow mialem z wyjeciem zawleczki. Jak zbijesz kulke w dol to nie szlfij za duzo drazka tylko liznij lekko bo tam praktycznie nie ma roznicy w srednicy. Na koniec walnalem dwa spawy – jeden od dolu i jeden od gory kulki tak dla pewnosci. Po zlozeniu wszystkiego pozadnie nasmarowalem wszystko i wlozylem do auta.
Ostatnio edytowano 25 lut 2009, 16:15 przez pawelMX6, łącznie edytowano 4 razy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Riki i 7 gości