Strona 10 z 15

PostNapisane: 5 lip 2009, 12:43
przez PLaster
Gibsong napisał(a):wygląda gorzej, szczególnie że został po nim widoczny ślad

myślę czy usunąć ślad czy założyć znaczek <co?>

PostNapisane: 16 lip 2009, 21:52
przez PLaster
ostatnia zabawa z autkiem ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 16 lip 2009, 22:17
przez Waluś
co poprawiałeś ??
wstawiłeś elektroikę na nawiewy ?? fajnie :nD
ale nadal widze kilka różnic do usa hehe jakieś lekkie to euro :P

PostNapisane: 16 lip 2009, 22:18
przez BratCukierka
pewnie klimę :P ;) :D

PostNapisane: 16 lip 2009, 22:26
przez PLaster
Waluś napisał(a):co poprawiałeś pytajnik

BratCukierka napisał(a):pewnie klimę

;)

Waluś napisał(a):ale nadal widze kilka różnic do usa hehe jakieś lekkie to euro

o jakich różnicach mówisz?

PostNapisane: 16 lip 2009, 22:52
przez Waluś
ruchome kratki nawiewu centralnego czyli swift mała rzecz a cieszy :P

no i nap w MXie pod schowkiem jest stalowa obudowa chloera wie czemu służąca. Na niej jest zamontowany głośnik, a dopiero potem idzie schowek
podobnie z lewej strony
Maska w usa też jest fajniejsza. cięższa, ale nie podskakuje na dołach i ma zabezpieczenie (haki) przed wjechaniem jej an szybę prz kolizji :P
a tu masz fotę obudowy po lewej stronie pod kierownicą :)
Obrazek

PostNapisane: 16 lip 2009, 22:55
przez Siw-y
Waluś napisał(a):ruchome kratki nawiewu centralnego czyli swift

Swing :P

PostNapisane: 16 lip 2009, 23:07
przez Waluś
sorki, za chorobe nie mogłem sobie tego przpomnieć, więc klepnąłem co mi ślina na jęzor przyniosła hahaha

PostNapisane: 18 lip 2009, 00:33
przez PLaster
Waluś napisał:
ruchome kratki nawiewu centralnego czyli swift

Swing język

co do swing'a to wiedziałem, ale z tą blachą pod schowkiem i mocowaniem głośników to mnie rozwaliłeś

PS. dziś zakończyłem montować elektryczne nawiewy i cześć klimy co jest w kabinie ;)

PostNapisane: 19 lip 2009, 10:54
przez Waluś
mnie też to rozwaliło jak pierwszy raz to zobaczyłem <lol> zdejmują obudowę, a tam druga hahaha
swoją drogą ciekawe o ile cięższe jest MX od 626 :] szkoda że nie wpadłem na to aby przeważyć auto, bo w dowodzie w urzędzie wpisali mi po prostu dane z 626 bo nie mieli takiego auta w zasobach cudownego, wszystkowiedzącego cepiku hahaha

Ciekawe ile ten koleś co odemnie kupił auto pojeździ, bo jak patrzę na to jak jeździ to obawiam się że przed końcem tego roku może już nie jeździć <lol> a potem powie że mazda to złom <lol>

PostNapisane: 20 lip 2009, 12:47
przez PLaster
Waluś napisał(a):Ciekawe ile ten koleś co odemnie kupił auto pojeździ

jednak sprzedałeś?

Waluś napisał(a):potem powie że mazda to złom

daj namiary jak odstawi auto na złom, odkupię kilka zabawek po kosztach ;)

PostNapisane: 20 lip 2009, 22:34
przez PLaster

PostNapisane: 25 lip 2009, 21:52
przez Gib
Chyba musisz zmienić liczby w podpisie.

PostNapisane: 25 lip 2009, 22:36
przez PLaster
no i się stało
auto zostało poddane hamowaniu i niestety wypluło wynik taki jaki się spodziewałem, a że ostatnio po prostu coupe'tka nie jechała to wynik jest następujący:
moc na silniku: 97,7KM @ 4878rpm
moment obrotowy: 156,2Nm @ 2989rpm
temp: 27,6'C / cisn: 99,4kPa

pomijając wartości, wykres jest dość ładny (ale nie jak na 2.2), max moment obrotowy jest na swoim miejscu, max moc troszeczkę przy wcześnie.
reasumując – taki wynik jest kopniakiem motywacji do pracy, więc najwyższy czas popracować teraz nad silnikiem i otoczką:
– należy odetkać wydech (ori kat – zapewne zawalony),a najlepiej cały wymienić – (już niedługo)
– trzeba poprawić dolot (bardzo stary filtr powietrza) – (myślę)
– wymienić kopułkę, kable i świece WN (przewody fabryczne ori z 1989r)

i wtedy można się hamować i wtedy czynić dalsze modyfikacje
no nic, wiem co mam robić :| i na co kasę ładować

a oto co mi się pokazało:
Obrazek

PostNapisane: 26 lip 2009, 00:47
przez mckoper
Dzisiaj widziałem na żywo Twoją maszynę :) w wawie na okręciu na przeciwko maka i stacji Bp stałeś na światłach... z daleka fajnie się prezentuje :)

PostNapisane: 26 lip 2009, 01:05
przez Gib
We wtorek u kojota jak będziesz, zmierz ciśnienie sprężania, będzie wiadomo czy warto cokolwiek wymieniać i co w pierwszej kolejności.

PostNapisane: 26 lip 2009, 12:51
przez PLaster
mckoper dzięki ;) jakoś Cię nie zauważyłem

Gibsong napisał(a):We wtorek u kojota jak będziesz, zmierz ciśnienie sprężania

już dawno chciałem to zrobić, ale jakoś inne sprawy odciągały to w czasie.
racja, należy sprawdzić czy warto się bawić w wymienianie części czy w całości :|

PostNapisane: 26 lip 2009, 23:15
przez mckoper
PLaster napisał(a):mckoper dzięki oczko jakoś Cię nie zauważyłem


na pewno mnie nie widziałeś bo siedziałem w maku ;)

PostNapisane: 26 lip 2009, 23:33
przez PLaster
mckoper napisał(a):na pewno mnie nie widziałeś bo siedziałem w maku

<lol> <lol> <lol>
to teraz się nie dziwię że Cię nie widziałem ;)

PostNapisane: 29 lip 2009, 15:26
przez Jarek-Siwy
co to za szarawa linia na wykresie ja jej nie mam