Strona 4 z 5

PostNapisane: 25 mar 2009, 15:16
przez kocurek
Borysss napisał(a):ale żeby po zmianie nie spasc poniżej 2000rpm oczywiście



a dlaczego nie mozna zejsc poniżej 2tys??

PostNapisane: 25 mar 2009, 17:46
przez ZipperPL
kocurek napisał(a):
Borysss napisał(a):ale żeby po zmianie nie spasc poniżej 2000rpm oczywiście



a dlaczego nie mozna zejsc poniżej 2tys??


Można, ale wtedy silnik się "męczy" i po prostu słabo zbiera. Lepiej go troszeczkę przeciągnąć, np do 3500 obr i wtedy bieg zmieniać. Japończyki w przeciwieństwie do niemców lubią obroty... <ganja>

PostNapisane: 29 mar 2009, 15:10
przez andree
Borysss napisał(a):Chyba nie, dzień wcześniej na tej samej byłem ja i nie mam tak poszarpanego, u jacekm_ też było podobnie, natomiast tego samego dnia DonAntonio miał podobnie poszarpany. Coś w tym musi być, ale ja sie nie znam u siebie mam np. jeden dołek i nie wiem czemu...

Borysss , z tego co widziałem to takie poszarpane wykresy ma wiecej autek , zerknij na wykres Docenta, DonAntonia, Asyriusza i jeszcze kilka, które wkleiła Widzewianka, a są bez podpisu, więc w/g mnie to jest jednak wina komputera na tej hamowni ;)

PostNapisane: 20 cze 2009, 14:51
przez Pietrzu LDZ
Madzia w naprawde zadbanym i pięknym stanie [b]andree[\b]... Pozdrawiam i życzę bezawaryjnego użytkowania

PostNapisane: 20 cze 2009, 16:50
przez Grzyby
Bardzo ładnie wygląda w tym kolorku z tymi felgami :)

PostNapisane: 20 cze 2009, 18:29
przez andree
Dziękuję za odgrzebanie tematu :) , cieszę sie że auto sie podoba :) , żadnych modyfikacji nie robiłem.., autko chodzi i w miarę ładnie wygląda, to po co to zmieniac ;), korzystając z okazji wkleiłem kilka fotek, oczywiście w/g zasad na pierwszej stronie :),
zapraszam do oglądania.

PostNapisane: 8 sie 2009, 21:52
przez dyszel
Śliczna ta mazdeczka, pod maską czyściutko, porządeczek, kultura pełna. Te felgi są jedynym wzorem które bym zapodał do swojej, podsumowując – jest naprawdę jedną z najładniejszych GE w klubie ;)

PostNapisane: 17 sie 2009, 18:10
przez eclipse262
andree ile za nia chcesz napisz na priv :)

PostNapisane: 17 sie 2009, 18:37
przez andree
eclipse262 napisał(a):andree ile za nia chcesz napisz na priv usmiech

nie stac Cię <lol>

a tak na poważnie, to nie jest do sprzedania.., przynajmniej na razie ;)

PostNapisane: 22 wrz 2009, 10:27
przez andree
No i przyszedł czas na odgrzebanie tematu :) ,

moja madzia na drugą rocznicę pobytu ze mną dostała ciemne szybki z tyłu, żeby ją słoneczko nie raziło :),

myślę że nie wyszło najgorzej,
" trumny" nie chciałem z niej robic ;) , więc folia nie poszła najciemniejsza.., zreszta przykładana była na próbę ta ciemniejsza i jasniejsza, ale mojemu autku lepiej do twarzy jest w tej jaśniejszej :)

zdjęcia oczywiscie na stronie pierwszej, zapraszam do oglądania :) ,
komentarze mile widziane ;)

PostNapisane: 22 wrz 2009, 14:18
przez sq2jul
calkiem spoko to wyszlo – szkoda tylko, ze nie mozna u nas przyciemniac przednich szyb :(

PostNapisane: 29 lis 2009, 00:00
przez andree
znalazłem chwilę czasu na zamontowanie aluramek.., teraz zegary chyba troche lepiej wyglądają :) , a przy okazji zmieniłem też ich oswietlenie.. ;) , fotki (niestety robione telefonem ) na str 1.

PostNapisane: 29 lis 2009, 02:47
przez sq2jul
Aluramki <spoko> uwazam, ze jest to dodatek, z ktorym nasze auta (626 & Xedosy) powinny wychodzic seryjnie z fabryki ;)

Re: andree

PostNapisane: 8 kwi 2010, 15:54
przez andree
sq2jul napisał(a):Aluramki uwazam, ze jest to dodatek, z ktorym nasze auta (626 & Xedosy) powinny wychodzic seryjnie z fabryki

niestety, już ich nie ma.., stwierdziłem że nie za ciekawie się prezentują przy niebieskim podświetleniu liczników :) , może jak by je spolerował..


pomyślałem że ta fotka powinna się tu znaleźć.. :) , niby nic wielkiego, a cieszy <jupi> ;)

Obrazek

.. z ostatniego zlotu w Koninie ;)

Re: Mazda 626 GE 1.8l FE '97r.

PostNapisane: 21 lis 2010, 14:09
przez andree
a, odkurzę trochę temat :) ,
okazją jest wymiana zaworka pompy olejowej , który jest mankamentem tego modelu , jestem prawie 2 tygodnie po wymianie nieszczęsnego zaworka i jestem zadowolony z rezultatów, lekkie cykanie, klepanie, co dało się usłyszeć w silniku mojej mazdy po rozgrzaniu, ustało <spoko> , nie "cyka" ani na zimnym, ani na rozgrzanym silniku i przynajmniej na razie nie zauważyłem jakiś skutków ubocznych (może poza trochę większym kopceniem przy pierwszych kilku odpaleniach z rana) :) , wiec, polecam wymianę, koszt nie duży, a silnik chodzi bez porównania ciszej ;)

Re: Mazda 626 GE 1.8l FE '97r.

PostNapisane: 22 lis 2010, 20:46
przez dcc69
Koszt zaworka to pikuś, bardziej trzeba narobić się podczas wymiany.
Sam Andree wymieniałeś??
Długo zeszło, czy potrzebne specjalne klucze?
Mója też klepie a zaworek za szybą w szafie :)
A na PW mam prywatne pytanko :)
Pozdrawiam.

Re: Mazda 626 GE 1.8l FE '97r.

PostNapisane: 22 lis 2010, 21:57
przez andree
Nie, sam nie wymieniałem, nie mam gdzie.., chociaż wynajmuję garaż ale bez kanału :( , wymieniał mi pobliski mechanik, przy okazji wymiany oleju :) , no masz racje, że koszt zaworka to pikuś , gorsza wymiana.., trochę się dziadek nabluźnił ;) , jak mu kilka razy wyskoczyło zabezpieczenie ze sprężynką :P , bo samo wyjęcie nie jest trudne, wystarczy trochę dłuższe i "chudsze" szczypce do zawleczek i po ściągnięciu miski, bez potrzeby ściągania "plastra" w ciągu 10 minut można spokojnie zaworek wyciągnąc , a z założeniem nowego.., to już trochę gorzej ;) mechanikowi ogólnie zeszło ok. 3 godz :) , no i później czyszczenie , odtłuszczanie michy, no i czekanie już po zmontowaniu następnych ok. 4 godz. żeby silikon ściągnął, lepiej poczekac , jak ma później z miski leciec :) ,
ogólnie autko niby z pierdołą, a u mechanika musiało byc ponad pół dnia, ale ważne że efekty są <spoko> ,
ja też ten zaworek woziłem w aucie prawie rok ;),
za wymianę oleju, filtra i tego nieszczęsnego zaworka zapłaciłem 100 zł, ale mój dziadek mechanik powiedział że drugi raz by za ta kwotę nie robił, bo stwierdził że w maździe jest chyba jedno z gorszych rozwiązań, jeżeli chodzi o umiejscowienie tego zaworka , w porównaniu np. z oplem :)
Więc Darek zabieraj się za wymianę, jak chcesz żeby silniczek w autku nie "klepał" ;) , powodzenia.

Darek, nie mam nic na pw.. :)

Re: Mazda 626 GE 1.8l FE '97r.

PostNapisane: 22 lis 2010, 22:29
przez dcc69
To ciekawe ile bedzie kosztowało u dziadka teraz jak już wie, że nie jest to takie łatwe??
A na PW nie masz nic bo wysłałem do siebie <glupek2>

Re: Mazda 626 GE 1.8l FE '97r.

PostNapisane: 28 gru 2010, 22:11
przez victorios1
Śliczna Madzia !!! siostra mojej:) jakiej firmy masz tłumik kolego,podaj jakieś namiary.pozdrawiam

Re: Mazda 626 GE 1.8l FE '97r.

PostNapisane: 30 gru 2010, 22:05
przez andree
victorios1 napisał(a):Śliczna Madzia !!! siostra mojej:) jakiej firmy masz tłumik kolego,podaj jakieś namiary.pozdrawiam

zwykła przelotówka firmy.. (bez firmy :) ), dołożona jest tylko końcówka z nierdzewki, która była w starym jeszcze niemieckim tłumiku :) , wywaliłem też kata (w miejsce poszła atrapa) , dzięki czemu zyskałem parę koników, a brzmienie całego wydechu zyskało dosyć ładny dźwięk, miły dla ucha ;)