Mazda RX8_FUJIN by DEJNEKS
Napisane: 21 wrz 2023, 13:29
Tak, to prawda – jestem niepoprawnym "maździarzem". Przyznaję się do tego bez bicia, ale ta miłość do starszych modeli tej marki nie jest przypadkowa. Przez kilka lat w moim garażu stała Mazda 6.
Wiem, oklepany temat i wałkowany przez wszystkich od lat.
W swoim życiu miałem okazję przejechać się wieloma autami tej marki.
Prawda jest taka, że przez lata chorowałem na RX8. Przede wszystkim kupowało mnie swoim silnikiem Wankla, wyglądem i unikalną koncepcją tylnych drzwi. Ba, cały czas zachwyca mnie sylwetka tego auta.
Mazda RX-8 cechuje się też niemal idealnym rozkładem mas, wynoszącym blisko 50:50. Mały i lekki silnik oraz napęd na tylną oś gwarantują świetną zabawę.
RX-8 jest iście analogowym autem. Odpalany ją z kluczyka, bez większych udziwnień. Po krótkim obrocie rozrusznika do życia budzi się silnik Wankla, wydając przy tym charakterystyczny dla siebie dźwięk. Wciskam sprzęgło, wrzucam jedynkę i ruszam w trasę…
Dane pojazdu:
Marka/model: Mazda RX8
Typ nadwozia: coupe
Kolor nadwozia: San Marino Blue
Rok produkcji: 2005
Skrzynia biegów: Manualna 6 biegów
Rodzaj paliwa: Benzyna
Pojemność silnika: 1308 ccm
Silnik: 13B 231 KM (po rewizji w STRAMER GARAGE w Krakowie przy przebiegu 74kkm) obecny przebieg 83kkm.
Modyfikacje:
– gwint ISC Sport
– felgi Japan Racing JR 37 8,5JJx19 ET 35 z oponą 225/40/19 i 9,5JJx19 ET 45 z oponą 255/35/19
– nakrętki JR i nakrętki na wentylki z logo Mazdy
– cała w nowym kolorze San Marino Blue
– zaciski hamulcowe, po pełnej regeneracji w kolorze neonowy żółty, przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL
– owiewki HEKO
– żarówki LED w całym wnętrzu, schowku i bagażniku
– lampy tylne a'la R3
– dokładka przedniego zderzaka aero, dokładki progów z R3, tylny spoiler aero.
STAY ROTARY
Wiem, oklepany temat i wałkowany przez wszystkich od lat.
W swoim życiu miałem okazję przejechać się wieloma autami tej marki.
Prawda jest taka, że przez lata chorowałem na RX8. Przede wszystkim kupowało mnie swoim silnikiem Wankla, wyglądem i unikalną koncepcją tylnych drzwi. Ba, cały czas zachwyca mnie sylwetka tego auta.
Mazda RX-8 cechuje się też niemal idealnym rozkładem mas, wynoszącym blisko 50:50. Mały i lekki silnik oraz napęd na tylną oś gwarantują świetną zabawę.
RX-8 jest iście analogowym autem. Odpalany ją z kluczyka, bez większych udziwnień. Po krótkim obrocie rozrusznika do życia budzi się silnik Wankla, wydając przy tym charakterystyczny dla siebie dźwięk. Wciskam sprzęgło, wrzucam jedynkę i ruszam w trasę…
Dane pojazdu:
Marka/model: Mazda RX8
Typ nadwozia: coupe
Kolor nadwozia: San Marino Blue
Rok produkcji: 2005
Skrzynia biegów: Manualna 6 biegów
Rodzaj paliwa: Benzyna
Pojemność silnika: 1308 ccm
Silnik: 13B 231 KM (po rewizji w STRAMER GARAGE w Krakowie przy przebiegu 74kkm) obecny przebieg 83kkm.
Modyfikacje:
– gwint ISC Sport
– felgi Japan Racing JR 37 8,5JJx19 ET 35 z oponą 225/40/19 i 9,5JJx19 ET 45 z oponą 255/35/19
– nakrętki JR i nakrętki na wentylki z logo Mazdy
– cała w nowym kolorze San Marino Blue
– zaciski hamulcowe, po pełnej regeneracji w kolorze neonowy żółty, przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL
– owiewki HEKO
– żarówki LED w całym wnętrzu, schowku i bagażniku
– lampy tylne a'la R3
– dokładka przedniego zderzaka aero, dokładki progów z R3, tylny spoiler aero.
STAY ROTARY