Strona 2 z 4

PostNapisane: 27 cze 2005, 19:47
przez ravo
Ravo, zabieraj sie za organizacje spota w Skarbimierzu, bedziemy ujezdzac furke Janusza

co to za ot :P janusz bedzie spot w skarbimierzu jzu myslimymy nad tym z marco81 ale dasz mi sie przejechac :P ??

PostNapisane: 28 cze 2005, 19:09
przez Janusz
ravo napisał(a):janusz bedzie spot w skarbimierzu jzu myslimymy nad tym z marco81 ale dasz mi sie przejechac język


<faja> Ravo to zależy od tego jak zdałeś ten środowy egzamin ;)
A tak na poważnie to w lipcu urlopuję i ruszam w Polskę, więc nie bedzie mi pasowało.

PostNapisane: 18 lip 2005, 21:26
przez Boris86
Janusz napisał(a):czerwoną rakietę z wielkim wlotem


Dokładnie...pyszne autko

PostNapisane: 20 lip 2005, 11:53
przez SiCk_b0y
Fajna furka :)

Pozytywna informacja dla mnie, że Wankle mogą poszczycić się taką żywotnością – jak ja się napaliłem na tego typu jednostkę słyszałem komentarze typu "tego silnika się nie naprawia, tylko od razu wymienia na inny" – na dowód pokazano mi oferty sprzedaży RX-7 z silnikami od forda, etc. Na szczęście się uparłem, z czego aktualnie jestem niezmiernie zadowolony ;)

A i jeszcze mała prośba – masz może jakieś zdjęcie zbliżone na zegary?

Pozdr.

PostNapisane: 26 lip 2005, 17:01
przez Janusz
SiCk_b0y napisał(a):z czego aktualnie jestem niezmiernie zadowolony oczko



No nie wątpię :] Na trasie Poznań-Wrocław mijałem czarną Rx-8 więc coś się ruszyło w dobrym kierunku, ale nadal starsze Rx-7 to rzadkość., a i Rx-8 ma inny charakter. Najważniejsze, że jest w czym wybierać. Co do fotki z kokpitem nie ma problemu. Podesłałem ją do Ravo więc ją tu pewnie wkrótce wklei jeżeli nie urlopuje akurat.
Kilka wniosków urlopowych. Pierwszy urlop w kraju Mazda zaliczyła bardzo dobrze. Pojechała sobie nad morze powdychać jodku ;–) i muszę przyznać, iż spalanie w polskich warunkach pozytywnie mnie zaskoczyło, gdyż na trasie (miasta, poza nimi częste wyprzedzanie) wyszło 11,5 l i to z włączaniem klimy w aglomeracjach i pełnym bagażnikiem! Oczywiście połowa rzeczy niepotrzebnie wożona, ale kobicie nie wytłumaczysz.... ;)
Spalanie drastycznie rośnie przy jeździe w granicach 200 km/h, ale na chwilkę nie odmówiłem sobie przyjemności zobaczenia na zegarze 220 na A4. Niestety takich dróg jak ta autostrada to my jeszcze długo nie zobaczymy, ale powyobrażać sobie autostradę nad morze i czas podróży ze 4 godzinki* można mmmmmm
Pozdrawiam

*ode mnie licząc oczywiście

PostNapisane: 26 lip 2005, 20:46
przez Mx_3_CK
U N I K A T !!! Gratki !! :] Pieknosci :]

PostNapisane: 26 lip 2005, 22:51
przez Dormio
Akurat FC to chyba najładniejsza z RX7... przynajmniej moim skromnym zdaniem.
Jak już się "odkuję" po 6-tce... to sprawię sobie "hobbistycznie" RX7 (FC) ... więc będzie więcej wankli <jupi>
Swoją drogą ciekawe czy się Renesis do niej zmieści :D

PostNapisane: 26 lip 2005, 23:40
przez kocie_ruchy
czytając sobie również hobbystycznie różne fora rx'owe wiem,że specjaliści mówią iż łatwiej włożyć silnik z cosmo-czyli z 3 "rotorami". Ale znalazłem małe japońskie info o przeszczepie renesisa do RX7 1wszej generacji. Sweet.

PostNapisane: 27 lip 2005, 18:27
przez farciarz
Janusz napisał(a):Na koniec z innej beczki powiem jeszcze z żalem, ze jadąc w majowy weekend to Trójmiasta zrobiliśmy sobie postój na stacji w Toruniu, a tam w rządku stało 5 pięknie odszykowanych Fiacików Coupe (bardzo sympatyczne autko). Po krótkiej rozmowie okazało się, że chłopaki jadą na zlot do Katowic, a będzie ich tam od h.... Ehhh kiedyś i wanklowców będzie więcej............


Więc wypada przyjechać na ogólnopolski zlot do Torunia by to właśnie zapoczątkować !!!! :)

PostNapisane: 29 lip 2005, 14:01
przez Janusz
Narazie niestety oficjalnie się nie zapisuję bo w sierpniu wracam po urlopie do pracy. Jeżeli bym miał przyjechać to na własną rękę będę załatwiał nocleg itd., ale to nic pewnego. Jeśli nie dam rady przyjechać do Torunia to chociaż pod koniec sierpnia może uda mi się wyrwać na spocik Górno-Dolnośląski w Skarbimierzu.
Pozdrawiam

PostNapisane: 22 sie 2005, 19:17
przez SiCk_b0y
Zegary robią wrażenie – centralniue umieszczony obrotomierz, wyskalowanie licznika i (my favourite) ciśnienie doładowania :) :) :)

PostNapisane: 4 lis 2005, 12:13
przez yari
domagam sie zdradzenia osiagow tego autka :)
ma wskaznik doladowania seryjny :) jestem pod wrazeniem :)
/jeszcze zdalby sie termometr oliwy :)/

PostNapisane: 9 lis 2005, 17:27
przez Janusz
yari napisał(a):domagam sie zdradzenia osiagow tego autka


Cóż na taką prośbę nie mogę pozostać obojętny :D
Tu znajdziesz (prawie) wszystko http://www.sith.olsztyn.pl/~woz/modele.html
W kwestii przyspieszeń w zależności od źródła dane rożnią się ok +/– 0,5 s i nie dociekam dlaczego...
Moja to 200-konna wersja z 1991r.
Co do pozostałych pytań: wskaźnik doładowania seryjny jak najbardziej, a co do wskaźnika temp. oleju .................... chyba wystarczy tych wskaźników co? Jakby człowiek zobaczył tą temperaturę to by się niepotrzebnie stresował <lol>

PostNapisane: 10 lis 2005, 10:33
przez marioch
maniana !!! SUPER!!!

Janusz

PostNapisane: 24 paź 2007, 22:06
przez Janusz
Czas na kilka nowych fotek. Aby nie męczyć ravo prośbami o wklejanie zdjęć, bo to on zakładał mi ten temat i nie tworzyć nowego nowe fotki będę wklejał tu. Trochę się opuściłem w aktualizacji, ale nadrobię to.
Nieco nowych informacji i fotek z 2007r. Latem została wyciągnięta turbina celem jej wyczyszczenia. Wiadomo, że mój silnik spala wtryskiwany do cylindrów olej tak więc koniecznym było jej wyczyszczenie. Mój mechanik Pan Waldek, którego serdecznie pozdrawiam określił ją jako „większą niż w Jelczu” ;) Nie wiem czy to nie przypadek (?) ale wcześniej dodawałem kilkukrotnie do paliwa różne witaminki w postaci preparatów do czyszczenia układu paliwowego – tak więc nie polecam! Może i dobrze się stało, bo różnica po zamontowaniu wyczyszczonej turbiny jest odczuwalna ... najbardziej na plecach ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Muszę przyznać iż ilość przewodów, przewodzików i ich rozmieszczenie robią wrażenie, ale też przy okazji poznaje się lepiej własny samochód.
Przed tymi zabiegami zrobiłem sobie dobrze :P gdy mi Mazda powolutku stoczyła się do zamkniętego garażu i lekko oparła się na samym rogu błotnika (za słabo zaciągnąłem ręczny). Całe szczęście, że tak wolno zjechała i tylko róg na łączeniu z plastikowym zderzakiem wymagał korekty. Pan Waldek zrobił to jednak z zapasem tak więc oprócz turbiny miał i dodatkowe zajęcie. Zlikwidowane zostały też drobne wycieki w mojej staruszce, czyli wymieniona uszczelka miski olejowej, czujnik oleju, niektóre stare przewody...

Obrazek
Obrazek
Po zabiegach i dokupieniu dodatków Mazda wyglądła jak dojrzała 16-tka ;) /2007/

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

2010

U mnie też zrobiło się przelotowo, stare tłumiki i końcówki poszły do kosza, ale pozostałem przy dwóch kwasiaczkach bo wizualnie mi się podoba no i ten dźwięk ;–) Kto był w Kamieniu w lipcu słyszał :-P http://www.youtube.com/watch?v=ZY2aSQPzNL4
Teraz jak jadę ludzie patrzą i pytają zapewne... "Co on tak się cieszy za kółkiem?" :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodatkowo w miejsce fabrycznego filtra papierowego założony jest sportowy firmy K&N.

Obrazek

w szafie czeka na założenie short shifterek :D i nowy ECU from Japan ze zmienionymi nastawami i zdjętymi ogranicznikami.

Obrazek

PostNapisane: 24 paź 2007, 22:15
przez Siw-y
fajne autko w jedynym słusznym kolorze no i oczywiście piękne felgi :D

też mam takie <diabełek>

PostNapisane: 24 paź 2007, 22:19
przez Mev
Piękne auto <list>

PostNapisane: 24 paź 2007, 22:25
przez ravo
piekne :) a jazda czyms takim to istna przyjemnosc :) a mialem okazje kabrioletem :P

PostNapisane: 25 paź 2007, 01:10
przez MiHaŁ
Pamiętam to auto z jednego ze zlotów! Bardzo ładny egzemplarz! Gratki gratki :)

PostNapisane: 25 paź 2007, 12:30
przez Marco7
Rotary :D

Slicznie utrzymany RX-7. Gratki !!