Toyota Corolla E12 2ZZ-GE '03

Postprzez Papajo » 6 mar 2009, 14:11

co do czasów: tym autem podobno trzeba umieć jezdzić – skrzynia jest zestopniowana wybitnie nie-sportowo i silnik zawsze "wypada" z VVTi – spotkałem się z opiniami że seryjny TS raczej średnio nadaje się na "kreskę".

jako "dupowóz" fajowy – gratuluję zakupu :)
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez check » 6 mar 2009, 14:38

ładne autko, to VVTi to działa tak jak VTEC w Hondzie? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez gari » 6 mar 2009, 15:38

Lukano napisał(a):Waga mojej 1560 kilo;p 185 koni pod maską i 8,2 według katalogu


Troll Bagienny napisał(a):andreass napisał:
moim zdaniem 7,5 – 8 sekund do 100 to realna wartość. Wybacz Troll, ale 6,9 to niecałe pół sekundy więcej od tego co robi mój MPS

Też mi się tak wydaje, wcześniej podawałem dane znalezione przypadkiem na jakimś niemieckim forum, poza tym wskazanie było na Gtechu, więc do 60mph



Troll Bagienny teamt osiagow Corolli TS byl walkowany nie raz na forum.corollaclub.org i z tego co pamietam (nigdy jakos do tego specialnie wagi nie przywiazywalem ale cos tam mi sie obilo o uszy ;) ) to ma prawie ze identyczne osiagi co Celica TS czyli cos kolo 7.2-7.4 (??) Marketingowcy Toyoty zanizenizyli dane katalogowe Corolli co by nie odbierac kilientow o "sportowym" zacieciu drozszej Celice ;)


Papajo napisał(a):co do czasów: tym autem podobno trzeba umieć jezdzić – skrzynia jest zestopniowana wybitnie nie-sportowo i silnik zawsze "wypada" z VVTi – spotkałem się z opiniami że seryjny TS raczej średnio nadaje się na "kreskę".


Dokladnie...dobre czasy mozna krecic ale nawet najbardziej ogarniajacym to auto kierowcom nie zawsze sie ta sztuka udaje.

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez Lukano » 6 mar 2009, 17:22

Grzyby napisał(a):Nawet nie wiedziałem że takie wersje są łoł

ja do dzisiaj też nie. Mnie się zdawało, że w niej największy silnik to 1,6 :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Udesky » 6 mar 2009, 18:28

Papajo napisał(a):co do czasów: tym autem podobno trzeba umieć jezdzić – skrzynia jest zestopniowana wybitnie nie-sportowo i silnik zawsze "wypada" z VVTi – spotkałem się z opiniami że seryjny TS raczej średnio nadaje się na "kreskę".

Troll Bagienny napisał(a):7800 maksymalna moc

A max moment też gdzieś w okolicach 6000-6500rpm (z tego co Troll mówił), a więc de facto zabawa jest tak jak w dieslu, czyli zamyka się w przedziale 2000-2500rpm. hahaha
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Przemol » 6 mar 2009, 20:16

eeeee kicha – bedzie mi brak tego strzału z tłumika:D:D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2004, 19:22
Posty: 286
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mitsu Lancer/AR

Postprzez Grypsuj » 6 mar 2009, 20:48

Mi też ... :(
a tak poza tym to ładny i co najważniejsze nie dłubany (jeszcze :D )TS z dobrym wyposażeniem – nic tylko lać i jeździć.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2006, 23:53
Posty: 84
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323F BA 1.5 16V DOHC Z5

Postprzez Troll Bagienny » 6 mar 2009, 21:16

Przy 1/4 mili z tym utrzymaniem się w "zakresie działania vvtl-i" jest faktycznie ciężko, bo trzeba zmieniac biegi moment przed odcięciem i bardzo dużo zależy od startu, żeby obroty nie spadły za nisko :) Natomiast bardzo zdziwiło mnie to, jak auto jedzie od niskich obrotów w ruchu miejskim. Nie ma potrzeby co chwilę zmieniać biegów i nie ma tego uczucia ciężkości, co jest bardzo denerwujące przy np. 1.4vvti :)

Strzałów niestety nie ma, ale ten silnik na wysokich obrotach, to po prostu poezja ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Pyton162 » 6 mar 2009, 22:01

posłuchamy , posłuchamy :D :]
Pyton162
 

Postprzez Udesky » 6 mar 2009, 22:23

Przemol napisał(a):bedzie mi brak tego strzału z tłumika

To co teraz ma Troll Bagienny jest [jakie?].
Troll Bagienny napisał(a):ten silnik na wysokich obrotach, to po prostu poezja

Poezja, ale ja miałem wrażenie, że pod maską znajduje się torturowany szlifierką Japończyk. <lol>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Grypsuj » 8 mar 2009, 19:25

No musze przyznać Troll, że ładnie ci jedzie ta Corolka . Nie spodziewałem się że tak łatwo pozamiatasz Mx-6 KL NIdhogg86 i tego CRXa. Uważam że to duża zmiana na plus jeśli chodzi o osiągi, w stosunku do poprzedniej twojej padaki :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2006, 23:53
Posty: 84
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323F BA 1.5 16V DOHC Z5

Postprzez check » 8 mar 2009, 19:40

Grypsuj napisał(a):Nie spodziewałem się że tak łatwo pozamiatasz Mx-6 KL NIdhogg86 i tego CRXa.

Podobno z CRX'em nieznaczna wygrana ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez marakus » 8 mar 2009, 19:56

Bardzo ładne to Twoje cudeńko. Po ostatnim krótkim strzale kręgosłup bolał mnie trzy dni więc naprawdę daje radę hahaha
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez Pyton162 » 8 mar 2009, 20:19

crx dostal nie znacznie , ale crx wazy 900kg a toyota grubo ponad 1 tone
Pyton162
 

Postprzez Troll Bagienny » 8 mar 2009, 21:37

kamilgt napisał(a):Podobno z CRX'em nieznaczna wygrana

Ruszam z włączoną kontrolą trakcji, czyli jak crx ma już 5000rpm to mi esp gasi do 2000rpm ;) W momencie kiedy mi się załącza vvtl-i to crx zostaje zdrooooowo z tyłu. 2 razy z nim jechałem i raz jak się starałem to dostał o 2 długości, a później w drodze powrotnej faktycznie dostał niewiele bo po starcie pod koniec 1 biegu był o długość z przodu :)

Będzie sucho to się wszystko okaże. To były moje pierwsze wyścigi tym autem, więc muszę się jeszcze sporo nauczyć ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Riki » 8 mar 2009, 21:59

Troll Bagienny <spoko>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xXx » 9 mar 2009, 00:08

Troll Bagienny napisał(a):więc muszę się jeszcze sporo nauczyć


Kontrolę trakcji niezależnie od warunków pozostaw prawej nodze...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Troll Bagienny » 9 mar 2009, 00:27

xXx napisał(a):Kontrolę trakcji niezależnie od warunków pozostaw prawej nodze...

Tak się z pewnością niedługo stanie, ale
Troll Bagienny napisał(a):To były moje pierwsze wyścigi tym autem, więc muszę się jeszcze sporo nauczyć

I nie chciałem dobijać zimówek :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez KyRy » 9 mar 2009, 09:24

Bardzo ładna Toyotka :) gratuluję i niech się dobrze sprawuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez anonimka » 9 mar 2009, 10:10

Mhm to teraz jadąc na zlot będę tańczyć w samochodzie przed Toyotą :D

damyyyyy radę :D – bardzo fajne autko ;)
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 15:10
Posty: 2013
Skąd: cebullandia...
Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy