Nissan Silvia SR20DET GT2871R @ 1.6 bara
Dziś w Krakowie na ul. Zakopiańskiej ale w Kierunku KRK nie Zakopca przede mną śmigał koleś Nissanem Skyline (nie wiem czy to GTS-T czy GTR) z kierą po naszej stronie na blachach KMY (Mysłowice jak się nie mylę) Były roboty drogowe więc i trochę zakrętów było żeby je omijać na jednym z nich jak dodał gazu i zaczął jechać bokiem poprostu mało nie dostałem orgazmu RWD to jest to a ten dźwięk ehhhh
Szkoda, że Pandą 1,1 LPG tak nie mogłem
Szkoda, że Pandą 1,1 LPG tak nie mogłem
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
radekkm napisał(a):noucamp nie ma czym sie lamac,auto jedzie,sky polegl i to sie liczy
jedyne co dobrego moge powiedzieć ze silnik jeszcze wiele zniesie, bez kucia
iiyama napisał(a):łoł strasznie poszarpany wykres
no nie jest za piękny... ale co zrobić bez strojenia w moim przypadku nic lepszego nie będzie.
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
Ja bym się nie łamał a raczej cieszył. Skoro na obecnym setupie eska już paru zdziwiła to pomyśl co będzie przy 280-290KM klozety się w krzaczorach pochowają
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Noucamp, hamowales na hamowni obciazeniowej czy inercyjnej ? Jezeli na inercyjnej to normalne, ze na gorze wykres jest tak poszarpany przy niewystrojonym aucie...
Czy doładowanie doszło do wartosci takiej, jaka jest przy jezdzie drogowej ?
Swietne auto, co do Sky-a to moze po prostu nie jest za szybki, ciezko powiedziec, osobiscie mam nadzieje pojezdzic z Toba przy najblizszej okazji, kiedy wydostane tylko Nismo ze szponów mojego nadwornego blacharzo-lakiernia
Mi się wydaje, ze przy pierwszym hamowaniu hamujący po prostu odpuscil gaz...
Noucamp, nie łam się bo doskonale wiesz, co te silniki potrafią. Jeszcze trochę czasu i będziesz stroił auto, ewentualnie lepszym rozwiązaniem dla Ciebie jest stage 1A Horshama...
Czy doładowanie doszło do wartosci takiej, jaka jest przy jezdzie drogowej ?
Swietne auto, co do Sky-a to moze po prostu nie jest za szybki, ciezko powiedziec, osobiscie mam nadzieje pojezdzic z Toba przy najblizszej okazji, kiedy wydostane tylko Nismo ze szponów mojego nadwornego blacharzo-lakiernia
Gibsong napisał(a):xXx – tym bardziej nie rozumiem odcięcia hamowania przy 6400 za pierwszym razem.
co do wykresu noucampa co to za turbulencje od 4800 obr?
Mi się wydaje, ze przy pierwszym hamowaniu hamujący po prostu odpuscil gaz...
Noucamp, nie łam się bo doskonale wiesz, co te silniki potrafią. Jeszcze trochę czasu i będziesz stroił auto, ewentualnie lepszym rozwiązaniem dla Ciebie jest stage 1A Horshama...
stało się... zajechałem sprzęgło więc padło na spieka... niestety nie miałem kasy zeby kupic markowego to musiałem jechać dorobić u lidzi co się na tym znają... niestety nie jest to radzik ani wróbel, ale mam nadzieje że wytrzyma moje katanie
Wymiana sprzęgłą bez kanału wygląda tak
a Tym podnieśliśmy auto
To co było kiedyś sprzęgłem...
a to nowy nie formowy spiek... zobaczymy czy wytrzyma katanie na grunwaldzie...
Wymiana sprzęgłą bez kanału wygląda tak
a Tym podnieśliśmy auto
To co było kiedyś sprzęgłem...
a to nowy nie formowy spiek... zobaczymy czy wytrzyma katanie na grunwaldzie...
Ostatnio edytowano 23 kwi 2009, 08:37 przez noucamp, łącznie edytowano 1 raz
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
Papajo napisał(a):........ + przymierzaj się do zmiany sprzęgła
....
mój post z 2 lutego hehehee .... trzeba było wtedy posłuchać się wujka P. i zacząć o tym myśleć
Tak jak pisałem Ci na NT – kupuj XTD z USA – za tę kasę nic lepszego nie znajdziesz – i co ważne jest to kompletny komplet a nie coś dorabiane lub przerabiane jak w przypadku radzika czy innych rzemieślników .
p.s. ZDJĘCIA NIE BANGLAJĄ !
- Od: 14 wrz 2004, 15:45
- Posty: 393
- Skąd: Wa-wa
- Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II
zdjęcia już działają
Papajo po rozmowie z Waldiim postanowiliśmy zrobić coś takiego jak na fotach... wczoraj założone i dotarte... puki co jestem zadowolony
Wielkie podziękowania dla Wladiiiego za pomoc w zmianie sprzęgła... niby nic trudnego ale bez kanału nie jest za wesoło
Papajo po rozmowie z Waldiim postanowiliśmy zrobić coś takiego jak na fotach... wczoraj założone i dotarte... puki co jestem zadowolony
Wielkie podziękowania dla Wladiiiego za pomoc w zmianie sprzęgła... niby nic trudnego ale bez kanału nie jest za wesoło
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
BratCukierka napisał(a):blachach KMY (Mysłowice jak się nie mylę)
ojj mylisz się, mylisz Mysłowice mają SM
noucamp wymiana sprzęgła profi Patrząc na pierwsze zdjęcia zastanawiałem się właśnie jak przód auta znalazł się na tych kołach lol
Poznasz głupiego po postach jego
- Od: 23 sie 2006, 20:59
- Posty: 836
- Skąd: Mysłowice
- Auto: Prelude BB9
michi napisał(a):noucamp wymiana sprzęgła profi oczko
a jak pojechaliśmy po całości
michi napisał(a):Patrząc na pierwsze zdjęcia zastanawiałem się właśnie jak przód auta znalazł się na tych kołach lol
bardzo proste... gaz w podłogę do odcinki strzał ze sprzęgła, przód się unosi na wysokość 2 metrów, Waldii podkłada oponki i gotowe. Żadna filozofia
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości