Volvo S80 V8 2009
1, 2
Jak w temacie
Do użytku codziennego trafiło Volvo S80 4.4 V8 z Października 2009 roku. Wersja chyba Summum czy jakoś tak Mocy to ma chyba 317 koni. W każdym razie Imprezy GT objeżdża mimo swojej wagi Auto ma AWD. Którejś generacji haldex, ale się nawet nie interesowałem. Działa nawet fajnie. Sześciobiegowy automat – znaczy sześć do przodu
Coś takiego
Najważniejsze:
Oczywiście jedną z pierwszych modyfikacji był napęd hybrydowy
No i kilka fotek zrobionych dziś w nocy telefonem:
Jeśli kogoś takie fakty interesują, to zanim założyłem LPG auto paliło jakieś 14 litrów PB98 w trasie i 23,5 w mieście
Pozdrawiam
Do użytku codziennego trafiło Volvo S80 4.4 V8 z Października 2009 roku. Wersja chyba Summum czy jakoś tak Mocy to ma chyba 317 koni. W każdym razie Imprezy GT objeżdża mimo swojej wagi Auto ma AWD. Którejś generacji haldex, ale się nawet nie interesowałem. Działa nawet fajnie. Sześciobiegowy automat – znaczy sześć do przodu
Coś takiego
Najważniejsze:
Oczywiście jedną z pierwszych modyfikacji był napęd hybrydowy
No i kilka fotek zrobionych dziś w nocy telefonem:
Jeśli kogoś takie fakty interesują, to zanim założyłem LPG auto paliło jakieś 14 litrów PB98 w trasie i 23,5 w mieście
Pozdrawiam
Witamy z nowym nabytkiem Prosiłbym wrzucić zdjęcia na nasz serwer, nie ufamy tinypic Silniczek Yamahy świetna sprawa, spalanie też Pali jak stary dobry Mustang, z LPG pewnie koło 25 w mieście
Bartg napisał(a): z LPG pewnie koło 25 w mieście
Odkąd jeżdżę na LPG po prostu jak zapiszczy jadę na stację hehe
Może niedługo zrobię jakiś pomiar
Bartek1986 napisał(a):to zanim założyłem LPG auto paliło jakieś 14 litrów PB98 w trasie i 23,5 w mieście
Fajny Volviaczek też o takim myślałem. Silnik yamahy.
Mój na trasie palił tyle samo, ale w mieście czasem mieścił się w 20
teraz na podtlenku też tankuję jak zapiszczy.
Jaki masz zbiornik? U mnie zbiornik w koło 90 litrów, wchodzi jakieś 70.
pełen szacun – piękna , szybka i bezpieczna limuzyna
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Dałeś do pieca.... KOZAK
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
rafik89 napisał(a):Chłopie, czym się zajmujesz,
Nie ważne czym się zajmuje, ważne czym inni się zajmują dla niego
Graty fury, zacna pojemność a LPG doje dodatkową przyjemność z jazdy
Fajne auto, z tym silnikiem, to już musi robić robotę. Nawet nie widziałem, że to konstrukcja Yamahy. AWD też na duży plus. 6,5 do setki robi wrażenie.
Biorąc pod uwagę, że obecnie w gamie luksusowych modeli Volvo można wybierać jedynie pomiędzy 2.0 R4 a 2.0 R4, to ten model powinien trzymać cenę i będzie fajnym rodzynem.
Graty
Biorąc pod uwagę, że obecnie w gamie luksusowych modeli Volvo można wybierać jedynie pomiędzy 2.0 R4 a 2.0 R4, to ten model powinien trzymać cenę i będzie fajnym rodzynem.
Graty
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3197 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Biorąc pod uwagę, że obecnie w gamie luksusowych modeli Volvo można wybierać jedynie pomiędzy 2.0 R4 a 2.0 R4,
Dokładnie. Jeździłem ostatnio w salonie nowym XC 90. Szczęka mi opadła jak gość mi mówi, że najmocniejsza ponad 300 konna jednostka, ma 2.0 pojemności. Obojętnie czy PB czy ON.
Lukano napisał(a):Jaki masz zbiornik? U mnie zbiornik w koło 90 litrów, wchodzi jakieś 70.
80 litrów ustawione tak, że wchodzi 72. Jak będę miał chwile to zrobię foty
rafik89 napisał(a):Chłopie, czym się zajmujesz, że masz takie fury?
Dużo pracuje
Neonixos666 napisał(a):Nie ważne czym się zajmuje, ważne czym inni się zajmują dla niego
Wypraszam sobie hehe W mojej "głównej" działalności nie posiadam pracowników
loockas napisał(a):Weź idź mi z tym autem bo mi się przypomniało ile zapłaciłeś
Fakt cena taka, że nawet jakbym nie miał to bym to providenta po pieniądze poszedł
Lukano napisał(a): Szczęka mi opadła jak gość mi mówi, że najmocniejsza ponad 300 konna jednostka, ma 2.0 pojemności. Obojętnie czy PB czy ON.
Mam okazję jeździć nowym S60 T6. Jak wiadomo nie mam nic do mocnych dwulitrowych turbobenzyn ale w normalnym aucie w połączeniu z automatem jeździ się tym słabo. Znaczy dużo gorzej niż v8, które nawet jak nie zredukuje biegu bo wciśniemy za mało gazu i napędza się od 2000 RPM to robi to bardzo sprawnie
Dopisano 15 wrz 2016 16:59:
PeKa napisał(a):Wrzuć jeszcze Szerokiego
Poszukiwania trwają.. Specjalnie z Juraty wyjeżdżałem nad ranem, bo byłem umówiony o 6 w Warszawie po samochód, a Pan zadzwonił do mnie o 5 30, że mimo tego sprzedał wieczorem samochód...
Lukano napisał(a):zemoj napisał(a):Biorąc pod uwagę, że obecnie w gamie luksusowych modeli Volvo można wybierać jedynie pomiędzy 2.0 R4 a 2.0 R4,
Dokładnie. Jeździłem ostatnio w salonie nowym XC 90. Szczęka mi opadła jak gość mi mówi, że najmocniejsza ponad 300 konna jednostka, ma 2.0 pojemności. Obojętnie czy PB czy ON.
To się nazywa norma Euro 154, niedługo wszędzie będą silniki 1.0QuadTurbo z resursem na poziomie 100.000.
Zmierzyłem spalanie LPG. 216 km samego miasta. Korki i dość dynamicznie jak zawsze. Wyszło 23,7 litra/100km po 1,83zł co daje 43,30 no plus jakiś tam grosz na PB. Corollą w tych samych warunkach i na tych samych dystansach wychodzi 44 z hakiem
Dziękuję
Dziś czyli wczoraj znaczy w sobotę Instalacja LPG przeszła kolejny test.
Auto jakimś cudownym przypadkiem zostało teleportowane na niemiecką autostradę
Mówiąc otwarcie musiałem dziś złamać wszystkie istniejące przepisy, ale to pomińmy..
Całkowity dystans od tankowania do tankowania to 305km.
160km z prędkościami 190-230 km/h
145km z prędkościami do 150 i całą masą wyprzedzania, hamowania, przyspieszania.
Obstawiałem, że wyjdzie tyle co ostatnio po mieście, ale wszyło 18,6 więc w sumie całkiem fajnie
Ps. Już nie będę
Dziś czyli wczoraj znaczy w sobotę Instalacja LPG przeszła kolejny test.
Auto jakimś cudownym przypadkiem zostało teleportowane na niemiecką autostradę
Mówiąc otwarcie musiałem dziś złamać wszystkie istniejące przepisy, ale to pomińmy..
Całkowity dystans od tankowania do tankowania to 305km.
160km z prędkościami 190-230 km/h
145km z prędkościami do 150 i całą masą wyprzedzania, hamowania, przyspieszania.
Obstawiałem, że wyjdzie tyle co ostatnio po mieście, ale wszyło 18,6 więc w sumie całkiem fajnie
Ps. Już nie będę
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości