Ford Probe (fs-de+t) mx6sc
zadatkowany ale jeszcze u mnie będę go kończył dla nowego właściciela więc zostaje tak jak by przy domu
co do pytań o koszta i całą resztę to nie powiem
trzeba przeczytać cały temat i się wyjaśni
co do pytań o koszta i całą resztę to nie powiem
trzeba przeczytać cały temat i się wyjaśni
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
mx6sc napisał(a):trzeba przeczytać cały temat i się wyjaśni
hehe no tak. Już wiem co było użyte. Co do kosztow to temat rzeka Ale i tak w kazdym z tematów o uturbianiu benzyniaka brakuj informacji co z czym i gdzie
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
mogę zrobić takie małe co i z czym tylko nie wiem czy ma to sens bo jest kilka dróg które można obrać przy zmianie NA na T
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Tak wiem, że jest kilka dróg. Podłaczenie turbiny to jest pikuś, gorzej jest z poddciśnieniem i ustawieniem doładowania co by silnik za chwilę się ze mną nie pożegnał
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
heh po wieczornej/pożegnalnej rundce ford jeszcze troszkę zabawi u mnie
do wywalenia głowica (pęknięta) kawałek chyba prowadnicy lub jakiś inny (jeszcze nie zbadałem sprawy do końca) rozpie......lił świeżo założonego garreecika i po zwaleniu głowicy efekt pożegnania forda jest taki że do wywalenia jest słupek i turbo
nie wiem ile jeszcze zniosę porażek z tym autkiem ale jak ogarnę się z dzisiejszym problemem to sprzedaż chyba stanie pod wielkim znakiem zapytania zaczynam traktować ambicjonalnie ten projekt i puki co mam zamiar zrobić to co popsułem i dojść do 0.7 0.8 bara tylko kilka zmian wprowadzić więc jak ktoś ma zamiar dmuchać fs'a to niech poczeka bo jak już psuję silnik za silnikiem to może oszczędzę komuś wydatków i rozczarowań i na koniec dam radę zebrać wszystkie wnioski i doświadczenia żeby "potomnym" było lżej
do wywalenia głowica (pęknięta) kawałek chyba prowadnicy lub jakiś inny (jeszcze nie zbadałem sprawy do końca) rozpie......lił świeżo założonego garreecika i po zwaleniu głowicy efekt pożegnania forda jest taki że do wywalenia jest słupek i turbo
nie wiem ile jeszcze zniosę porażek z tym autkiem ale jak ogarnę się z dzisiejszym problemem to sprzedaż chyba stanie pod wielkim znakiem zapytania zaczynam traktować ambicjonalnie ten projekt i puki co mam zamiar zrobić to co popsułem i dojść do 0.7 0.8 bara tylko kilka zmian wprowadzić więc jak ktoś ma zamiar dmuchać fs'a to niech poczeka bo jak już psuję silnik za silnikiem to może oszczędzę komuś wydatków i rozczarowań i na koniec dam radę zebrać wszystkie wnioski i doświadczenia żeby "potomnym" było lżej
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
licznikowo silnik ma 300000 więc jest /był pod męczony ale jest jeszcze jeden baaaaaaaaaardzo ważny wniosek (sprawa się już pojawiła w tym temacie) mianowicie dupiane seryjne śruby głowicy wprawdzie one nie puściły ale widać że mają już dosyć i nic więcej raczej by nie zniosły no i jeszcze jeden ważny element tej całej układanki to chłodnica oleju mogę teraz z pełną świadomością powiedzieć że jest nie zbędna i ze leży już na półce tylko się nie doczekała
reasumując probe jak feniks powstanie tylko muszę jakoś ogarnąć temat niedoszłego kupca
reasumując probe jak feniks powstanie tylko muszę jakoś ogarnąć temat niedoszłego kupca
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Kurcze ale masz pecha. Na lpg wszystkie te awarie? Może kup ecumastera wtryski itp
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
no tak jak gib napisał nie zawsze tak jest
ustawiony był zaaaaaaaaabogato (lpg) i dostał za dobrego oleju te kawałki to nagaru były tłoki czyściutkie latają jak ż.... po pustym sklepie gazik ładnie wypłukuje wszystko i tyle ale bywa i tak co zrobić kupi się silnik jakieś turbo i poskłada i dokończę temat paliwa i będzie ganiał
ustawiony był zaaaaaaaaabogato (lpg) i dostał za dobrego oleju te kawałki to nagaru były tłoki czyściutkie latają jak ż.... po pustym sklepie gazik ładnie wypłukuje wszystko i tyle ale bywa i tak co zrobić kupi się silnik jakieś turbo i poskłada i dokończę temat paliwa i będzie ganiał
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Może jak w końcu z sensem to wystroisz to i będzie bezawaryjnie Odradzać takie rzeczy można jak się podejdzie do tematu na poważnie, a nie korzystając tylko z części pałętających się pod nogami i jeżdżąc z pedałem w podłodze niewystrojonym autem
Zamiast robić to na raty, zrób raz a porządnie
Zamiast robić to na raty, zrób raz a porządnie
jak widać olanie tematu afr nie wychodzi na zdrowie przy 0.5 z groszem było ok jednak po zjechaniu ukazały się jak pięknie lpg płucze silniki -ale nie myli się tylko ten co nic nie robi
fordzik z założenia miał służyć jako doświadczalne autko i sporo rzeczy ujawnił ,nie jest to pierwsze autko dodmuchane które robiłem i dają sobie radę tyle tylko że były robione dla ludzi więc nie mogłem pozwolić sobie na różne próby
spokojnie ford nie długo wraca na asfalt z tradycyjnym 0,5 i zostawiam go w spokoju co chciałem to posprawdzałem fs jest miłą jednostką do takich zabaw i jak się okazuje dość odporną na różne czynniki bo mimo różnych kombinacji zawsze sam silnik dawał radę więc opinie typu nie da się i nie ma sensu można włożyć między bajki
fordzik z założenia miał służyć jako doświadczalne autko i sporo rzeczy ujawnił ,nie jest to pierwsze autko dodmuchane które robiłem i dają sobie radę tyle tylko że były robione dla ludzi więc nie mogłem pozwolić sobie na różne próby
spokojnie ford nie długo wraca na asfalt z tradycyjnym 0,5 i zostawiam go w spokoju co chciałem to posprawdzałem fs jest miłą jednostką do takich zabaw i jak się okazuje dość odporną na różne czynniki bo mimo różnych kombinacji zawsze sam silnik dawał radę więc opinie typu nie da się i nie ma sensu można włożyć między bajki
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
nie dwa motory tylko jedna uszczelka bo była źle założona no i teraz zafundowałem zaje.... płukanie silniczkowi a co do przebiegu to na co dzień tym jeździłem i dziennie robiłem około 110-130 kilometrów ( było tak do końca maja)
ale co do ostatniego silnika to pewnie jutro go rozbiorę i porobię dokładne fotki żeby nie było że pierścienie wyparowały czy jakieś inne forumowe teorie
ale co do ostatniego silnika to pewnie jutro go rozbiorę i porobię dokładne fotki żeby nie było że pierścienie wyparowały czy jakieś inne forumowe teorie
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
W us turbią te motory bez kucia do 250hp korby dają radę nie daję rady skrzynia lecz nie wiem co robią więcej , sam przymierzam się to dmuchnięcia 1.8 FP bynajmniej nie na 1/4 tylko 90KM mi za mało a spalanie mi się podoba więc będę szedł w soft na lpg
V6
- Od: 27 gru 2004, 00:52
- Posty: 15
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 93r
taaa tylko w USA mają jakieś inne konie co już wiele razy było pokazane. Ichne przyrosty po 5-10 koni okazały się fikcją i w rzeczywistości o ile był jakiś przyrost to 1-2KM, tak więc brałbym poprawkę na to co tam piszą.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
w niedzielę jadę po silnik dla nowego nabywcy a od wtorku składanie
zostanie tylko ogarnąć paliwo (ale to już nie ja) więc za jakieś dwa tygodnie prawie mazda znowu na asfalt
zostanie tylko ogarnąć paliwo (ale to już nie ja) więc za jakieś dwa tygodnie prawie mazda znowu na asfalt
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Ile sobie cenisz to autko? Jakie to ma osiągi?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości