Witam przeżycia z olejami miałem sporo więc w skrócie powiem tak najlepiej spradza się oleje na silnikach starych konstrukcji typu 126p poldek itp ale;
Polonez truck- Olej od poczatku LOTOS 5W40 (gaz) przebieg 350tyś km silnik w środku czysty bez remontu sprzedany jeździ dalej.
Malusi 126p LOTOS 10W40 przebieg 120tyś bez remontu silnik czyściutki olej barwa brązowa
Polonez LOTOS 10W40 przebieg ok 100000tyś Gaz silnik bez remontu w środku czysto idealnie ( i tu małe porównanie akurat kiedy była wymiana uszczelki pod klawiatura to koleś robił głowice w poldku ale lał minerlany olej
gowica była tragicznie zasyfiona nagarem a przebiegi podobne a tu nic czysto)
Mazda 2.0 V6 Gaz Lotos 10W40 przebieg ok 240tys bez remontu silnik w idealnym stanie wyciszyły się popyhacze od 77tys lany tylko LOTOS. Jeździ dalej ma się świetnie
VW Caddy SDI Mobil 10W40 przebieg 600.000km bez remontu jeździ dalej.
No i teraz mam ochotę przetestować AGIPA sport w GTR bo na takim właśnie latał ma 180 000 i bardzo ładnie silnik chodzi ale wiem że wymieniany był co 5000tyś km co mu chyba poszło na dobre
To na tyle w skrócie