Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe
ja kupiłem do 323F BA 1,5 nawiercane i nacinane Mikody GT na przód i powiem, że w porównaniu ze standardowymi tarczami różnicę czuć, zwlaszcza na rozgrzanych hamulcach, fakt ze poprzednie tarcze były niezmieniane od nowości, ale aż tak źle nie wygladały, troche mała tarcze dały żółttki do 1,5 , ale z tych tarcz Mikoda naprawdę jestem zadowolony
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Zmieniałem ostatnio klocki i okazało się, że Textary, które miałem założone to oryginały. Różnią się od tych, które kupiłem (też Textar) tym, że w oryginale mają nadruk MAZDA i każdy klocek ma swój unikalny numer seryjny...
Na nowych zrobiłem około 2kkm i są znakomite. Polecam klocki Textar, są naprawdę bardzo dobre.
Na nowych zrobiłem około 2kkm i są znakomite. Polecam klocki Textar, są naprawdę bardzo dobre.
Oleje Mazda Dexelia i Honda, części, akcesoria i materiały eksploatacyjne do samochodów osobowych___ sklep@dexelia.pl, tel: 505 949 900, → SKLEP DEXELIA←
- Od: 21 sie 2007, 10:05
- Posty: 86
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Mazda 5 2.0B 2007
Witam
Skorzystałem z rady domin1979. Poradziłem się Smirnoffa. Jego pomoc w wyborze kloców była bardzo profesjonalna i rzeczowa. Mój wybór padł na : klocki tył:– japonskie NISSINBO (to szło na oryginał mazdy, tylko tutaj w opakowaniu producenta) – 90zł/kpl,
klocki przód: ATE – 170zł/kpl. Polecam sklep www.carspeed.pl, fachowa obsługa i doradztwo w sprawie zakupu, sprzedający naprawdę się stara i nie wciska kitu, jestem bardzo zadowolny. Po zamontowaniu w/w klocków napisze o wrażeniach z eksploatacji.
Dzieki za rady dla domin1979 i pomoc Smirnoffa. Pozdrawiam kusa
Skorzystałem z rady domin1979. Poradziłem się Smirnoffa. Jego pomoc w wyborze kloców była bardzo profesjonalna i rzeczowa. Mój wybór padł na : klocki tył:– japonskie NISSINBO (to szło na oryginał mazdy, tylko tutaj w opakowaniu producenta) – 90zł/kpl,
klocki przód: ATE – 170zł/kpl. Polecam sklep www.carspeed.pl, fachowa obsługa i doradztwo w sprawie zakupu, sprzedający naprawdę się stara i nie wciska kitu, jestem bardzo zadowolny. Po zamontowaniu w/w klocków napisze o wrażeniach z eksploatacji.
Dzieki za rady dla domin1979 i pomoc Smirnoffa. Pozdrawiam kusa
Wymianie poddałem olej silnikowy + filtr, kompletny rozrząd, pompa wody, pasek osprzętu, filtry powietrza, paliwa oraz olej w układzie wspomagania, autko jeździ jak złoto, przebieg 155000, teraz przyszedł czas na tarcze i klocki jestem w trakcie poszukiwań części na wymianę..., już znalazłem www.carspeed.pl- polecam
- Od: 25 sie 2008, 10:40
- Posty: 4
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 6 121KM, 1998 cm 2004r.
Witam
Mój wybór padł na : klocki tył:– japonskie NISSINBO (to szło na oryginał mazdy, tylko tutaj w opakowaniu producenta) – 90zł/kpl,
klocki przód: ATE – 170zł/kpl.
Juz po montażu.
Klocki na przód pasowały bez większych problemów, natomiast na tył trzeba było zebrać trochę pilnikiem z góry i z doły bo nie chciały wejść, dosłownie grubośc farby. Nie dałem tych blaszanych podkładek na klocki bo nie chciały wejść zaciski nawet po całkowotym wciśnięciu tłoków w zaciskach. Po zamontowaniu klocki sprawują się bardzo dobrze nie ma róznicy w stosunku do tych które były ( miałem oryginały). Napisze dalsze wrażenia po przejechaniu 1000 km, jak narazie jest ok, nie dzwonią i nie piszczą, przednie trochę czuć po hamowaniu na większych prędkościach ale to kwestia dotarcia się, taka mam nadzieję
Pozdrawiam
kusa
Mój wybór padł na : klocki tył:– japonskie NISSINBO (to szło na oryginał mazdy, tylko tutaj w opakowaniu producenta) – 90zł/kpl,
klocki przód: ATE – 170zł/kpl.
Juz po montażu.
Klocki na przód pasowały bez większych problemów, natomiast na tył trzeba było zebrać trochę pilnikiem z góry i z doły bo nie chciały wejść, dosłownie grubośc farby. Nie dałem tych blaszanych podkładek na klocki bo nie chciały wejść zaciski nawet po całkowotym wciśnięciu tłoków w zaciskach. Po zamontowaniu klocki sprawują się bardzo dobrze nie ma róznicy w stosunku do tych które były ( miałem oryginały). Napisze dalsze wrażenia po przejechaniu 1000 km, jak narazie jest ok, nie dzwonią i nie piszczą, przednie trochę czuć po hamowaniu na większych prędkościach ale to kwestia dotarcia się, taka mam nadzieję
Pozdrawiam
kusa
Wymianie poddałem olej silnikowy + filtr, kompletny rozrząd, pompa wody, pasek osprzętu, filtry powietrza, paliwa oraz olej w układzie wspomagania, autko jeździ jak złoto, przebieg 155000, teraz przyszedł czas na tarcze i klocki jestem w trakcie poszukiwań części na wymianę..., już znalazłem www.carspeed.pl- polecam
- Od: 25 sie 2008, 10:40
- Posty: 4
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 6 121KM, 1998 cm 2004r.
Jeśli chcesz poczuć różnicę, zainwestuj w EBC Green Stuff + płyn Proszę Moderatora o dołączenie do macierzystego tematu.
bojownik napisał(a):Ale mam już zakupione
To chociaż tyle
Mnie też się kończą, 2 mm miałem miesiąc temu i hamulec coraz gorszy .
Przed chwilą zamówiłem sobie tylko klocki Nisshinbo (ciekawe jak będą się sprawować ) Myślałem, że już je przetestowałeś
na razie założyłem tarcze Nipparts i klocki Nipparts, tragedia. Po kilku tysiącach biją i czuje że hamowanie nie jest za ciekawe.
Nie wiem, może zepsułem jakoś tarcze. Starałem się uważać, by nie wpadać rozgrzanymi tarczami w wodę pełna parą. A klocki od pierwszego dnia trą jak cholera! Wstyd jeździć.
Nie wiem, może zepsułem jakoś tarcze. Starałem się uważać, by nie wpadać rozgrzanymi tarczami w wodę pełna parą. A klocki od pierwszego dnia trą jak cholera! Wstyd jeździć.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
jezdzilek kiedys honda na tarczach brembo i klockach ferrod premier. Ja to widze tak, klocki lux bardzo fajnie sie sprawowaly dore hamowanie zero piskow. Co do tarcz brembo to mam watpliwosci. mam wrazenie ze sie bardzo szybko powichrowaly i bily lekko przy hamowaniu... :/
Zaznaczam ze mialem podstawowy model tych bramborow, zadna rewelka...
Zaznaczam ze mialem podstawowy model tych bramborow, zadna rewelka...
civic4gen 4ever
mazde dopiero poznaje – narazie jest miło
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52127 oto ona
mazde dopiero poznaje – narazie jest miło
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=52127 oto ona
- Od: 15 mar 2008, 21:13
- Posty: 28
- Auto: 323f 2.0 TD 2001r.
Ja mogę tylko dodać, że nigdy więcej Kaszijama u mnie w Maździe. Po kilku tysiącach km deptania po hamulcach na przodzie:
1. Najpierw zeszklone.
2. Teraz masło przy nagrzaniu.
Dodam, że mam frezowane tarcze ATM Mikoda. Wyglądały fajnie i nieźle też się spisywały, dopóki strasznie nie pordzewiały, a potem przegrzałem do czerwoności (niezły efekt w nocy, hehe).
Chyba kupię klocki ATE a do tego tarcze 4Max, jak tylko się pojawią w polecanym przez wszystkich sklepie, albo na Allegro.
1. Najpierw zeszklone.
2. Teraz masło przy nagrzaniu.
Dodam, że mam frezowane tarcze ATM Mikoda. Wyglądały fajnie i nieźle też się spisywały, dopóki strasznie nie pordzewiały, a potem przegrzałem do czerwoności (niezły efekt w nocy, hehe).
Chyba kupię klocki ATE a do tego tarcze 4Max, jak tylko się pojawią w polecanym przez wszystkich sklepie, albo na Allegro.
Różni Ludzie. Różne potrzeby. Jeden Zespół.
- Od: 12 maja 2007, 23:18
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 CA KF
Rekin napisał(a):Ja dziś zakupiłem tarcze Brembo kpl na przód do mojej ge no i nie wiem jakie klocki do nich dokupić ATE ?
Obie to porządne firmy. Zdarzały się kiedyś problemy z Brembo (podróbki), ale ostatnio nie słyszałem. Jeśli zwykłe Brembo (zamiennik do Mazdowskich oryginałów), to nie kupuj jakichś "wyścigowych" twardych klocków, bo szybko zniszczysz tarcze. Prócz ATE możesz jeszcze poszukać np. Ferodo i Lucas.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Mev ja z tyłu zmieniałem w grudniu klocki i tarcze, mam Lucas/TRW, nie pamiętam dokładnie ile wydałem, bo w końcu paragonu nie dostałem bo coś im sie w systemie pochrzaniło , ale kieszeni nie rujnuje. Myśle że dobry wybór, w każdym razie ja problemów nie mam. Inwestować bardziej w tył chyba nie ma sensu :–)
- Od: 11 gru 2008, 20:50
- Posty: 17
- Skąd: Lower Silesia
- Auto: xedos 6 CA KF
bednar90 Ja do swojej BG ( układ identyczny jak u Ciebie ) założyłem kiedyś zestaw tarcze Brembo i klocki Ferodo i było OK. Na takim zestawie pokonałem prawie 50 tyś i w tym czasie dwa razy wymieniałem klocki, ale ja jeżdżę automatem .
Teraz założyłem tarcze i klocki Lucasa /TRW i na razie też jest OK. Nie zakładaj KASHIYAMY bo czyste nieporozumienie
Teraz założyłem tarcze i klocki Lucasa /TRW i na razie też jest OK. Nie zakładaj KASHIYAMY bo czyste nieporozumienie
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
No u mnie również zamontowane SpeedMax + Akebono x4. Zrobiłem na tym zestawie na razie tylko 1000km, ale jestem zadowolony – hamuje świetnie, przy paru hamowaniach z większych prędkości pedał cały czas jest ok, nie zrobił się miękki, itp.
Jedyne co dzisiaj zauważyłem to coś mi piszczy w ostatniej fazie hamowania (te ułamki sekundy przed tym jak auto się już definitywnie zatrzymuje), ciekawe od czego to... Na początku nie występowało na pewno.
Jedyne co dzisiaj zauważyłem to coś mi piszczy w ostatniej fazie hamowania (te ułamki sekundy przed tym jak auto się już definitywnie zatrzymuje), ciekawe od czego to... Na początku nie występowało na pewno.
f*ck
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki