Witam serdecznie.
Co prawda temat dotyczy Corolli E12,ale też Japoniec
Generalnie jest problem z mocą po redukcji biegów,jakby coś się przytykało, po czy za chwilę jest zryw i auto gna do przodu. Wymieniłem dwa zawory SCV na pompie. Jest lepiej, bo kiedyś zacinało się podczas przyspieszania,ale mimo wszystko problem jest nadal. Sprawdzone wszystko co możliwe na kompie. Wtryski ok ,turbo ok. EGR wyczyszczony. W trakcie zacięcia – brak ciśnienia paliwa na listwie.
Postanowiłem kupić Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner i wyczyścić cały układ. Domniemywam,że tutaj może być problem ponieważ, wymieniłem drugi raz filtr paliwa i przez jakiś czas było ok.
I teraz pytanie: czy zastosować jakieś większe stężenie preparatu np. 400ml na 1/2 baku? Czy postępować zgodnie z instrukcją? Poniżej zamieszczam filmik, na którym widać pracę na dodatku w obiegu zamkniętym w dużym stężeniu.
https://www.youtube.com/watch?v=3nyEoe9LZVYZ góry dzięki za info.