Strona 18 z 19

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 8 paź 2015, 13:55
przez MaździocH
Przejrzałem opinie , ale konkretnej odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem. Chodzi mi o sam proces czyszczenia no bo wiadomo-ciecz to nie powietrze nie spręży się w cylindrze. Chciałbym porozmawiać z kimś kto już to robił i poinstruował <czytaj> , tak żeby nic nie rozpierdęczyć :D . O czyszczeniu całego układu smarowania już przeczytałem.

PostNapisane: 8 paź 2015, 14:04
przez Forte
Kurcze nie wiem jak na tym forum wstawić plik PDF z biuletynem technicznym Forte. Napisz do mnie na maila roman.gradkowski@forte-nwe.com , przyslę ci informacje. Link do filmu https://www.youtube.com/watch?v=5pot950b7gU
Uwaga! czyszczenie może być niebezpieczne, gdy będziesz chiał szybko to zrobić. Nasze preparaty działają wolno ale skutecznie rozpuszczając warstwa po warstwie twarde zanieczyszczenie. Dlatego nie spiesz się i koniecznie ró przerwy , takie jak na filmie. Czym przebieg czyszczenia dłużej trwa , tym lepiej i efekty beda większe. Jeżeli w kolektorze jest nagaru centymetr lub dwa , lepiej jest zdemontowac układ i wyczyścić go ręcznie.

PostNapisane: 8 paź 2015, 14:10
przez MaździocH
poszło

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 17 paź 2015, 15:34
przez Majson
Witam serdecznie.
Co prawda temat dotyczy Corolli E12,ale też Japoniec :) Generalnie jest problem z mocą po redukcji biegów,jakby coś się przytykało, po czy za chwilę jest zryw i auto gna do przodu. Wymieniłem dwa zawory SCV na pompie. Jest lepiej, bo kiedyś zacinało się podczas przyspieszania,ale mimo wszystko problem jest nadal. Sprawdzone wszystko co możliwe na kompie. Wtryski ok ,turbo ok. EGR wyczyszczony. W trakcie zacięcia – brak ciśnienia paliwa na listwie.
Postanowiłem kupić Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner i wyczyścić cały układ. Domniemywam,że tutaj może być problem ponieważ, wymieniłem drugi raz filtr paliwa i przez jakiś czas było ok.
I teraz pytanie: czy zastosować jakieś większe stężenie preparatu np. 400ml na 1/2 baku? Czy postępować zgodnie z instrukcją? Poniżej zamieszczam filmik, na którym widać pracę na dodatku w obiegu zamkniętym w dużym stężeniu.
https://www.youtube.com/watch?v=3nyEoe9LZVY

Z góry dzięki za info.

PostNapisane: 18 paź 2015, 10:23
przez ogien82
Majson napisał(a):czy zastosować jakieś większe stężenie preparatu np. 400ml na 1/2 baku?


Kolego, możesz tak zrobić, ale najlepszy efekt uzyskasz jak takie paliwo z Forte wyjeździsz gdzieś w trasie, 200-300km, ponieważ wtedy masz wyższe i stałe obroty silnika.

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 9 lis 2015, 14:41
przez AndrejG
Witam,
Mam pytanie do kolegi Ogień82 – czy preparat można dodać do paliwa
w moim cx-7 z silnikiem 2,2 z adblue ?

PostNapisane: 9 lis 2015, 15:17
przez ogien82
AndrejG napisał(a):Mam pytanie do kolegi Ogień82

Witam
Nie ma problemu, możesz zastosować jak najbardziej preparat Forte do diesla :)

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 9 lis 2015, 19:09
przez AndrejG
Dokładniej mówiąc chodziło mi o to, że mam u siebie adblue i czy nie pojawi się jakiś problem przy spalaniu tego płynu w połączeniu z pozostałościami po spalaniu Forte

PostNapisane: 10 lis 2015, 08:27
przez ogien82
Jak pisałem post wyżej, nic się nie stanie, można spokojnie zastosować preparat Forte

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 26 lis 2015, 13:55
przez Dexter89
Dziś dotarło do mnie Forte :) , ogien82 już zadbał o to by szybko i sprawnie to przebiegło i wielkie dzięki za to. Poczekam aż wypale kocioł do pusta i wtedy będę testował magiczny środek :D bo póki co mam wlane Skydd Diesel i nie chciałbym robić miksturki niepotrzebnie. Madzia ma już prawie 350 tys. ;P także myślę że dobrze jej to zrobi, choć wcale nie narzekam na motor

PostNapisane: 26 lis 2015, 22:59
przez ogien82
Dexter89 napisał(a):ogien82 już zadbał o to by szybko i sprawnie to przebiegło i wielkie dzięki za to.


Dzięki Dexter89 :) mimo tylu lat, nic się nie zmieniło, zawsze jest szybko i profesjonalnie... hehe

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 9 gru 2015, 22:32
przez hip
Dziś dostałem pudełko po butach :) a w sirodku FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER oraz FORTE DIESEL TURBO CLEANER. Teraz 2 etap wlać do zbiornika uzupełniajac do pełna ropą i czekać na efekt. Zdam relacje czy coś się zmjeniło. A jeszcze takie małe ptytnko, w zbiorniku mam teraz tak 1/4 paliwa, czy moge wlać już teraz czy odczekać jak cie zpali rezerwa ? A jeśli chodzi o kontakt i realizacje zamówienia wszysko <spoko> polecam <ok>

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 10 gru 2015, 08:26
przez ogien82
hip, dzięki :)
Wlewasz teraz do zbiornika dwie butle, resztę uzupełniasz paliwem i na takim paliwie polataj gdzieś w trasie, np. 200-300km, postaraj się wyjeździć takie paliwo do zapalenia się rezerwy i to wszystko.

Kiedyś Forte wysyłałem w kopertach bąbelkowych, ale nie było to pewne zabezpieczenie na czas transportu, dlatego teraz Forte wysyłam w kartonikach po butach :)

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 19 gru 2015, 22:24
przez qzym
Dzięki Dawid- jesteś faktycznie ogień!!!
Szybko, bezproblemowo!!!!
Forte zalany :–))

PostNapisane: 29 gru 2015, 14:43
przez ogien82
qzym napisał(a):Dzięki Dawid- jesteś faktycznie ogień!!!

Nie ma problemu, miło było Cię zobaczyć :)

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 29 gru 2015, 15:04
przez VDR
@ogien82 Czy do Mazdy 3 BL 1.6 benzyna z przebiegiem 45k stosować jakiś środek Forte jeśli tak to jaki?

PostNapisane: 30 gru 2015, 13:38
przez ogien82
VDR napisał(a):@ogien82 Czy do Mazdy 3 BL 1.6 benzyna z przebiegiem 45k stosować jakiś środek Forte jeśli tak to jaki?

Możesz zastosować dwa środki jednocześnie, tj.:
Forte Fuel System Cleaner
Forte Gas Treatment
Dodatkowe info, proszę o wiadomość na PW

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 30 gru 2015, 21:07
przez qzym
Czy ktoś z forumowiczów czyścił układ- jak w tym filmiku??

https://www.youtube.com/watch?v=3nyEoe9LZVY



Jakieś uwagi, spostrzeżenia, rady???

Re: Środki Forte – diesel, benzyna

PostNapisane: 24 cze 2016, 09:09
przez tomek670
Witam,

pacjentem jest Kia Sportage 2.0 CRDI VGT rok 2007 , przebieg 160tys km
Objawy: czasami przy dłuższej wyrównanej jeździe blokuje się sterowanie turbiną VGT. Podczas normalnej jazdy Boost wynosi 1,5 , przy zablokowaniu dochodzi do 0,2 .
Podejrzewam
1. albo zabrudzony układ zmiany geometrii przy turbinie
2. albo problem z podciśnieniem, elektrozaworem, inne poza turbiną

Jak proponujecie w tej sytuacji zastosować środek FORTE DIESEL TURBO CLEANER – leczniczo czy na razie profilaktycznie?

Czy ktoś mógłby opisać przypadek wyczyszczenia turbiny VGT powyższym środkiem?

ogien82 – proszę o aktualny cennik na priv

PostNapisane: 24 cze 2016, 09:42
przez ogien82
tomek670
Powinieneś zastosować jednocześnie dwa środki:
FORTE DIESEL TURBO CLEANER
oraz
FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER
Paliwo z taką mieszanką wyjeździj gdzieś w trasie np. 200-300km
Na PW wysłałem Ci info co i jak :)