Cześć,
szukam dodatkowych lusterek do zamontowania w aucie (mazda 6 GH) do holowania przyczepy. W Internecie widziałem mnóstwo różnych rozwiązań i nie wiem jakie byłoby najlepsze i na pewno pasowało do samochodu, przy czym zależałoby mi żeby wydać jak najmniej (lusterka nie będą użytkowane zbyt często, dlatego nie chcę płacić kupę kasy za coś co będę użytkował raz na ruski rok).
Dodatkowe lusterka do holowania przyczepy
Strona 1 z 1
Wystarczająco sprawdzają się takie:
https://allegro.pl/lusterka-dodatkowe-p ... 99986.html
Dobrze byłoby przymierzyć (kształt obudowy lusterka). Chociaż przymierzałem swoje do 4 aut i do każdego pasują ok.
https://allegro.pl/lusterka-dodatkowe-p ... 99986.html
Dobrze byłoby przymierzyć (kształt obudowy lusterka). Chociaż przymierzałem swoje do 4 aut i do każdego pasują ok.
Omijaj szerokim łukiem te najtańsze, między innymi wrzucone przez Grzyby – coś tam widać, poprawiają komfort i bezpieczeństwo i stanowią zadość przepisom, ale do pełnego komfortu daleko. Trzęsą się niemiłosiernie i potrafią się składać w czasie jazdy. I nie jest to kwestia sposobu montażu, tylko one tak po prostu mają.
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
Kompletnie nic się nie trzęsie. Przy prędkościach do 90km/h jest ok. I co niby miałoby się składać? Bo nie zauważyłem....
To jakieś wyjątkowe trafiłeś.
Ogólne doświadczenie, w tym również moje, dotyczące tego typu najprostszych nakładek jest takie, że trzęsą się – co wpływa na obraz (powiedziałbym nawet, że na Twoim zdjęciu widać różnicę w lusterkach – w jednym masz wyraźny obraz, w drugim rozmyte krawędzie) i potrafią stracić ustawienie (to rozumiem przez składanie się) – zarówno na nierównościach drogi, jak i pod naporem powietrza. A nawet niewielkie przestawienie kąta lusterka wpływa na konieczność jego ponownego ustawiania.
Oczywiście, da się na tym jeździć, ale do pełnego komfortu daleko
Ogólne doświadczenie, w tym również moje, dotyczące tego typu najprostszych nakładek jest takie, że trzęsą się – co wpływa na obraz (powiedziałbym nawet, że na Twoim zdjęciu widać różnicę w lusterkach – w jednym masz wyraźny obraz, w drugim rozmyte krawędzie) i potrafią stracić ustawienie (to rozumiem przez składanie się) – zarówno na nierównościach drogi, jak i pod naporem powietrza. A nawet niewielkie przestawienie kąta lusterka wpływa na konieczność jego ponownego ustawiania.
Oczywiście, da się na tym jeździć, ale do pełnego komfortu daleko
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
Może i faktycznie moje to jakiś ewenement (to nie sa te same co z linka allegro – tamte dałem dla przykładu). Ta fota jest zrobiona przy około 90km/h i faktycznie powyżej tej prędkości lekko się trzęsą. Aczkolwiek większość tras popełniam tym zestawem (DMC 2500 +1500) z prędkościami niższymi.
Jeśli chodzi o składanie – nie zaobserwowałem. W zasadzie to dosyć ciężko się je ustawia (najlepiej zrobić to przy stojącym aucie z drugą osobą do pomocy). Myślę że te konkretnie, szybciej by się "zdarły" z lusterek niż złożyły
Jeśli chodzi o składanie – nie zaobserwowałem. W zasadzie to dosyć ciężko się je ustawia (najlepiej zrobić to przy stojącym aucie z drugą osobą do pomocy). Myślę że te konkretnie, szybciej by się "zdarły" z lusterek niż złożyły
Nabyłem podobne lusterka jak z podanej aukcji i niestety nie do końca pasują – lusterko w maździe jest chyba dosyć grube bo ta guma którą należy złapać z tyłu jest za krótka.
W tej sytuacji wolałbym poszukać jakiegoś które na pewno będzie pasowało, może ktoś jest w stanie polecić?
W tej sytuacji wolałbym poszukać jakiegoś które na pewno będzie pasowało, może ktoś jest w stanie polecić?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki