Mazda6 GL PY-VPS '17 by Myśliwy [aktualizacja]
Szanowni Koledzy,
Chciałbym Wam pokrótce przedstawić mój samochód.
Pod koniec grudnia 2016 roku wyjechałem z salonu moją nową Mazdą 6.
Modelowo samochód z 2017r tak więc jest to wersja po lifcie.
Jako że przed Mazdą w moim garażu mieszkały tylko niemieckie samochody podchodziłem do tego zakupu z dużą dozą niepewności. Koniec końców zdecydowałem się na Japończyka i teraz po ponad 2 latach użytkowania nie żałuje swojej decyzji.
Oczywiście jest kilka słabszych punktów w tym aucie, ale biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw, po zakończeniu leasingu nadal nim jeżdżę
Poniżej krótki opis i konfiguracja auta:
Mazda 6 GL, model na 2017r
Silnik: 2.5l Skyactiv-G
Wersja wyposażenia: Sky Passion z czarnymi skórami
Lakier: Machine Grey
Z bardziej istotnych dodatków w które została wyposażona moja Mazda to końcowy wydech od SEBRINGA, Sprężyny obniżające zawieszenie EIBACHa oraz tkaninowa wkładka filtra powietrza od K&N.
Zaraz po zakupie samochód został oddany do firmy detailingowej w celu przeprowadzenia 1- etapowej korekty lakieru oraz nałożenia powłoki ceramicznej.
Naprawy gwarancyjne:
Przez ponad 2 lata użytkowania, niestety nie obyło się bez kilku wizyt w serwisie z większą lub mniejszą pierdołą:
– Uszkodzenie mechanizmu składającego lusterka (w tym momencie mam już bodajże 3 komplet lusterek) – ostatnia wymiana, podobno już na innych podzespołach i jak na razie jest spokój.
– Pokrzywione tarcze hamulcowe, które dzięki serwisowi w Katowicach udało się wymienić w ramach gwarancji.
– Problemy z MZD Connect a mianowicie zawieszanie się nawigacji, brak informacji z nawigacji na head upie itp. Problemy raczej softowe. (Do dziś po kilku aktualizacjiach nadal nie jest idealnie, choć największe bolączki zostały rozwiązane)
Aktualnie przeprowadzone modyfikacje:
– KIT zawieszenia -30mm EIBAH
– Końcowy wydech SEBRING
– Wkładka filtra powietrza K&N
– Zawieszenie pneumatyczne AIR Lift Performance w wersji 3H
Poduszki pneumatyczne zakute na gwincie D2 z 36 – stopniową regulacją twardości
zabudową ukrytą w miejscu koła zapasowego w bagażniku
– Kute felgi ROHANA RFX11 20x10j z oponami Falken 255/30 R20 (felgi już przyleciały)
– Elektrycznie podnoszona i zamykana klapa bagażnika wraz z czujnikiem do machania nogą
Planowane modyfikacje na sezon 2019:
– Po zimie chromy w piano balck
– Rozmyślam nad Big Brake Kit
Tajle do przeprowadzonych modów:
Felgi ROHANA RFX11 20x10j ET40:
Opony FALKEN AZENIS FK510 255/30/R20
W miarę postępów w pracach nad samochodem będę wrzucał aktualizację.
Pozdrawiam!
Chciałbym Wam pokrótce przedstawić mój samochód.
Pod koniec grudnia 2016 roku wyjechałem z salonu moją nową Mazdą 6.
Modelowo samochód z 2017r tak więc jest to wersja po lifcie.
Jako że przed Mazdą w moim garażu mieszkały tylko niemieckie samochody podchodziłem do tego zakupu z dużą dozą niepewności. Koniec końców zdecydowałem się na Japończyka i teraz po ponad 2 latach użytkowania nie żałuje swojej decyzji.
Oczywiście jest kilka słabszych punktów w tym aucie, ale biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw, po zakończeniu leasingu nadal nim jeżdżę
Poniżej krótki opis i konfiguracja auta:
Mazda 6 GL, model na 2017r
Silnik: 2.5l Skyactiv-G
Wersja wyposażenia: Sky Passion z czarnymi skórami
Lakier: Machine Grey
Z bardziej istotnych dodatków w które została wyposażona moja Mazda to końcowy wydech od SEBRINGA, Sprężyny obniżające zawieszenie EIBACHa oraz tkaninowa wkładka filtra powietrza od K&N.
Zaraz po zakupie samochód został oddany do firmy detailingowej w celu przeprowadzenia 1- etapowej korekty lakieru oraz nałożenia powłoki ceramicznej.
Naprawy gwarancyjne:
Przez ponad 2 lata użytkowania, niestety nie obyło się bez kilku wizyt w serwisie z większą lub mniejszą pierdołą:
– Uszkodzenie mechanizmu składającego lusterka (w tym momencie mam już bodajże 3 komplet lusterek) – ostatnia wymiana, podobno już na innych podzespołach i jak na razie jest spokój.
– Pokrzywione tarcze hamulcowe, które dzięki serwisowi w Katowicach udało się wymienić w ramach gwarancji.
– Problemy z MZD Connect a mianowicie zawieszanie się nawigacji, brak informacji z nawigacji na head upie itp. Problemy raczej softowe. (Do dziś po kilku aktualizacjiach nadal nie jest idealnie, choć największe bolączki zostały rozwiązane)
Aktualnie przeprowadzone modyfikacje:
– KIT zawieszenia -30mm EIBAH
– Końcowy wydech SEBRING
– Wkładka filtra powietrza K&N
– Zawieszenie pneumatyczne AIR Lift Performance w wersji 3H
Poduszki pneumatyczne zakute na gwincie D2 z 36 – stopniową regulacją twardości
zabudową ukrytą w miejscu koła zapasowego w bagażniku
– Kute felgi ROHANA RFX11 20x10j z oponami Falken 255/30 R20 (felgi już przyleciały)
– Elektrycznie podnoszona i zamykana klapa bagażnika wraz z czujnikiem do machania nogą
Planowane modyfikacje na sezon 2019:
– Po zimie chromy w piano balck
– Rozmyślam nad Big Brake Kit
Tajle do przeprowadzonych modów:
Felgi ROHANA RFX11 20x10j ET40:
Opony FALKEN AZENIS FK510 255/30/R20
W miarę postępów w pracach nad samochodem będę wrzucał aktualizację.
Pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 15 paź 2019, 21:41 przez Myśliwy, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 18 wrz 2018, 12:47
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 GL 2017 2.5l
Witamy w Nasze Mazdy,
Śliczny kolor, przyznam że w kombiaku go jeszcze nie widziałem
Plany modów więcej niż zacne, więc będę z uwagą śledził Twój wątek – zwłaszcza co się tyczy zestawu od Maxtona oraz nowych hebli. Trzymam kciuki za realizację
Śliczny kolor, przyznam że w kombiaku go jeszcze nie widziałem
Plany modów więcej niż zacne, więc będę z uwagą śledził Twój wątek – zwłaszcza co się tyczy zestawu od Maxtona oraz nowych hebli. Trzymam kciuki za realizację
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Ciekawość wygrała i felgi są już zakute w oponki, mimo że montaż dopiero jak poskładam zawieszenie czyli (jeśli nie będzie obsuwy) przełom kwietnia i maja.
Podrzucam też filmik nakręcony jakiś czas temu pokazujący jak brzmi Sebring w trakcie jazdy pod obciążeniem.
[vimeo]https://vimeo.com/256309603[/vimeo]
https://vimeo.com/256309603
Podrzucam też filmik nakręcony jakiś czas temu pokazujący jak brzmi Sebring w trakcie jazdy pod obciążeniem.
[vimeo]https://vimeo.com/256309603[/vimeo]
https://vimeo.com/256309603
- Od: 18 wrz 2018, 12:47
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 GL 2017 2.5l
No fajne modyfikacje... Nie powiem.
Co do felg – kurcze nie jestem przekonany – czekam na więcej fotek.
Przy 20 wymiana hamulców to już obowiązek.
Co do felg – kurcze nie jestem przekonany – czekam na więcej fotek.
Przy 20 wymiana hamulców to już obowiązek.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Oj tak... Felga jest boska. gratki Mazdy , szerokości i bez awaryjnosci
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Z nowości:
Od ok. tygodnia Mazda posiada elektrycznie otwierany bagażnik
Co do dokładek, nie jestem jeszcze zdecydowany na żaden model. Czekam aż auto będzie ustawione na swojej docelowej wysokości i wtedy będę myślał.
Czekam na pozostałe tajle i będę się starał na bierząco wrzucić na jakim auto jest etapie składania.
Od ok. tygodnia Mazda posiada elektrycznie otwierany bagażnik
Co do dokładek, nie jestem jeszcze zdecydowany na żaden model. Czekam aż auto będzie ustawione na swojej docelowej wysokości i wtedy będę myślał.
Czekam na pozostałe tajle i będę się starał na bierząco wrzucić na jakim auto jest etapie składania.
- Od: 18 wrz 2018, 12:47
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 GL 2017 2.5l
W takim aucie żeby nie było elektrycznej klapy, bardzo słabo. Mod na duży plus
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Jak rozwiązałeś opcję elektrycznie otwieranego bagażnika?
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
To GL. Tam jest wiązka i można dokupić opcję w ASO. Więc pewnie tak... Czy się mylę?
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości