Mazda CX-5 (KE) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda CX-5 (2012– )
Mazda CX-8 (2017- ) Przedłużona wersja CX-5 z trzema rzędami siedzeń

Postprzez piotrriv » 12 cze 2012, 17:07

Paweł napisał(a):
piotrriv napisał(a):Ale zes sie Pawle tym razem rozpisal... Jak sie sprawuje wg. Ciebie w terenie ? Tak BTW to ta gorka nie wyglada na problem nawet dla jednoosiowki (procz przelamania na gorze oczywiscie).

Na filmie nie widać faktycznej stromizny tych górek – można je z grubsza ocenić po tym, jak samochód znika po drugiej stronie.. Oczywiście nie jest to szczególna przeszkoda, ale samochód z napędem na jedną oś nie podjechałby pod nią. Na szosowych oponach przyczepność była niewiele większa niż siła grawitacji – zatrzymanie staczającego się samochodu nie było oczywiste, bo zsuwał się na zablokowanych kołach.

Mowa o drugim wzniesieniu na filmie. Z lekkim mieleniem wszystkimi kołami dało się pokonać je w obydwie strony. Gorzej kiedy dwa koła stracą podparcie – wtedy zostaje tylko spacer.


Spoko – od dwóch godzin mam możliwość przetestowania :)))))))))))))))))))))))))))).

Przy 130 nie zauważyłem większych drgan lusterek. Do tej prędkości jest też cisza w kabinie więc głośność zrzuciłbym na karb automatycznej skrzyni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez Paweł » 12 cze 2012, 19:03

piotrriv napisał(a):Spoko – od dwóch godzin mam możliwość przetestowania

Pogratulować! <jupi>

Drżenie lusterek na moje wyczucie nie jest spowodowane ich obudową, a samym szkłem. Płytka z lustrem jest bardzo elastyczna i może wibrować pobudzona zawirowaniami. Oczywiście te drgania nie są znaczne, ale każda dziesiąta milimetra, przełożona na kilkaset metrów zasięgu wzroku, jest zauważalna.

Wracając jeszcze do napędu AWD ATS – po raz kolejny miałem okazję docenić go podczas wczorajszych opadów. Siedzenie wystrzeliwujące spod tyłka przy ruszaniu spod świateł na mokrym asfalcie robi wrażenie <serduszka>.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez piotrriv » 12 cze 2012, 21:25

Tak, na szybko – dla mnie spełnienie marzen. Nie mam się do czego przyczepić.
Jedyny minus to chyba brak pamięci fotela. Będziemy z kobitką jeździć w te i wewtę.
Pamiętam jak Humerus mówił o wrażeniu mniejszych dziur na drodze ale jednak są odczuwalne jak w normalnym wozie.
Fotele fajne ale mogłyby bardziej trzymać na bokach.
Nie wiem jak osiągi bo nie zamierzam wychodzić przez pierwsze naście tysi powyżej 3k/obrotów.

Poza tym wszystko jak na razie na plus i nie rozumiem narzekania ludzi na autocentrum.pl a wręcz wygląda mi to na przestraszonych przedstawicieli innych marek.

Biorę się za instrukcję :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez Humerus » 12 cze 2012, 22:04

Na liczniku ponad 11tys....
-wykasowny blad rvm. teraz staruje od razu i nie ma zwiech i restartowania.
-szyba wymieniona....niestety ac mazda twierdzi ze to uszk zewnetrzne
-spalnie 6.5 do 7.7sredni i max 8.2
-max V 190 i drzenia lusterek nie zauwazulem. szum powietrza tak ale opisywanego dramatycznego drzenia ktore spac forumowiczom nie daje u mnie nie wystepuje :)
-dupne oswietlenie bagaznika... poprostu masakra... wstyd dla mazdy jak.....!!!! na tak duzy bagaznik %#&@!!!!!
-dzis znow pojezdzilem w terenie. wzniesienia duzo mokrego grzaskiego piachu..... SUPER!!!
pitermiter.....chlopaku jak dostaniesz samochod czekam az wysmarujesz test na 3y strony...inaczej tego nie widze:):):) cierpliwosci. bedziesz zadowolony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2007, 22:49
Posty: 66
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 136km => CX 5 SkyPassion 2.0 MT 160km => CX9 3.7 V6 277 :)

Postprzez Markusfart » 18 cze 2012, 17:52

A wiec byla mala przejazdzka (320 km) :) w sobote. Na liczniku 720 km spalanie 7.2 .
plusy: (jest ich mnostwo) :D
tempomat w kierownicy zaj. sprawa
po podlaczeniu iphona moge sluchac dowolnego radia internetowego <jupi>
systemy rvm, istop, asystent pasa ruchu, pierwsza klasa
twarde zawieszenie itd.
minusy
musze sie dzielic z zona autem <klotnia>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lut 2012, 10:49
Posty: 22
Auto: Mazda cx5 4x4 2.0 AT

Postprzez Piteremiter » 30 cze 2012, 10:21

Tak jak pisałem to kilka stron wcześniej moja wrażenia są bardzo pozytywne.
Automat trzeba zrozumieć i polubić. Oczywiście nie działa tak jak w audi czy BMW ale jest ok.
W porównaniu do skrzyn automatycznych w powyższych autach wyczuwalne jest pewne opozńienie przy dodawaniu gazu. Przy jeździe spokojnej-komfortowej wystarczy delikatnie operować pedalem gazu jednak jazda dynamiczna wymaga silnego wciskania gazu.
Jest przez to trochę głośniej ale w sposób akceptowany.
Komfort jazdy automatem w 100% rekompensuje te rzadkie chwile kiedy wciskamy gaz do dachy :)
Polecam. Sam tez zamówiłem automat.
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 13:46
Posty: 115
Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)

Postprzez Piteremiter » 7 lip 2012, 16:41

Odebralem wlasnie mojego CX-a <jupi> <jupi>
Praktycznie kazda wolna chwile spedzam za kolkiem i jezdze wszedzie pod byle pretekstem.
Jestem bbbb zadowolony.
Moj model to wersja benzynowa 4x4 skapassion automat w kolorze srebrnym (liquid silver) i jasna skorzana tapicerka. Autko moim. Zdaniem prezentuje sie pieknie.
Oczywiscie tak jak to juz wielokrotnie omawialismy nie jest zbyt dynamiczne (choc na razie troche je oszczedzam) ale przy jezdzie mieszanej miasto-trasa jest idealne. Co do glosnosci to wszystkim uzytkownikom mazdy "6" mowie z pelna odpowiedzialnoscia ze jest znacznie ciszej.
Klima dziala bardzo sprawnie – cicho i szybko. Mnogosc ustawien jest oszalamiajaca.
Zarowno jesli idzie o ustawienia auta jak i wszystkich dodatkow.
W srodku wygodnie elegancko i przyjemnie.
Auto z bliska prezentuje sie bardzo okazale i rosnie w oczach o dobrych kilka centymetrow.
Co do koloru o ktorym juz ktos wspominal : moim zdaniem ladnie prezentuje sie bialy (sportowo i zadziornie), jasnoniebieski i ten ktory wybralem czyli srebrny.
Uznalem podczas zamawiania ze ten kolor ze srebrnymi oslonami i felgami bedzie wygladal najlepiej i mialem racje.
Jest bardzo elegancko. Ten kolor ma fajna opalizacje i czasami wyglada na ciemno srebrny (prawie mat) a czasami wpada w odcien cappucino .... Na prawde extra.
Jak ochlone i opadnie mi pierwszy amok to porobie zdjecie i podziele sie wrazeniami.
Gdybyscie o cos chcieli zapytac to smialo.
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 13:46
Posty: 115
Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)

Postprzez szatajoh » 7 lip 2012, 21:53

GRATULUJE
No chlopie nareszcie doczekales tej chwili
Ciesz sie i popsuj jeszcze jutro troche paliwa
Mam tylko jedno pytanko ile tygodni czekales od zamowienia do <jupi> <jupi> odbioru
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2012, 09:42
Posty: 166 (0/1)
Skąd: Norymberga/Zywiec
Auto: Mazda CX 5
150 PS Diesel
2012 wrzesien

Postprzez Piteremiter » 8 lip 2012, 19:30

Czesc druga relacji – przejechane 150 km.
Ciezko mi zdjac usmiech z buzi a zona mowi ze ciezko tez wyciagnac z auta <jupi>
Zaczynam powoli dostrajac sie do stylu pracy automatu. Jest to bardzo inteligentna bestia. Czasami mamwrazenie ze domysla sie czy chce jechac spokojniej czy troche powariowac. Spokojnie dozujac gaz auto plynie po ulicy. Faktycznie kola 19 cali daja rade. Balem sie ze kazda dziura bedzie odczuwalna we wnetrzu ale nic takiego sie nie dzieje. Momentami jedzie sie nia jak dobrej klasy limuzyna :D
Kiedy dozujemy gaz glebiej i bardziej zdecydowanie auto reaguje bardziej spontanicznie i sportowo (oczywiscie w cudzyslowie).
Wrazenia z wnetrza sa bbbb dobre. Sporo moich obaw dotyczacych detali zostalo rozwianych.
Jakosc wiekszosci elementow jest na prawde wzorowa a co smieszne mam wrazenie ze niektore materialy sa lepsze niz w wersjach nizszych ktore ogladalem w salonie. Tapicerka w kolorze bezowym powoduje ze auto wyglada w srodku na 2 razy wieksze i 2 razy drozsze. Wszystkim niezdecydowanym polecam taki wlasnie kolor wnetrza.
Porownywalem na parkingu dealera mojego cx-a z wariantem czarnym w srodku i jest to przepasc. Podobne wrazenia mialem zawsze ogladajac wnetrze cx7 jasne i ciemne ale to kwestia gustu ....
Co ciekawego jeszcze ....
Np swiatla dzialaja tak : przy wlaczeniu opcji auto w dzien pala sie do jazdy dziennej ale oczywiscie tylko z przodu i zalaja sie gdy wlaczymy w automacie "D", jak komputer uzna ze jest ciemno zapala bixenony, przy wlaczeniu swiatel normalnym od razu odpalaja sie xenony.
Wiekszosc dzwiekow mozna w aucie ustawic samemu i to nie tylko do roznych systemow ale np alarmu.
Przy systemie automatycznego kluczyka nie trzeba klikac inteligentnego guzika na klamce tylko wystarczy oddalic sie od auta na 80-100 cm a auto zamknie sie samo. Dzieje sie tak jednak tylko wtedy jesli otwarte i zamkniete byly tylko drzwi kierowcy. Bardzo madre i fajne rozwiazanie. Oczywiscie mozna samemu ustawic czasy dogaszenia swiatek we wnetrzu i zamykania drzwi.
System bose dziala tak ze az zal go wylaczac. Przy dobrej jakosci muzyce z plytki wrazenie jest super szczegolnie po wlaczeniu dzwieku przestrzennego.
System audio sam dopasowuje glosnosc i parametry dzwieku do sytuacji w aucie i na drodze zeby jakosc dzwieku byla jak najlepsza np po otwarciu okna dzwiek sie zmienia :D
Mozna wlaczyc i wylaczyc czujnik deszczu w komputerze. Navi dziala bez problemu ale polecali mi zrobienie aktualizacji map przez neta.
No i kolejna fajna rzecz : czujnik cisnienia w oponach. W roznych markach aut taki zapis oznacza ze trzeba wymienia. Opony w zakladach ktore maja wiedze jak to robic a przy okazji kroja nas z PLN .
Mazda wymyslila rzecz genialna : mianowicie po zakupie nalezy wlaczyc jednym guzikiem opcje inicjowania czujnika cisnienia ktory obliczy i zapamieta stosunek obwodu opony do czas jej pelnego obrotu ( czy cos takiego) i monitorujr te proporcje. Jesli cos sie w niej zmieni daje znac. Opcje inicjowania trzeba powtorzyc przy zmianie opon np na zimowe i tyle. Sprawa prosta.
Podobalo mi sie rowniez ze mozna sobie zaplanowac i zapisac nastepny przeglad wg kilometrow i czasu, wymiany oleju etc <spoko>
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 13:46
Posty: 115
Auto: CX-5 2.0 AT AWD SkyPassion
(byla Mazda 6. 2.0l. 2008 r)

Postprzez oset » 7 sie 2012, 21:27

Witam wszystkich. Chcę podzielić się kilkoma spostrzeżeniami z 2 tygodniowego urlopu we włoszech i
przejechaniu 5700km /od 09.07./ CX 5 2.0 AT w wersji Sky Passion.
Podrózowaliśmy w 3 dorosłe osoby + pełny bagażnik. Na autostradach predkość podróżna 120 -160 km/h , jazdy po miastach / Florencja , Piza/ kilka wycieczek bocznymi drogami. W sumie średnie spalanie 8,6l/100km /tankowałem przeważnie supr100,/.Ogólnie wg mnie nie jest to zły wynik.
Auto bardzo wygodne , łatwe w prowadzeniu, przewidywalne, zawieszenie stanowi dobry kompromis
pomiędzy sportową sztywnością a komfortem, bardzo zwrotne przy parkowaniu w miejskim tłoku.
Klimatyzacja bardzo wydajna – w niemal afrykańskie upały potrafiła w kilka minut niemal zamrozić wnętrze.
Reflektory bi-xenon + asystent świateł drogowych a zwłaszcza skrętne reflektory – jak dla mnie rewelacja!!
Automat – wymaga przyzwyczajenia. Do tej pory jezdziłem z manualnymi skrzyniami – niewielka korekta stylu jazdy czyli wyprzedzanie z ciut większym marginesem i jest ok.
Nawigacja- dość łatwa w obsłudze. We Florencji nawigacja sama poinformowała mnie , że parking na
który mnie prowadziła jest pełny i naprowadziła mnie na drugi parking w pobliżu.Szok. Nie wiem co to
za funkcja i czy ma ją każda nawigacja – moja poprzednia tego nie umiała.

Na drogach europy bardzo mało widać naszych autek. Przez 2 tygodnie widziałem tylko 3 egzemplarze
– na włoskich numerach 1 , na szwajcarskich tablicach 1 oraz naszego rodaka na warszawskich numerach-pomachaliśmy sobie stojąc w korku przed płatną bramką na autostradzie w płn.Włoszech

W ostatnim tygodniu sierpnia wybieram się jeszcze na wybrzeże w ok półwyspu helskiego – będzie obserwacji i spostrzeżeń cd.
Pozdrawiam wszystkich szcęśliwych posiadaczy i niecierpliwie oczekujących.
Początkujący
 
Od: 27 maja 2012, 13:42
Posty: 6
Auto: seat leon"2007
honda jazz 2009

Postprzez corvus-corax » 9 sie 2012, 18:27

oset – bardzo ciekawa recenzja... wielkie dzięki. Czekam na ciąg dalszy ;–) Za dokładnie 4 tygodnie odbieram swoją, oczywiście też zamieszcze stosowną relację. Pozdrawiam wszystkich obecnych i przyszłych posiadaczy CX5!
Początkujący
 
Od: 4 lip 2012, 15:04
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Auto: CX5 Sky Energy 4x4, AT – wrzesień

Postprzez Marianek » 28 sie 2012, 20:35

Temat już otwarty.
Proszę tutaj wrażać swoje opinie ,wrażenia z eksploatacji Mazdy CX-5,tak te pozytywne i negatywne.
Jak to z człowiekiem bywa moglem pominąć jakiś post z ciekawa opinia i przeniosłem go do ogólnych dyskusji,jeśli taki znajdziecie i uważacie ze tu się powinien znaleźć proszę o informacje na PW,tu proszę o tym nie pisać.
Przypominam o merytorycznej dyskusji,każde wycieczki personalne i obrazy innych użytkowników będą usuwane i odpowiednio nagradzane.
Pozdrawiam Marian
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 6994 (209/245)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez Humerus » 1 wrz 2012, 21:28

Witam
Przejechane już 22tys km, pierwszy przegląd zrobiony- nie licząc -niewymaganej- wymiany oleju po 5000tys. Samochód już chyba nieźle przetestowany – wakacje z pełnym załadunkiem, teren, miasto itp....
Spalanie średnie w zakresie 6.4 do 9.6 :) – zależnie od prędkości :):):)
Mam ciężką nogę i jak dla mnie ten silnik jest za słaby!!!!..... ale biorąc pod uwagę liczbę kilometrów którą robię miesięcznie (od odbioru czyli marca zrobione do połowy sierpnia już 22000km) to w sumie cieszę się że jednak nie jest:):):) a jeśli potrzebuje przyspieszyć szybka redukcja w manualu i jest odejście ale redukcja czasami aż do 3ki. Prędkość max nieco ponad 180 ale naprawdę śladowe nieco i potrzeba na to trochę czasu.
Ogromny plus za zawieszenie- samochód po prostu trzyma się drogi!!!! ładnie wybiera nierówności (koła 19).

Bagażnik mega pakowny choć jak już pisałem powala fabryczne oświetlenie a właściwie jego brak!!!!!

Przy okazji przeglądu dopytałem o zakup podjazdówki..... cena samej podjazdówki 1000zł + 800zł za wkład wygłuszający.... 1800zł za komplet....dziękuje bardzo....

Dla CX5 rozpoczęli akcję serwisową dla systemu RVM- kontroli martwego pola, nie zawsze się aktywował, wykasowano błąd- choć u mnie to było sporadyczne i zauważalne przy ruszaniu na wstecznym- RVM świecił wtedy na pomarańczowo- czyli był nie aktywny.

Podsumowując: czy kupiłbym ponownie CX5 jeszcze raz? ....na pewno tak ale tylko w tej wersji którą posiadam, siedziałem w podstawowej wersji i dla mnie jest po prostu w środku brzydka- coś jak outlander.
Pozdrawiam i życzę frajdy z jazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2007, 22:49
Posty: 66
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 136km => CX 5 SkyPassion 2.0 MT 160km => CX9 3.7 V6 277 :)

Postprzez piotrriv » 1 wrz 2012, 22:35

Widzę, że manual to był dobry wybór. Mam podobne odczucia po 8k km.

RVM raz mi nie zadziałał.

Zacząłem się już zastanawiać czy mam jakiś słabszy egzemplarz bo również nie osiągnął obiecywanych 197 km/h. Poszła 185 po rozbujaniu (ale jak przeliczyłem było 320kg na pokładzie).
Na długiej trasie spokojnie można trzymać 160 i jest cicho (można normalnie rozmawiać) a to jest dla mnie satysfakcjonujące.

Brakuje ze 40 koników do tego wozu, by był doskonały, ale przy trzymaniu jej na wysokich obrotach rwie dobrze a i brzmienie jest dość przyjemne.

Do przeglądu była potrzeba dolania oleju ?

Ja również ponownie bym kupił CX-5.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez szatajoh » 2 wrz 2012, 10:04

Odebralem dzisaj auto <jupi>
Warto bylo czekac przejechalem na razie 103 km z srednia predkoscia 30 kmh srednie spalanie spadlo juz ponizej 7 l wiekszosc dystansu po zakorkowanym miescie.
Diesel jest cichy i mieki praktycznie nie ma turbolochu zbiera sie dynamicznie od 1400-1500 obr nie szarpie powyzej 20oo obr mozna zmieniac bieg na nastepny
Trzeba pamietac o tym ze ma sie 6 biegow i skrzynia jest inaczej rozplanowana –
tyle wrazen na szybko
Ostatnio edytowano 6 wrz 2012, 22:34 przez szatajoh, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2012, 09:42
Posty: 166 (0/1)
Skąd: Norymberga/Zywiec
Auto: Mazda CX 5
150 PS Diesel
2012 wrzesien

Postprzez pmsed » 5 wrz 2012, 19:24

Posiadam Mazdę CX-5 od marca, zakupiłem jeden z pierwszych egzemplarzy w wersji SkyPassion, automat, AWD. Do tej pory przejechałem ok 13500 km, w tym ok 10000 podróżując po Europie.
Poniżej trochę wrażeń z użytkowania ( informacje o spalaniu zamieściłem w odpowiednim wątku).
Często był poruszany temat hałasu w kabinie – na podstawie dotychczasowych doświadczeń mogę stwierdzić, że bardzo duże znaczenie ma rodzaj nawierzchni po, której się jedzie. Najwyraźniej izolacja akustyczna działa bardzo różnie dla różnych częstotliwością hałasu od opon. Jak dla mnie większość czasu w kabinie jest przyzwoicie cicho (doświadczyłem nawet sytuacji gdy przy ok 110km/h można było szeptać a przy 130km/h wcale nie było dużo głośniej). Oczywiście jest prawdą, że w trakcie manewru wyprzedzania silnik bardzo szybko wchodzi na wysokie obroty i wtedy jest głośniej ale manewr wyprzedzania nie trwa przecież wieczności (jak dla mnie nawet fajnie jest czasem faktycznie usłyszeć silnik).
Co do dynamiki automatu. Wcześniej jeździłem tylko ze skrzynią manualną i na początku automat czasami mnie zaskakiwał. W tej chwili nie mam już takich odczuć, wiem, że auto "dostosowuję" się do tego co robi kierowca. Zdecydowane wciśnięcie gazu bardzo szybko daje o sobie znać i samochód żwawo przyspiesza. Jeśli traktujemy pedał gazu bardzo łagodnie, czuć od razu, że rządzi ekonomia i kolejne biegi szybko zmieniają się na wyższe a autko spokojnie sunie po drodze. Tryb pośredni nie za bardzo mi pasuje bo wtedy właśnie można czasem odnieść wrażenie "mułowatości".
Na razie tyle wrażeń z użytkowania mojej Mazdy. Aaaa, chyba nie wspomniałem, że jak dla mnie autko jest super, podoba mi się wygląd, wykończenie, komfort i wrażenie z jazdy.
pmsed
 

Postprzez tomek131 » 13 wrz 2012, 20:40

Długo jezdziłeś poprzednią?Nie czytałem,jak skasowałeś?Wziąłeś ten sam motor i wyposażenie?
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2012, 16:08
Posty: 34

Postprzez Draconian » 2 paź 2012, 15:53

Hej,
W końcu odebrałem moją Mazdę 10 dni temu i prawdę mówiąc nie chce mi się z niej wychodzić. Jeździłem wcześniej Laguną III generacji z najlepszym wyposażeniem (przejeździłem 5 lat bez usterki) , ale Mazda nowsza technologicznie o 5 lat to bajka. Przetestowałem wszystkie nowe systemy bezpieczeństwa, iStop itd. Wszystko działa bez zarzutu, ale czy jest przydatne doświadczonemu kierowcy to inna sprawa. Samochód znakomicie się prowadzi w mieście i w trasie. Obawiałem się małej mocy, ale ja pedał przycisnę na maksa to CX-5-tka idzie jak błyskawica. Nie zauważyłem żadnych drgań lusterek i przedniej maski przy prędkości ponad 120 km/h. Póki co jestem bardzo zadowolony i w końcu przy moim wysokim wzroście nie muszę wślizgiwać się do samochodu tylko wsiadam jak 'normalny' człowiek.
Pozdrawiam forumowiczów i życzę takich samych wrażeń po pierwszych dniach jazdy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 maja 2012, 04:28
Posty: 22
Auto: CX-5 Sky Passion 6AT

Postprzez Vitaś » 25 paź 2012, 13:43

Czy ktoś może odebrał CX-5 diesla i ew.mógłby opisać swoje wrażenia?
Początkujący
 
Od: 6 paź 2012, 10:04
Posty: 14
Auto: sub. outback diesel 2010

Postprzez szatajoh » 27 paź 2012, 13:53

Vitaś napisał(a):Czy ktoś może odebrał CX-5 diesla i ew.mógłby opisać swoje wrażenia?


Mam Diesla 150 koni bez skory z kompletnym wyposarzeniem
Zalety to same duzo miejsca w aucie cichy silnik zuzycie po 6tys km 6.6 l na 100 na autostradzie 6.8 zaznaczam srednie zuzycie z 6 tys.Obliczeniowo na autostradzie zaladowane auto 3 osoby pies reszta bagaz z tempomatem ustawionym na faktyczne 140 kmh lyka +/– / 7 L
Po miescie obliczeniowo 6 l
Silnik jest super ciagnie fantastycznie mieszcze sie praktycznie w przedziale 1500-2000 obr i rozpedzam sie szybko i dynamicznie
Na autostradzie przy predkosci 140 kmh obrotomierz pokazuje mniej niz 2500 obr i mozna normalnie rozmawiac
wady usterki
lusterka sie troche trzesa powyzej 120
tylna klape trzeba sie nauczyc zamykac-nie trzaskac tylko leciutko domknac
radio nie najlepszy odbior -antena?? bo to samo radio w inym typie auta dziala OK
naped na 4 dziala szybko i dobrze ale jezeli sie auto katuje np dlugi podjazd w terenie to sie przegrzewa i wylancza trzeba spokojnie odczekac az ostygnie i mozna jechac dalej
Auto moge tylko polecic szczegolnie jezeli ktos potrzebuje auta z napedem na letki teren i na dlugie trasy w kazdych warunkach atmosferycznych
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2012, 09:42
Posty: 166 (0/1)
Skąd: Norymberga/Zywiec
Auto: Mazda CX 5
150 PS Diesel
2012 wrzesien

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9