Gdzie można odczytać nr kluczyka w samochodzie

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Tomasz m » 4 lis 2008, 00:00

Witam w salonie mazdy w niemczech powiedzieli że można znależć nr kluczyka w drzwiach samochodu, gdzie go szukać ? muszę dorobić 2 kluczyk a nie znam nr do zakodowania pozdrawiam
Tomasz m
 

Postprzez Jacekm_ » 4 lis 2008, 16:52

Sam to przerabiałem i nie udało się uzyskać tego kodu nawet z ASO. W rezultacie dorobiłem sobie kluczyk właśnie w ASO.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:56
Posty: 486
Skąd: Łódź
Auto: mazda dwa zero

Postprzez Redoo » 6 lis 2008, 00:53

Witam w salonie mazdy w niemczech powiedzieli że można znależć nr kluczyka w drzwiach samochodu, gdzie go szukać ? muszę dorobić

<lol> <killer>
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Koleś » 16 lis 2008, 10:33

ale poco szukac pinu do kluczyka
Idziesz jesli nie do serwisu to do jakiegoś porzadnegu punktu dorabiania kluczy i ci dorobią
zalezy jakie jest transponder w kluczyku.
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez Jacekm_ » 16 lis 2008, 10:46

Koleś napisał(a):ale poco szukac pinu do kluczyka
Idziesz jesli nie do serwisu to do jakiegoś porzadnegu punktu dorabiania kluczy i ci dorobią
zalezy jakie jest transponder w kluczyku.

W BJkach i nowszych mazdach nie da się odczytać kodu z immobilizera... Dlatego wszystkie te punkty dorabiające klucze mogą co najwyżej dociąć kluczyk, jednak w nie są w stanie go zakodować. Żeby dorobić kluczyk poza ASO trzeba kupić oryginalny kluczyk z ori transponderem i znać do niego kod immobilizera. Wtedy ktoś poza ASO może go zakodować. Mnie nie udało się zdobyć tego kodu, jak ktoś potrafi to gratuluję.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:56
Posty: 486
Skąd: Łódź
Auto: mazda dwa zero

Postprzez Koleś » 16 lis 2008, 23:31

Nie wiem dokładnie jak jest w mazdach powyżej 2002 ale wiekszośc tych kluczyków Powinien zakodować serwis bo kazdy krypto jest duplikowalny
kwestja tego czy serwisowi sie chce i czy ma do tego odpowiedni sprzę a pozatym jesli płacisz serwisowi za kluczyk to jest w ich obowiązku dociąć go a nie kazac klientowi sie szlajać i go docinac jak robi to wiekszość serwisów.
Doświadczenia z Autopsji bo "dorabiam klucze"
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez Jacekm_ » 17 lis 2008, 10:20

Jak dorabiasz klucze to sprawdź sobie w katalogach, że do nowszych mazd nie ma urządzeń kopiujących kody z immoblizerów. Wszyscy, u których byłem to sprawdzali i wszystkim wyszło to samo. A te urządzenia nie rozpoznają w ogóle, że w kluczyku mojej mazdy jest immo. Jeden na 10 miał takie urządzenie które wykryło immo, a dorobić i tak nie mógł i powiedział to co wszyscy, czyli że potrzebuje oryginalny kluczyk i kod do immobilizera, i wtedy może zrobić resztę... Powinieneś to wiedzieć, soro siedzisz w tym zawodzie.
Inna sprawa, że wszystko zrobiłem w ASO, bo docięcie kosztowało tyle samo co w każdym innm punkcie dorabiania kluczy a kodowania i tak nikt b mi nie zrobił, bo nie miałem kodu, którego oni mi nie chcieli podać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:56
Posty: 486
Skąd: Łódź
Auto: mazda dwa zero

Postprzez Fiveopac » 17 lis 2008, 20:45

Przenosze do Pozstalych Modeli i poprawie temat. Tomasz m, zapoznaj sie z regulaminem forum.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4295 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez daann » 18 lis 2008, 13:05

Mam ten sam problem – mam tylko jeden kluczyk (nawet nie chce myslec co bym mial zrobic jakbym go zgubil) i problem z dorobieniem + zakodowaniem.

Moze ktos z forumowiczow przerabial ten problem? POMOZCIE ;)
http://multirenowacja.pl/category/avel-skora
http://www.avel.pl
Profesjonalne środki do konserwacji, pielęgnacji i renowacji skóry oraz tekstyliów.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lut 2008, 11:59
Posty: 23
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: Premacy 2.0 DiTD '03

Postprzez Koleś » 20 lis 2008, 18:30

wszystko zalezy jaki model jest immo bilisera jak jest jakis wyzszy model krypto to wiekszosc punktów niemoze zakodowac bo niemoze skopiowac mimo ze miałbyć pin do klucza
mazdy niemam wiec niemam jak sprawdzić.
w warszawie jest wiele punktów które ci to zrobią a serwisy w tym ten w któym pracuje nierobią bo sprzet jest drogi.
A urzadzenia jak najbardziej są bo niby jak ci serwis zakoduje kluczyk.
a u ciebie jaki jest model immo crypto?? ile??
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez Yard » 22 lis 2008, 21:09

Procedura wygląda nastepująca.
Kupuje się w ASO oryginalny kluczyk.
Docina się go wg. oryginału.
Wraca się do ASO. Wpinają koder do kostki pod kierownicą. Resetują ustawienia i kodują oba kluczyki od nowa.
Jeśli poprzedni własciciel zostawił sobie kluczyk, żeby ukraść ci samochód to teraz może sobie nagwizdać.
Kluczyk – 160 zł, kodowanie -180 zł
Ja mam jeszcze trzeci kluczyk, nie zakodowany, do sprawdzania czy immobiliser działa.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Koleś » 27 lis 2008, 01:46

procedura wyglkada dokładnie jak YARD napisał
u nas np. do 1999r wszystkie kodujemy poza BMW i Mercedesem mają zmienne kody i niektórymi VW i opel gdzie w 99r już wkładali crypto 40 lub crypto 48
a niektóre auta nawet i 2007r kodujemy
auta ze stanów r.2000 i wyzej najczesciej mają immo takie jak europejczyki od 1995 do 99r
Niektóre auta w oryginale te nowsze znowu mają wkłądane immo w starszych wersjach co jest troche dziwne.ale prawdziwe.
w razie pytań piszcie jak będe potrafił odpowiedzieć na podobne pytania odpowiem i poradze jak i co można zrobić.
Pozdrawiam
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy