Witam ja sie z kolektorem meczylem 2 dni
głównie tez wlasnie z tą śróbka. Generlnie jak juz ktos powiedział bez DOBREGO zesatawu narzędzi to mordęga jest. W koncu z braku laku dorobiłem sobie klucz. Musisz sciągnąc przewody paliwowe z pompy i wtedy nasadzasz na tą śrubę nasadke oczkową koniecznie długą ok 5 cm 1/4 cala -cena 5 zł do tego przerobiłem popularne klucze imbusowe w kształcie litery L wystarczy zeszliworac na krótszym koncu zeby był kwadrat zamiast szesciokąta. I koniecznie musi byc ze stali narzędziowej imbus. Te tanie czarne sie gną. Postatam sie dzis wrzucic fotke.
To ze odkrecisz kolektor to jeszcze pół biedy potem trzeba go wyciągnąc jeszcze. Ja to zrobilem bez wyciagania szpilki (bo nie mialem jej czym odkrecic
Trzeba tak kombinowac zeby zdjąc go najpierw z prawej szpilki. Jak to sie uda to odginasz do góry i z lewej tez sie zsunie.
Pzdr
Oto zestaw do bezprobleowego odkrecenia ostatniej sróbki.
Trzeba szifierką katową zjechac bo pilnikiem to sie człowiek moze zajechac.
Nie wiem czy z przegubem cardana da rade to samo zrobic (czy jest tyle miejsca na niego) ale to zecydowanie najtańszy sposób.
U mnie kolektor wygldał tak:
Bardzo mnie to zdziwiło, bo nagaru bylo ok 1 mm i ok 2 mm przy samym wejsciu kolektora, a autko oficjalnie ma 192 tys, tylko ze z niemiec bylo sprowadzane, a tam raczej nikt sie w takie rzeczy nie bawi.