New Videos and details(Problem z zasilaniem) Premacy DITD 2001

Postprzez psiho25 » 1 lip 2012, 19:59

""Problem polega na tym, że samochód bardzo wolno przyspiesza, dopóki nie osiągnie 1800-2000 obrotów, co może być tego przyczyną? ""
można mówić i polskich, i będzie tłumaczyć


Hello Mazda fans.
I'm from Romania and i need your HELP ...!!!???

With google translate


Witam fanów Mazdy.
Jestem z Rumunii i potrzebujemy twojej pomocy ...!??
  Mam duży problem z nowo zakupionego samochodu Mazda Premacy TD (Diesel) 74kW, rok 2001.
RF2A engine usually slightly accelerates to about 2000 rpm.
Above 2000 rpm the turbo starts to work more efficiently, because the car is faster.
suspicious items:
SPV valve
injection pump head.yspieszył gwałtownie pusty teraz idzie do 1600 wisi nieco trudniejsze i zwiększa się do 1800 w 2000 roku i następnie wzrasta szybko. Pomiędzy tymi prędkościami (1000-2000) nie ma mocy.
Jeśli jestem w rampie trwa 10-12 sekund, aby otrzymać od 800 do 1800 obrotów 2000, gdzie mogę poruszać OK.
Samochód nie został uruchomiony rok zanim go kupię i tak nie wiedziałbym jak to działa, zanim wziąłem ją bez dowodów. Pierwszy raz, kiedy zmagał się z 30-klucz jeszcze trudniej, dopóki nie obrócił silnik zaczął dusić, aby utrzymać obroty doszedł ale problem pozostał brak mocy poniżej 1800-2000 obr.Tester nie mam błąd (co staram się Testor tylko na błędy).

Widziałem wyciek na pompie wtryskowej. Może być to problem dla władzy?

Byłem w 3 mechaników, który powiedział mi trzy różne opinie
Pomóż mi z opinią, że może być EGR, pompy próżniowe, zawór elektromagnetyczny, ewakuacja, silnik? ?



I have a big problem with a newly purchased car, Mazda Premacy TD (Diesel) 74KW, year 2001.
When starting in the morning is not accelerating over 1000 r / m and after the engine become hot ( 5 minutes) if I push the accelerator pedal is very hard revs up to 1800-2000 r/m and above compound sentenced ok so I think that turbine is functioning normally.
Even when accelerated rapidly empty now goes up to 1600 there hangs a little more difficult and increases up to 1800 in 2000 and then rises quickly. Between these speeds (1000-2000) has no power .
if i am in the ramp it takes 10-12 seconds to get from 800 to 1800 2000 rotations where I can move ok.
The car was not started a year before buying it and anyway I would not know how it worked before I took it without evidence. The first time I ever struggled with a 30-key even harder until I spun the engine started the choke to keep the revs had recovered but the problem remained the lack of power below 1800-2000 rpm. The tester I have no error(i try a testor only for error).
I saw a leak on injection pump. May be this the problem for power?
I have been to 3 mechanics who told me three different opinions
Help me with an opinion that can be EGR, Pump, Vacuum, Valve solenoid, evacuation, engine ? ?

I have three Video
http://youtu.be/DpafwzVkGio



http://youtu.be/fzN3ZBm1xZ4



the leak on injection pump
http://youtu.be/UbN2AAWl4G8

Ostatnio edytowano 8 lip 2012, 16:04 przez psiho25, łącznie edytowano 14 razy
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 11:54
Posty: 9
Skąd: ROMANIA
Auto: Mazda Premacy 2001, DITD, 74 KW

Postprzez psiho25 » 1 lip 2012, 20:03

polish or english
Ostatnio edytowano 3 lip 2012, 21:08 przez psiho25, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 11:54
Posty: 9
Skąd: ROMANIA
Auto: Mazda Premacy 2001, DITD, 74 KW

Postprzez jeni » 3 lip 2012, 00:38

Check out the metal tube from which the pump is taken vaccum vacuum, sometimes like a clog.
and the like will be OK, then hit a short cut hose –> vaccum pump-> turbine control solenoid
so for the test.


viewtopic.php?f=89&t=136455&view=unread#unread
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2010, 20:43
Posty: 112
Skąd: Iława
Auto: DITD / 2001

Postprzez Wojtek » 3 lip 2012, 00:51

jeni napisał(a):Check out the metal tube from which the pump is taken vaccum vacuum, sometimes like a clog.
and the like will be OK, then hit a short cut hose –> vaccum pump-> turbine control solenoid
so for the test.

viewtopic.php?f=89&t=136455&view=unread#unread

psiho25, you should start to translate that chapter with uncle... google ;)
good luck
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez psiho25 » 3 lip 2012, 08:35

Thanks, I'll check.I need all the help that I can give

Dzięki, będę sprawdzać.Muszę wszelką pomoc, że mogę dać.
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 11:54
Posty: 9
Skąd: ROMANIA
Auto: Mazda Premacy 2001, DITD, 74 KW

Postprzez MarekW » 4 lip 2012, 19:35

Hi
I see on your movie "Injector Pomp Leak .." that your TCV should be replaced for a new one.
Ofcourse you can glue it or put silicone into it but at the end you decide to buy new one.

When TCV is not opereting correctly then engine works loader and max speed is about 140km/h.
(I had such visible behaviour) leaking is not so danger .. it can only (at the end) destroy your computer. :–)

Have you ever checked fault codes ? (just put wire between GND and TEM comentors) as I remember correctly. Maybe you could receive more information to think about what is wrong with your car.

Enjoy your mazda and give more details ... maybe someone will help you.
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

PostTen post został usunięty przez Gość 4 lip 2012, 19:40.
Powód: dubel... ten post juz jest... na forum

Postprzez psiho25 » 5 lip 2012, 09:41

I was to Authorized mazda and they do not find any electronic error.

Byłem do autoryzowanego Mazdy i nie znaleźć żadnego elektronicznego błąd.
Ostatnio edytowano 5 lip 2012, 19:11 przez psiho25, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 11:54
Posty: 9
Skąd: ROMANIA
Auto: Mazda Premacy 2001, DITD, 74 KW

Postprzez psiho25 » 5 lip 2012, 14:06

Sprawdziłem wszystkie rury próżniowe i przewody nie znalazły szczelinę
Zawór turbo działa
I checked all the vacuum pipes and cables have not found any crack
Valve turbo works

To co się stało w każdym rano (gdy silnik nie jest gorący).
This is what happened in every morning (when engine is not hot).

http://youtu.be/c3jIbN4gw1E
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 11:54
Posty: 9
Skąd: ROMANIA
Auto: Mazda Premacy 2001, DITD, 74 KW

Postprzez psiho25 » 8 lip 2012, 15:44

Po prostu CZYSZCZENIE POWIERZCHNI EGR DZIŚ I intercooler. Czułem się trochę siły przy dużych prędkościach tylko.Problem w 2300 RPM pozostaje ten sam.
Moim wielkim problemem jest to, że nie mogę zrobić zdiagnozować na ten samochód, bo tylko diagnoza muda z 17-pin OBD 1 i służby Mazda z mojej okolicy mają tylko diagnozę na OBD 2.
Nie błędy umieścić przewód pomiędzy GND i TEN ale muszę bardziej szczegółowe rozpoznanie
Innym szczegółem jest to, że przy 2300 obrotów i silnik zablokować trochę białego dymu.

http://img196.imageshack.us/img196/4975/imag0520d.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/196/imag0520d.jpg/

http://www.youtube.com/watch?v=YU32m15r ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=soXIICKi ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=nY0Thd_X ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=PagnB_lgWpA



TODAY i just cleaning the EGR area and intercooler. I felt a little power at high speeds .Problem at 2300 RPM remains the same.
My big problem is that I can do to diagnose this car, because only the MUDA diagnosis of 17-pin OBD 1 and Mazda service from my area have only a diagnosis on OBD 2.
Another detail is that only at 2300 rpm the engine block a little and have white smoke.
We have not errors I put a wire between GND and TEN but I need more specific diagnosis
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 11:54
Posty: 9
Skąd: ROMANIA
Auto: Mazda Premacy 2001, DITD, 74 KW

Postprzez psiho25 » 10 sie 2012, 21:59

up .... some ideas ?
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 11:54
Posty: 9
Skąd: ROMANIA
Auto: Mazda Premacy 2001, DITD, 74 KW

Postprzez psiho25 » 9 wrz 2012, 17:18

up
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 11:54
Posty: 9
Skąd: ROMANIA
Auto: Mazda Premacy 2001, DITD, 74 KW

Postprzez Mateusz12610 » 12 wrz 2012, 23:08

Moim zdaniem masz uszkodzoną pompęwtryskową.

Miałem, identyczne objawy w moim aucie

Stał między 1800-2300

teżnie mógł się wkręcić nei raz całkowicie

Moim zdaniem wymiana pompy pomogła by Ci na 90%
Początkujący
 
Od: 14 sie 2011, 20:36
Posty: 26

Postprzez psiho25 » 4 sie 2013, 22:56

same problem ... HELP

Dopisano 4 Aug 2013, 23:13:

I change the tcv and same problem
Początkujący
 
Od: 12 maja 2012, 11:54
Posty: 9
Skąd: ROMANIA
Auto: Mazda Premacy 2001, DITD, 74 KW

Postprzez Neonixos666 » 5 sie 2013, 18:33

SPV prawdopodobnie jest do wymiany
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy