Premacy nie odpala – błąd P1189

Postprzez 22540TOM » 18 sty 2013, 17:52

dziś autko odholowane lawetą do elektromechanika czekam na diagnoze ale gośc powiedział ze to nie jego pierwsza premacy z takimi objawami i mial przypadki przetarcia kabli w rejonie vacum
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 23:00
Posty: 25
Skąd: HRUBIESZÓW
Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW

Postprzez tadziol » 18 sty 2013, 20:11

tadziol napisał(a):dlatego sugeruję sprawdzić wiązki,a w szczególności ten odcinek pod pompą vaccum.

no to jestem ciekaw....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez 22540TOM » 20 sty 2013, 00:47

auto scholowane czekam na sprawdzenie całej elektryki ale coś mi się wydaje ze skończy się wizytą w Lublinie al. Kraśnickie 150 w serwisie Mazdy
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 23:00
Posty: 25
Skąd: HRUBIESZÓW
Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW

Postprzez 22540TOM » 27 sty 2013, 22:27

No i dalej kaszana jutro cholowanie do Mazdy w Lublinie sprawdzone wszystko i nie odpala nadal elektro mechanik chodz łebski gośc poddaje się jawnie i ywiesza bialą flage a z pewnością w Mazdzie to skasują mnie ładnie <dupa>
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 23:00
Posty: 25
Skąd: HRUBIESZÓW
Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW

Postprzez Neonixos666 » 28 sty 2013, 01:13

rozumiem że przekaźnik B5B4 był sprawdzany wraz z gniazdem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9477 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez 22540TOM » 28 sty 2013, 22:24

sprawdzana cała elektryka przejscia czujniki komputer sterownik wtrysku podmieniany komp i nic mechanik się poddał ale 200 zł skasował

Dopisano 28 sty 2013, 15:24:

sprawdzana cała elektryka przejscia czujniki komputer sterownik wtrysku podmieniany komp i nic mechanik się poddał ale 200 zł skasował

Dopisano 28 sty 2013, 15:26:

Dziś scholowałem auto do serwisu Mazdy w Lublinie i czekam na dniagnoze

Dopisano 28 sty 2013, 15:28:

łącznie ciekawe diagnozy pochłoneły u wspaniałych magików 780 zł
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 23:00
Posty: 25
Skąd: HRUBIESZÓW
Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW

Postprzez tadziol » 28 sty 2013, 22:57

22540TOM napisał(a):Witam koledzy nie moge uruchomic mojej Premacy własnie wruciłem od elektromechanika diagno to kod błędu P1189 Pump Speed Signal czujnik prędkości pompy
22540TOM napisał(a):sprawdzana cała elektryka przejscia czujniki komputer sterownik wtrysku podmieniany komp i nic mechanik się poddał ale 200 zł skasował

czujnik obrotów pompy ma dwa przewody,jeden z nich to masa.ta masa przychodzi z kompa silnika.jeżeli jej nie ma,to możesz wymieniać i 100 kompów,a wszystko na nic.
22540TOM napisał(a):Dziś scholowałem auto do serwisu Mazdy w Lublinie i czekam na dniagnoze
a ja czekam na jej opis :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez 22540TOM » 28 sty 2013, 23:26

pewnie jutro w godzinach popołudniowych coś będzie wiadomo

Dopisano 29 sty 2013, 14:31:

niestety mazd dziś nie wjechała jeszcze na hale napraw przynajmniej z tym nie sciemniają ze coś się robi jak u pozostałych mechaników z którymi miałem w ostatnim czaśie do czynienia
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 23:00
Posty: 25
Skąd: HRUBIESZÓW
Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW

Postprzez 22540TOM » 30 sty 2013, 22:39

mazda na chali napraw zaczeli walke wstempna diagnoza problem ze sterowaniem spv ale zobaczymy jak dalej rozwinie się akcja
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 23:00
Posty: 25
Skąd: HRUBIESZÓW
Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW

Postprzez tadziol » 31 sty 2013, 10:38

22540TOM napisał(a):Witam koledzy nie moge uruchomic mojej Premacy własnie wruciłem od elektromechanika diagno to kod błędu P1189 Pump Speed Signal czujnik prędkości pompy
22540TOM napisał(a):wstempna diagnoza problem ze sterowaniem spv

przecież to jest logiczne. brak sygnału z czujnika pompy=brak sterowania SPV.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez 22540TOM » 6 lut 2013, 19:35

Dziś odebrałem Premacy z serwisu mazdy przyczyną awarii był przekaźnik B5B4 oraz niekompetencja elektromechanika ktury sprawdzał instalacje bo sprawdzając instalacje poprzepalali scieszki w PCM ale serwis się spisał polecam Lublin Ul. Wertera 1A znają się na rzeczy. <jupi> <jupi> <jupi>
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 23:00
Posty: 25
Skąd: HRUBIESZÓW
Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW

Postprzez kierownik » 6 lut 2013, 20:53

22540TOM napisał(a):niekompetencja elektromechanika ktury sprawdzał instalacje bo sprawdzając instalacje poprzepalali scieszki w PCM

ciekawa historyjka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziol » 6 lut 2013, 21:24

22540TOM napisał(a):serwis się spisał polecam Lublin Ul. Wertera 1A znają się na rzeczy.

to tak jakby polecać księdza,bo udzielił chrztu hahaha
IMPEX słynie z rozwiązywania takich "zagadek".
22540TOM napisał(a):przyczyną awarii był przekaźnik B5B4 oraz niekompetencja elektromechanika ktury sprawdzał instalacje bo sprawdzając instalacje poprzepalali scieszki w PCM

nie wątpię,bo ludzka fantazja i pomysłowość w zakresie "niszczenia" elektroniki samochodowej nie zna granic.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 6 lut 2013, 23:15

Neonixos666 napisał(a):rozumiem że przekaźnik B5B4 był sprawdzany wraz z gniazdem?


a jednak miałem dobre przeczucie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9477 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 7 lut 2013, 19:16

Neonixos666 napisał(a):a jednak miałem dobre przeczucie :P
no tak,ale w sumie to gość zaczął:
22540TOM napisał(a):Witam koledzy nie moge uruchomic mojej Premacy własnie wruciłem od elektromechanika diagno to kod błędu P1189 Pump Speed Signal czujnik prędkości pompy

więc poniekąd wnioskować należy,że przyczyna leży poza B4B5.
ale.....gdyby ludzie czytali ze zrozumieniem,albo co lepsze,to stosowali się do wskazówek,to.... <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez 22540TOM » 7 lut 2013, 20:13

W sumie macie rację ale opierałem się na mechanikach i to był mój błąd bo jesli chodzi o wyrwanie kasy od normalnego zjadacza chleba to są najlepsi

Dopisano 7 lut 2013, 13:15:

serwis mazdy IMPEX przynajmniej nie sciemniał ze niewiadomo co robił i to mi się podoba
na drugi ras mam nauczke ale ponoc człowiek na błędach się uczy
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 23:00
Posty: 25
Skąd: HRUBIESZÓW
Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW

Postprzez Neonixos666 » 7 lut 2013, 21:28

a czy błąd związany z czujnikiem prędkości pompy nie powodowałby kłopoty z obrotami i przyspieszeniem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9477 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez 22540TOM » 7 lut 2013, 22:23

poniekąd miało by to wpływ
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 23:00
Posty: 25
Skąd: HRUBIESZÓW
Auto: MAZDA PREMACY 2000 ROK DIZEL 66KW

Postprzez tadziol » 8 lut 2013, 09:25

Neonixos666 napisał(a):a czy błąd związany z czujnikiem prędkości pompy nie powodowałby kłopoty z obrotami i przyspieszeniem?

nie.
w przypadku uszkodzenia związanego z tym czujnikiem silnik nie odpala
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez newbie » 11 lut 2013, 22:37

kierownik napisał(a):ciekawa historyjka


czuję sarkazm?!
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy