Witam
Bardzo pilnie poszukuję informacji i porady. Poszukiwania kilkudniowe w internecie nie dały efektów, więc zwracam się do Was.
Potrzebuję znaleźć zawór odcinający paliwo, który znajduje się na pompie paliwa DENSO i popularnie nazywa się go zawór "gaszak". Niestety nie wiem nic więcej o nim, ani jaki ma symbol, ani jak się fachowo nazywa, kompletnie nic.
Może ktoś z was coś wie na jego temat? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki, może da się go zastąpić zaworem z innego modelu samochodu, albo wiecie jak go szukać. Pomóżcie proszę.
Zawór 'gaszak'
Strona 1 z 1
Jest to zawór FSO i znajduje się w głowiczce pompy wtryskowej z taką gumową osłonką, tu go widać ładnie.
Dzięki wielkie za pomoc. Teraz tylko pozostaje go poszukać w sklepach,
oby tylko nie kosztował tyle co SPF.
Jeszcze raz dzięki.
oby tylko nie kosztował tyle co SPF.
Jeszcze raz dzięki.
W sklepach tego nie znajdziesz, tylko używka, jesteś pewien że jest zepsuty?
Faktycznie masz racje ze nie znajdę tego, spędziłem kilka dni przed komputerem na znalezienie tego zaworu i nic. Pewien na 100% nie jestem ale jak go przeczyściłem i i zamontowałem ponownie dodając podkładkę to było ok. Ale gdy zaczęły się mrozy z to objawy powróciły słabiej odczuwalne. Pisząc objawy mam na myśli delikatne szarpnięcia przy około 2500 obr, tak jakby odcinało na sekundę paliwo.
wcześniej było to bardziej odczuwalne. Wymieniłem też przekaźnik ( taki zielony "NF02 denso 056700-9471) Teraz jest poprawa ale nie do końca po prostu szarpnięcia są słabsze a jak silnik się rozgrzeje to ustają.
wcześniej było to bardziej odczuwalne. Wymieniłem też przekaźnik ( taki zielony "NF02 denso 056700-9471) Teraz jest poprawa ale nie do końca po prostu szarpnięcia są słabsze a jak silnik się rozgrzeje to ustają.
To nie wina FSO
A masz pomysł co może być przyczyną takiego zachowania samochodu?
Ja obstawiam zawór SPV
No to mnie pocieszyłeś trudno będę musiał podjechać do jakiegoś warsztatu żeby mi to sprawdzili. Chyba ze znasz jakiś sposób cobym sobie sam sprawdził we własnym zakresie. wolałbym być pewny ze to to jak już mam oddać do mechanika, wiesz jak jest.
Jeszcze raz dzięki za pomoc w diagnozie.
Jeszcze raz dzięki za pomoc w diagnozie.
Spróbuj ostukać ten zawór delikatnie młoteczkiem jak poszarpuje. Zdiagnozować ten zawór jest dość ciężko ale kolega Tadziol zna bardzo dobrze ten silnik i powinien coś doradzić bardziej.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości