Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez Andrzej1971 » 13 mar 2008, 14:24

CZEść!

kupiłem 626 ditd
widziałem, że cieknie zawór spv i myślałem, że kosztuje 1000zł
w Mabi cena jest około 1700zł
i tu pytanie – czy sama wymiana zaworu coś da, czy trzeba robić całą pompę?
czy jest możliwe, że da się to jakoś uszczelnić bez wymiany zaworu?
czy wecie coś o warsztacie robiącym pompy w Pietrzykowicach pod Wrocławiem (BOSCH)?
powiedzieli mi , że w Mazdzie 6 wymieniają sam zawór i jest OK.

zawór kapie – raz na kilkanaście sekund kropla
a większość osób mających problem z zaworem pisało o kłopotach z odpalaniem
i ewentualnie z jazdą
mam mazdę 1 dzień , nie widze problemów z odpalaniem
a jeździ myślę , że prawidłowo

NAPRAWIAć?
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2008, 12:53
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD

Postprzez magicadm » 13 mar 2008, 15:25

Andrzej1971
uszczelnij
I nie myl DITD z CITD
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez MarekW » 13 mar 2008, 23:16

Wielokrotnie na forum pisano ze SPV ten wielki to kosztuje okolo1800pln a TCV ten od spodu kosztuje w granicach 1000pln. Wiec nie rozumiem skad to zdziwienie.
Sproboj uszczelnic i dodatkowo sprawdz TCV.

Taniej nowych w Polsce nie znajdziesz .. ktoś sugerował poszukać na Słowacji, ale ja wielokrotnie do różnych zagranicznych serwisów pisałem po angielsku i nikt nie raczył odpisać.

Pozdrawiam
M
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez misiak76 » 14 mar 2008, 14:53

Mi na zimnym odpala po 10 obrotach na ciepłym ze 40 obrotów. Co gorsza jak się rozgrzeje to na luzie gaśnie mi i muszę po prostu trzymać go na gazie. Co jest bardzo uciążliwe jeżdżąc po Bydgoszczy i innych miastach. Jutro wymieniam filtry i się zobaczy co będzie. Słyszałem, że najlepiej najpierw wymienić przewody paliwowe a dopiero potem zabierać się za pompę... No cóż zobaczymy, jutro.
Początkujący
 
Od: 10 sty 2008, 22:07
Posty: 11
Skąd: Świecie
Auto: 626 GW TD 2.0 – 1999 r. 74kW

Postprzez Andrzej1971 » 14 mar 2008, 16:50

dzięki za słowa otuchy
tzn. że mam uszczelniać
popróbuję
a tcv suchy
i alternator też suchy
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2008, 12:53
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD

Postprzez smagur » 16 mar 2008, 13:47

Znalazłem coś takiego....

http://www.allegro.pl/item326438337_nap ... iesel.html

Czy ktoś się wypowie na temet tego!!
Motocykle są wszędzie.... no i mazdy :D
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2006, 12:53
Posty: 148
Skąd: JÓZEFOSŁAW, W-WA, JELENIA GÓRA
Auto: 6-ka 2.0 Diesel 140 KM 2008 rok

Postprzez poflek » 16 mar 2008, 19:50

To jest chyba po prostu słynne mabi :D
sklep@mabi.pl
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez smagur » 16 mar 2008, 20:57

No i regeneracja kosztuje mniej niz 2000????
Motocykle są wszędzie.... no i mazdy :D
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2006, 12:53
Posty: 148
Skąd: JÓZEFOSŁAW, W-WA, JELENIA GÓRA
Auto: 6-ka 2.0 Diesel 140 KM 2008 rok

Postprzez Riki » 16 mar 2008, 23:00

smagur napisał(a):No i regeneracja kosztuje mniej niz 2000


+ ceny części :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Issues » 17 mar 2008, 21:01

Czyżby Mabi nareszcie wysłuchało modłów użytkowników DITD <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2007, 19:42
Posty: 50
Skąd: Łochów
Auto: M6 2.0 mzr-cd 121KM 03r. oraz MB W203 05 1.8K. M3 1.6pb 09,1.6dx2 07/09 2.0MZR-CD 09 , W163 400cdi 02, V50 2.0D 05.

Postprzez badolog » 18 mar 2008, 21:44

ja u nich płaciłem 3400 z czesciami ....
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez siwy84 » 22 mar 2008, 18:00

Witam użytkowników mazd. Na początku chciałbym podziękować wszystkim, którzy udzielają porad i dzięki którym możemy sami rozwiązać wiele problemów.
Jakiś czas temu moja mazda zaczęła gasnąć po odpaleniu, jej dynamika się pogorszyła, a w ostatnim czasie nie mogłem jej w ogóle odpalić. Diagnoza- oczywiście POMPA PALIWA. Aby potwierdzić moje przypuszczenia skontaktowałem się z Jaksą i Pan Jarek potwierdził, że to oczywiście pompa, ale od razu polecił mi Mabi. Gdy tam zadzwoniłem, to standardowo powiedzieli 3500 pln i o mało nie dostałem zawału. Dlatego też postanowiłem oddać pompę do Nadarzyna i jak się okazało,wystarczyło ją wyczyścić. Koszt 450 pln.

TU ZACZYNA SIę MóJ APEL. NIE ODDAWAJCIE OD RAZU POMPY DO MABI, BO MOżE SIę OKAZAć, żE I U WAS POTRZEBNA JEST TYLKO REGULACJIA I WYCZYSZCZENIE. MOIM ZDANIEM MABI ZAWSZE INKASUJE KWOTę RZęDU 2-3 TYSIąCE, BEZ WZGLęDU NA STAN POMPY. ZAZNACZAM, żE KAżDY PRZYPADEK JEST INNY, ALE LEPIEJ WYDAć STóWę LUB DWIE NA WERYFIKACJę I DOWIEDZIEć SIę CO JEST GRANE, NIż OD RAZUl LADOWAć KASę W MABI. POMPIARZ Z NADZRZYNA NA PRAWDę ZNA SIę NA RZECZY, GDYż ROBIł MOIM ZNAJOMYM WIELE POMP.
W WKWESTII JAKSY. MAM żAL DO PANA JARKA. Z JEDNEJ STRONY ROZUMIę, żE CHCąC MIEć SPOKóJ ODDAJE POMPY DO MABI I AUTO ZAWSZE ODPALA, ALE W MOIM PRZYPADKU NARAZIłBY MNIE NA OLBRZYMIE KOSZTY. NIE SKORZYSTAM Z USłUG KOGOś KTO NAWET NIE STARA SIę ZAPROPONOWAć INNEGO WYJśCIA, TYLKO NARAżA KLIENTóW NA NIEPOTRZEBNE KOSZTY.
Pozdrawiam i sorka za długą wypowiedź. Naprawdę proponuje traktujcie Mabi jako ostateczność. Siwy
siwy84
 

Postprzez malkolm2 » 22 mar 2008, 20:11

siwy84 napisał(a):
TU ZACZYNA SIę MóJ APEL. NIE ODDAWAJCIE OD RAZU POMPY DO MABI,

można znaleźć wiele innych serwisów, ja polecam http://www.hoffman.auto.pl/index2.php , byłem tam kilka lat temu, będąc w technikum i zwiedzałem zakład, wielki ukłon , mają sprzęt i myślę że też wiedzę
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez siwy84 » 22 mar 2008, 21:01

Zgadza się. Takich zakładów jest mnóstwo. Pozdrawiam :)
siwy84
 

Postprzez Suazi3 » 29 mar 2008, 20:23

Czytam Wasze posty z dużym zainteresowaniem, od 2 tygodni mam problem z moja madzią, nagle siadło jej przyspieszenie auto z 2003r. 160tys. przebiegu, na 5 biegu ciągnie ledwo do setki, przy obrotach 2400 nmh, zachowuje sie jakTDI z walniętym przepływomierzem powietrza. Koszmar. w czwartek jadę do Jaksy. Mam nadzieje, że u Niego madzia odzyska wigor. Czytałem na niemieckich forach, że problem moze tkwić w DENSO 096360-0620 VALVE ASSY wentyl pompy w Niemczech kosztuje 250 Eu i to siada. Szczerze mówiąc naprawa pompy w Mabi i ich ceny to kosmos(3000 -4000zł)( przepływomierz w Tdiku jest tańszy 500zł w serwisie) <killer> . Ciekaw jestem czy mieliście podobne problemy z Madzią.
Mazda cenię to autko
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 19:21
Posty: 40
Skąd: Koszalin-Gdańsk
Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM

Postprzez MarekW » 29 mar 2008, 21:20

Kolega chyba ma na myśli problem z TCV (096360-0620) i koszt ~1000pln.
U mnie problem tkwił w złym styku (TCV-kostka) i jak to naprawłlem to wszystko wróciło do normy.

Prawdopodobnie u Ciebie przecieka TCV i przez to styk się mógł pogorszyć.

pozdrawiam
Marek
ps było o tym dużo na tym forum, poszukaj
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez Suazi3 » 29 mar 2008, 21:37

oki poszukam o TCV, serdeczności za radę. wszyscy którzy mieli lub maja problemy z pompą wtryskową narzekają na kiepski zapłon (że im gaśnie i muszą trzymać na wysokich obrotach jak zimny), u mnie nic takiego nie występuje zapala za pierwszym razem nawet w -10. Może ten spadek mocy i osiąganej prędkości ( tylko ciągnie do 100km/h) to wynik problemów z turbiną? przez ostatnie 30 tys przejechanych km moja turbina na zimno nieżle gwizdała (jakby mijała mnie w pobliżu karetka na sygnale). Jak sie rozgrzał silnik to gwizdanie trochę cichło. Prawda, ze troche to dziwne. Niby jak słychać turbinę to znaczy,że działa ale to chyba nie do końca powinno być tak. Dziękuję za opinie

Pozdrawiam
Suazi3
Mazda cenię to autko
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 19:21
Posty: 40
Skąd: Koszalin-Gdańsk
Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM

Postprzez alm » 4 kwi 2008, 13:51

magicadm napisał(a):
polo 33 napisał(a):te pompy psuje sie co okolo 200tkm

Te pompy psują się od kiepskiego paliwa, a nie od zrobionych kilometów

Ja kupiłem mazdę z niemiec po 160 tys km. i pompa nadaje się do remontu, a w Niemczech podobno paliwo dobre.
Początkujący
 
Od: 26 mar 2008, 11:50
Posty: 5
Auto: 626 GW (kombi) DITD 98

Postprzez psiwak » 4 kwi 2008, 14:12

alm napisał(a):Ja kupiłem mazdę z niemiec po 160 tys km. i pompa nadaje się do remontu, a w Niemczech podobno paliwo dobre.


Pytanie jaki byl rzeczywisty przebieg. Moim zdaniem realne to jest 60tys a przed nim jakas dwojka lub trojka :)

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2007, 20:47
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GF 2000r

Postprzez malkolm2 » 4 kwi 2008, 15:13

gdy kupowałem moją gf zauważyłem że wszystkie samochody z rocznika 98-2000 mają przebieg około 180tys km, mój egzemplarz miał 90tys, nie dlatego o kupiłem ze miał mało przejechane, a dlatego że ładnie wyglądał i silnik chodzi w porządku, niektóre przy 180tys żempoliły jak by miały z milion
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy