nagły brak mocy...zamarzła ropa ?

Postprzez krzych » 28 sty 2010, 21:45

A ktos z M6 na Knechta narzeka? (bo tu widze wieksozsc jednak nieM6kowcow) Bo moze u mnie tez Knecht sie nie spisuje... tez jakies drobne problmy byly...
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Krystian186 » 29 sty 2010, 13:19

Po przeczytaniu całego wątku jednoczę sie w bólu. Mi Mazda również w tych samych okolicznościach i z podobnymi objawami odmówiła posłuszenstwa. A miałem zalane paliwo ze Statoila i Skydda. Więc jednyna rzecz jaka mi przyszła do głowy to wymiana filtra paliwa. Miałem Knechta KC100 a dwa dni temu załozyłem oryginalny mazdowski-i tak czytajac nie wiem czy bym lepiej nie zrobił kupując jakis tani zamiennik ale cóż.....teraz juz po musztardzie i czas pokaże....albo raczej mróz poniżej -10 czy ta operacja pomoże Madzi.....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2009, 18:39
Posty: 31 (0/2)
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 626 DITD 2002 r

Postprzez Krystian186 » 29 sty 2010, 13:21

Moge jeszcze tylko dodać że Knecht miał 10 miesięcy i niecałe 10 tys km przejechane a moja nadzieja w tym że oryginalny mazdowski filtr wyglada w środku troche konstrukcyjnie inaczej niz rozpatrywany Knecht
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2009, 18:39
Posty: 31 (0/2)
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 626 DITD 2002 r

Postprzez car-zone » 29 sty 2010, 15:39

krzych napisał(a):A ktos z M6 na Knechta narzeka? (bo tu widze wieksozsc jednak nieM6kowcow) Bo moze u mnie tez Knecht sie nie spisuje... tez jakies drobne problmy byly...

Co wy z tym Knechtem. Jest w cenie oryginału, a nie ma w nim kosmicznych technologii.
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 16:08
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0D (GY)

Postprzez Prem(J)aca » 17 lut 2010, 19:52

Fakty mowia same za siebie. Ja wymienilem filtr paliwa oraz dolewam K2 DFA9 . – 27 stopni na dworzu , zarechotala i jak na razie jest ok
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 11:52
Posty: 29
Auto: Premacy 2002 2.0 DiTD

Postprzez Joker88 » 27 sty 2014, 01:26

Witam

Ja miałem wczoraj podobny problem. Po przejechaniu około 8 kilometrów obroty zaczęły spadać i wyglądało to tak jakby ktoś wciskał za mnie co chwile pedał hamulca. Gdy próbowałem wrócić do domu musiałem jechać na jedynce wciśnietej do oporu a auto miało ledwie 1000 obrotów i non stop dusiło silnik. ;/
Joker88
 

Postprzez Neonixos666 » 27 sty 2014, 18:20

car-zone napisał(a):
krzych napisał(a):A ktos z M6 na Knechta narzeka? (bo tu widze wieksozsc jednak nieM6kowcow) Bo moze u mnie tez Knecht sie nie spisuje... tez jakies drobne problmy byly...


Co wy z tym Knechtem. Jest w cenie oryginału, a nie ma w nim kosmicznych technologii.


bo to jest oryginał a na pewno nie jest w jego cenie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez junior637 » 5 sty 2016, 22:40

Wiem że temat stary, ale mam pilne pytanie, czy po zamarznieciu paliwa i spadku mocy mrugala wam kontrolka od świec zarowych, czy turbina pracowała i czy jeśli spuszcze paliwo i zaleje świeżego to problem się rozwiąże, czy trzeba układ czyścić? Proszę o odpowiedz już nie wiem co jest mojej madzi :(
Początkujący
 
Od: 4 sty 2016, 19:56
Posty: 7 (1/0)
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2000r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy