nagły brak mocy...zamarzła ropa ?
A ktos z M6 na Knechta narzeka? (bo tu widze wieksozsc jednak nieM6kowcow) Bo moze u mnie tez Knecht sie nie spisuje... tez jakies drobne problmy byly...
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Po przeczytaniu całego wątku jednoczę sie w bólu. Mi Mazda również w tych samych okolicznościach i z podobnymi objawami odmówiła posłuszenstwa. A miałem zalane paliwo ze Statoila i Skydda. Więc jednyna rzecz jaka mi przyszła do głowy to wymiana filtra paliwa. Miałem Knechta KC100 a dwa dni temu załozyłem oryginalny mazdowski-i tak czytajac nie wiem czy bym lepiej nie zrobił kupując jakis tani zamiennik ale cóż.....teraz juz po musztardzie i czas pokaże....albo raczej mróz poniżej -10 czy ta operacja pomoże Madzi.....
Moge jeszcze tylko dodać że Knecht miał 10 miesięcy i niecałe 10 tys km przejechane a moja nadzieja w tym że oryginalny mazdowski filtr wyglada w środku troche konstrukcyjnie inaczej niz rozpatrywany Knecht
krzych napisał(a):A ktos z M6 na Knechta narzeka? (bo tu widze wieksozsc jednak nieM6kowcow) Bo moze u mnie tez Knecht sie nie spisuje... tez jakies drobne problmy byly...
Co wy z tym Knechtem. Jest w cenie oryginału, a nie ma w nim kosmicznych technologii.
- Od: 26 paź 2009, 16:08
- Posty: 9
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0D (GY)
Fakty mowia same za siebie. Ja wymienilem filtr paliwa oraz dolewam K2 DFA9 . – 27 stopni na dworzu , zarechotala i jak na razie jest ok
- Od: 25 gru 2007, 11:52
- Posty: 29
- Auto: Premacy 2002 2.0 DiTD
Witam
Ja miałem wczoraj podobny problem. Po przejechaniu około 8 kilometrów obroty zaczęły spadać i wyglądało to tak jakby ktoś wciskał za mnie co chwile pedał hamulca. Gdy próbowałem wrócić do domu musiałem jechać na jedynce wciśnietej do oporu a auto miało ledwie 1000 obrotów i non stop dusiło silnik. ;/
Ja miałem wczoraj podobny problem. Po przejechaniu około 8 kilometrów obroty zaczęły spadać i wyglądało to tak jakby ktoś wciskał za mnie co chwile pedał hamulca. Gdy próbowałem wrócić do domu musiałem jechać na jedynce wciśnietej do oporu a auto miało ledwie 1000 obrotów i non stop dusiło silnik. ;/
-
Joker88
car-zone napisał(a):krzych napisał(a):A ktos z M6 na Knechta narzeka? (bo tu widze wieksozsc jednak nieM6kowcow) Bo moze u mnie tez Knecht sie nie spisuje... tez jakies drobne problmy byly...
Co wy z tym Knechtem. Jest w cenie oryginału, a nie ma w nim kosmicznych technologii.
bo to jest oryginał a na pewno nie jest w jego cenie.
Wiem że temat stary, ale mam pilne pytanie, czy po zamarznieciu paliwa i spadku mocy mrugala wam kontrolka od świec zarowych, czy turbina pracowała i czy jeśli spuszcze paliwo i zaleje świeżego to problem się rozwiąże, czy trzeba układ czyścić? Proszę o odpowiedz już nie wiem co jest mojej madzi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość