P0216 – kąt wyprzedzenia wtrysku
wygląda jak by napięcie na zawór było podane bezpośrednio z aku.
yez napisał(a):Panowie ratujcie po odpaleniu samochodu sam wchodzi na maksymalne obroty i nie da się go zgasić czego to może być wina?
Ile czasu po wymianie pompy było dobrze? Ruszałeś zawór SPV na "nowej" pompie?
Jakieś błędy zapisane?
Zawór odcinający paliwo i zawór sterujący wtryskiem ( SPV ) do sprawdzenia.
P1298 IDM Failure
i wszystko jasne.
i wszystko jasne.
Pierwsze co mi przyszło na myśl to Turbo które zaciąga olej, auto wchodzi poza skale i chodzi do końca, oleju w silniku.
Ale w tym przyapdaku może kont wtrysku?
Ale w tym przyapdaku może kont wtrysku?
- Od: 14 sie 2011, 20:36
- Posty: 26
błąd wskazuje na IDM i zaczął bym od niego.
Podmieniałłeś IDM ten pod puszką filtra powietrza?
sprawdź przewody może gdzieś jest przetarcie lub zwara.
Tadziol a co się dzieję gdy SPV zaciął się w pozycji otwartej?
Neonixos666 napisał(a):Tadziol a co się dzieję gdy SPV zaciął się w pozycji otwartej?
nie odpalisz silnika.
yez napisał(a):autko kopci na czarno
a Tobie akurat przyciął się w pozycji zamkniętej,stąd problem.
tadziol napisał(a):nie odpalisz silnika.
miałem na myśli zamkniętej
bo przy otwartym to wiadomo że nic nie idzie na wtryski.
spróbuj go ostukać lekko może pomoże a jeśli nie to niestety drugi trzeba
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości