arteek napisał(a):czy wystarczy odkrecic dwie srubki od EGR i bedzie po sprawie
Tak wystraczy odkręcić te dwie śrubki odciągnąć troche EGR'a i wsunąć ową blaszkę i skrecić śruby.
www.mazdaspeed.pl
arteek napisał(a):czy wystarczy odkrecic dwie srubki od EGR i bedzie po sprawie
Riki napisał(a):może być minimalnie gtubsza nawet
Neonixos666 napisał(a):z puszki po piwie to już prawie po niej nic nie zostało
Wenega napisał(a):bo czy brak podcisnienia w EGrze skutkuje otwalciem zaworu all time??
kierownik napisał(a):wątpię, bo jak zaślepisz EGR'a, to turbina chodzi – nie ten obieg. spaliny lecą na turbo i ew. EGR'a (który puszcza na dolot mniej lub więcej spalin), a nie odwrotnie – przynajmniej tak mi się zdawało
Neonixos666 napisał(a):Co do cudownego uzdrowienia ja obstawiam gdzieś zagięty wężyk od podciśnienia
kierownik napisał(a):czyli gdy EGR otwarty, to teoretyczne straty przez puszczanie spalin na silnik zamiast świeżego powietrza i na silnik zamiast na turbo z tego co mówisz?
Krzysiek24 napisał(a):Spalanie jak narazie to 5,5 w mieście przy pilnowaniu się do 6,5 jak cisnę niemiłosiernie:D
W trasie przy 90-120km spaliła 5,8l
Krzysiek24 napisał(a):szczególnie jak widzę BMW a w nim jakiegoś łysego dresika:P
Krzysiek24 napisał(a):nie kosmos, a coś pięknego
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości