k.kierownik napisał(a):nie wiem czy ktoś uwierzy
Wierzę Ci
k.kierownik i dobrze że to zrobiłeś ... myśle ze warto to "ruszyć".. moze byc tylko lepiej.. u mnie słychać świst (jak ja go lubię ) od 1600 (mniej wiecej..)
Pozdrawiam
www.mazdaspeed.pl
k.kierownik napisał(a):nie wiem czy ktoś uwierzy
no to znaczna poprawak.kierownik napisał(a):ale na pewno wcześniej słyszę turbinkę – wcześniej słyszalny "świst – gwizd" był przy ok. 2200 obr/min, a teraz przy ok 1800.. nawet 1700...
Riki napisał(a):k.kierownik i dobrze że to zrobiłeś oczko ... myśle ze warto to "ruszyć".. moze byc tylko lepiej.. u mnie świszcze od 1600 (mniej wiecej..)
Pozdrawiam
________________
say napisał(a):a slysze turbinke od 1300
k.kierownik napisał(a):wiesz – czeka mnie jeszcze czyszczenie IC i dolotu
k.kierownik napisał(a):RF2F
Riki napisał(a):Wiem wiem język no.. mysle ze bedzie lepiej.. zaślep przy okazji EGR..
Riki napisał(a):RF2A
Ja wierzę – bo to wynika z rzeczywistości praw fizyki obowiązujących w mechanice samochodowej.k.kierownik napisał(a):nie wiem czy ktoś uwierzy, ale też rozruszałem tą dźwigienkę od wastegate i też zauważyłem poprawę
maJster napisał(a):na początek wykręć EGR i dokładnie go wyczyść benzyną ekstrakcyjną lub rozpuszczalnikiem; sprawdź dokładnie wężyki do solenoidów...to na razie tyle...potem zdejmij klemę masy z akumulatora wciśnij pedał hamulca na 30 sekund aby wykasować błąd. Jak to nie pomoże to pomyślimy dalej.
maxkls napisał(a):Prawdopodobnie zapisane sa w kompuetrze wartosci cisnien jakie powinny panowac w kolektorze, a jakie sa w rzeczywistoci + pewne odchylki, gdy rozchodzi sie to poza pewne wartosci wowczas przychodzi blad o usterce egr
arti154 napisał(a):Witam,
czy ktoś mógłby napisać, albo jeszcze lepiej wkleić fotkę, gdzie znajduje się rzeczony westgate w Premacy RF4F ?
Grendel napisał(a):I ostatnie: co się stanie jeżeli zdejmę przewód podciśnienia z EGRa i odpalę motor?
Riki napisał(a):I tu mała uwaga... (pewnie większa część z Was juz o tym wie, ale napisze... będzie dla potomnych) aby wymienić ową pompę wodna trzeba zdjąć koło pasowe napędzające pompę wtryskową
Riki napisał(a):Jak na starszego już diesla jeździ się nim całkiem przyjemnie
Riki napisał(a):Ostatnio robiłem kilka prób elastyczności zawsze schodziłem poniżej 14s.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość