Aluminium w misce olejowej+ Mokry silnik

Postprzez frytki » 4 cze 2014, 16:13

Cześć oto znalezisko na zdjęciach zaobserwowane podczas wymiany oleju .
Po zdjęciu miski w niej grudki aluminium i kawałek o większym kształcie (dźwignia ?)
Dziękuję Warsztatowi Auto Jaksa za telefoniczną pomoc i rozwiązanie dla mnie trudnej zagadki .

Pytanie do użytkowników co do mokrego silnika w części ze zdjęć jaka to może być przyczyna .
Mokra szczególnie jest śruba imbusowa pod przewodem paliwowym oraz widoczne jest zawilgocenie przy łapie poduszki prawej .
Może ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika w okolicach Rzeszowa Sanoka Przemyśla godnego polecenia i powierzenia napraw .
Załączniki
DSC_0085.jpg
Aluminiowe grudki kawałek kształtki (dzwigieńki)
DSC_0082.jpg
Mokra część silnika
DSC_0081.jpg
Mokra część silnika
Ostatnio edytowano 10 cze 2014, 09:15 przez frytki, łącznie edytowano 1 raz
frytki
 

Postprzez tadziol » 4 cze 2014, 20:53

wystarczy wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów,najlepiej na ori.
żadnych simmeringów nie ma potrzeby dotykać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez puding » 9 cze 2014, 20:09

raczej pod pokrywą zaworów wyglada ze uszczelka nie puszcza,ja bym zasugerował listwę przez którą prowadzą przewody wtryskiwaczy. ale to za mały wyciek a za duzo roboty. przykręć obudowe plastikową i nic nie bedzie widac <ok>
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2013, 20:28
Posty: 169 (0/1)
Skąd: massachusetts
Auto: c-max tdci było cp rf2a

Postprzez frytki » 10 cze 2014, 09:11

Ciekawy trop ! Pokrywa wydaję się być w 100 % sucha .
A ten wyciek jest czysty też miałem wrażenie że to ON musi być .
W jaki sposób pogrzebać przy tej listwie może jest jakaś foto-relacja chętnie bym sobie to zrobił w nadmiarze wolnego czasu
frytki
 

Postprzez Yard » 10 cze 2014, 12:26

U mnie tak jest od nalewania oleju przy wymianach. Zawsze pocieknie.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez puding » 11 cze 2014, 16:10

Yard napisał(a):U mnie tak jest od nalewania oleju przy wymianach. Zawsze pocieknie.
no dokładnie tak. ale jak masz za dużo czasu to sciągasz pokrywę zaworów odkręcasz przewody, delikatnie wyciągasz uszczelniacze i tam ze dwie śrubki chyba jeszcze od tej listwy i ją masz. ja załozyłem na pascie,i na razie jest git.
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2013, 20:28
Posty: 169 (0/1)
Skąd: massachusetts
Auto: c-max tdci było cp rf2a

Postprzez cyber » 23 sie 2014, 16:45

puding napisał(a):raczej pod pokrywą zaworów wyglada ze uszczelka nie puszcza,ja bym zasugerował listwę przez którą prowadzą przewody wtryskiwaczy. ale to za mały wyciek a za duzo roboty. przykręć obudowe plastikową i nic nie bedzie widac <ok>


witam,tez wymieniałem podczas regulacji zaworów ale dalej tak sie poci,być może kolega ma rację z ta listwą.
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 13:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy