Zawór SPV
Jest to elektrozawór – jego prosty rysunek znajduje się w opisie pompy Denso V5, i stamtąd można wydobyć więcej informacji. Poza tym – jest to elektrozawór czyli cewka. Zasilanie "wejściowe" to 150V. Nie słyszałem, żeby ktokolwiek go rozbierał (w innych pompach też to jest). Przy tych napięciach i siłach wątpię aby dało się to rozebrać już nie mówiąc o złożeniu z powrotem...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
to tu was zaskocze
koles co mi robil mazde tzn zdiagnozowal ustrke ze padl SPV
mial wlasnie swoj taki rozebrany wymyty wyczyszczony i zlozony ale mowi ze zabawa na dluzsza mete
jezdzilem na nim tydzien zrobielm ponad 1000km w ramach testu autko palilo jak beznynka na dotkniecie kluczyka
gosc mowi ze te zawory padaja od paliwa
i ze jest tam w srodku wcos rodzaju storzka ktory otwiera przeplyw paliwa i tam sie cos odklada co blokuje pelne unoszenie sie tego storzka a tym samym przeplyw paliwa.
a co do rozbierania to mowil ze najgorzej bylo go zlozyc
i jak chcialem zeby to samo zrobil z moi to juz nie chcial sie podjac
powiedzial ze moze go tylko sprobowac umuc na myjce moze pomoze. a tam ten rozebral wlasnie po to zeby zobaczyc dlaczego one tak padaja a przy okazji sie udalo go naprawic.
koles co mi robil mazde tzn zdiagnozowal ustrke ze padl SPV
mial wlasnie swoj taki rozebrany wymyty wyczyszczony i zlozony ale mowi ze zabawa na dluzsza mete
jezdzilem na nim tydzien zrobielm ponad 1000km w ramach testu autko palilo jak beznynka na dotkniecie kluczyka
gosc mowi ze te zawory padaja od paliwa
i ze jest tam w srodku wcos rodzaju storzka ktory otwiera przeplyw paliwa i tam sie cos odklada co blokuje pelne unoszenie sie tego storzka a tym samym przeplyw paliwa.
a co do rozbierania to mowil ze najgorzej bylo go zlozyc
i jak chcialem zeby to samo zrobil z moi to juz nie chcial sie podjac
powiedzial ze moze go tylko sprobowac umuc na myjce moze pomoze. a tam ten rozebral wlasnie po to zeby zobaczyc dlaczego one tak padaja a przy okazji sie udalo go naprawic.
- Od: 5 lip 2006, 01:24
- Posty: 77
- Skąd: Radom\Wroclaw
- Auto: Mazda 323 BJ 2.0 DITD 1999r.
Mariusz – napisałem to już kolejny raz – sam elektromagnes nie jest niczym specjalnym i wątpię osobiście aby sama cewka uległa "spaleniu", więc najwyżej następuje wyrobienie mechaniczne albo jakieś nietypowe zabrudzenie. A to co mówi Krzysiek_1123 jest bardzo ciekawe, obiecujące i wprowadza znów małe "zamieszanie" bo po raz kolejny poprawiamy (skutecznie) fabrykę. I wygląda na to, że "mam nosa" bo facet rzeczywiście miał przede wszystkim problem ze złożeniem.magicadm napisał(a):Z rysunków wynika, że to proste jest jak "budowa cepa"
Jaksa – a czy Tobie nie pozostał jakiś stary SPV?
PS – bezpośredni link do dokumentacji:
http://www.mazda-auto.ru/docs/mazda_diesel.doc
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Poszukam ale nie moge obiecac ......xANDy napisał(a):Jaksa – a czy Tobie nie pozostał jakiś stary SPV?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zjacek – nie wiem czy za słaba. Jakoś samochodom to nie przeszkadzało, że takie są kable i jeżdżą w miarę bez problemów. Dodaj również osłonki wokół kabli.
PS. chyba te kable mają wytrzymałość z definicji 300V AC...
PS. chyba te kable mają wytrzymałość z definicji 300V AC...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
teraz już wiem troszke wiecej.U mnie do zaworu dochodzi napięcie miedzy 3,5 do 5,7 i nic wiecej,wiec chyba mam przczynę dlaczego nie mogę uruchomić auta,otwierałem IDM w srodku jest przetwornica na 200V,jakiś transformator i dwa kondensatory 50 V oraz dużo drobnych części elektroniczych.czy to napięcie ponad 100V jest zmieniane płynnie,bo chyba w ten sposób mozna sterować zaworem SPV.
- Od: 16 sty 2013, 08:14
- Posty: 28
- Auto: mazda 626 ditd 1999 gf/gw
magicadm napisał(a):No to czekamy na pierwszą fotorelację: naprawa/czyszczenie zaworu SPV
PS
Z rysunków wynika, że to proste jest jak "budowa cepa"
Podobnie jak wtryskiwacz CR, pompa CR i wiele innych rzeczy które są proste z wyglądu jak budowa cepa ale dokładność wykonania i pasowania poszczególnych elementów są na poziomie kosmicznym.
Tak czy inaczej życzę powodzenia ale jak dla mnie to rzeźba w g.....
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Oj.....Tomasz, jak ktos lubi eksperymentowac i ma duzo wolnego czasu.....tomekrvf napisał(a):ale jak dla mnie to rzeźba w g.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
moj SPV zaczyna wariowac im cieplej i cieplejszy silnik to tez gorzej pali
po niedzieli jade na sprawdzenie tego tzn podlozyc dzialajacy SPV i jak sie potwierdzi bede zmuszony zamowic nowy
bo juz mam dosc tej zabawy z odpalaniem
oj bedzie bolalo
po niedzieli jade na sprawdzenie tego tzn podlozyc dzialajacy SPV i jak sie potwierdzi bede zmuszony zamowic nowy
bo juz mam dosc tej zabawy z odpalaniem
oj bedzie bolalo
- Od: 5 lip 2006, 01:24
- Posty: 77
- Skąd: Radom\Wroclaw
- Auto: Mazda 323 BJ 2.0 DITD 1999r.
Krzysiek_1123 napisał(a):po niedzieli jade na sprawdzenie tego tzn podlozyc dzialajacy SPV i jak sie potwierdzi bede zmuszony zamowic nowy
Witam.
Jeśli jesteś zainteresowany to ja mam sprawny SPV.
Został po pompie z padniętą głowicą rozdzielaczową.
Sprawdzałem go u siebie i działa OK.
Jestem spod Wrocka więc jak coś to daj znać na PW.
Pozdrawiam,
Tomek
Tomek
- Od: 13 lut 2007, 17:01
- Posty: 12
- Skąd: Wrocław
- Auto: było 626 DITD 2000 GW 74KW,
jest 626 2.0 FS 100 kW HP
nowy SPV zamontowany EGR zaslepiony mam nadzieje ze te najmniej przyjemne rzeczy zwiazane mazda sie skonczyly bo juz mam dosc inwetowania w to auto
- Od: 5 lip 2006, 01:24
- Posty: 77
- Skąd: Radom\Wroclaw
- Auto: Mazda 323 BJ 2.0 DITD 1999r.
Krzysiek_1123 napisał(a):nowy SPV zamontowany
Kupiłeś nową sztukę? ile kosztuje taka przyjemność ?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
1710zl zawor plus 1200 regulacja pompy na ktora mnie namawial szef mabi
ja kupilem sam zawor
ja kupilem sam zawor
- Od: 5 lip 2006, 01:24
- Posty: 77
- Skąd: Radom\Wroclaw
- Auto: Mazda 323 BJ 2.0 DITD 1999r.
mazda smiga jak ta lala
odpukac nawet raz sie dzis nie zbuntowala ze nie chce odpalic za pierwszym razem
odpukac nawet raz sie dzis nie zbuntowala ze nie chce odpalic za pierwszym razem
- Od: 5 lip 2006, 01:24
- Posty: 77
- Skąd: Radom\Wroclaw
- Auto: Mazda 323 BJ 2.0 DITD 1999r.
To może dziwnie zabrzmi – ale jak widać nie sama pompa pada przy naszym paliwie, ale zawór.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
podjedz do serwisu zobaczysz ile ci powiedza
15000zl bo u nich wystepuje taki zawor z pompa wtryskowa
15000zl bo u nich wystepuje taki zawor z pompa wtryskowa
- Od: 5 lip 2006, 01:24
- Posty: 77
- Skąd: Radom\Wroclaw
- Auto: Mazda 323 BJ 2.0 DITD 1999r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości