Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez rexwolf » 23 sty 2008, 17:03

w mabi :)
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 14:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Postprzez Riki » 23 sty 2008, 17:08

w mabi


ciekawe ile wezmą za diagnozę :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Issues » 23 sty 2008, 23:39

Pewnie zacznie sie od tekstu my ją musimy wyjąć, zamontować na stole pobiorczym a reszty mozna sie domyślić :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2007, 19:42
Posty: 50
Skąd: Łochów
Auto: M6 2.0 mzr-cd 121KM 03r. oraz MB W203 05 1.8K. M3 1.6pb 09,1.6dx2 07/09 2.0MZR-CD 09 , W163 400cdi 02, V50 2.0D 05.

Postprzez magicadm » 24 sty 2008, 13:38

Issues napisał(a):reszty mozna sie domyślić

Czy ktoś robił taki test i pompa wyszła OK?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez badolog » 31 sty 2008, 21:53

no zrobione pompa jest ok premasica smiga az miło koszt to 3700 zł zmontazem i demontazem apal od cyknięcia ,robiłem w mabi walą w h..a z terminami ale naprawde są konkretni ,moja znajoma robiła w pezalu w gdańsku zapłaciła 2000 zł i auto pojezdziło z 2 dni i znowu lipa od 3 miesięcy stoi i niepotrafią tego naprawic porazka......
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez Paweł Mo » 1 lut 2008, 09:24

3700 zł to dużo, ale nie jest to aż tak kosmiczna cena, inni płacili o wiele więcej. Super, że wszystko jest w porządku i jesteś zadowolony.
Decyzja o oddaniu do naprawy do Mabi była jak najbardziej słuszna. Rzeczywiście lepiej oddać auto do dobrego warsztatu i mieć gwarancję dobrze wykonanej roboty niż głupio oszczędzać i jeździć na poprawki po kilka razy.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez xANDy » 3 lut 2008, 16:46

Wiecie co – ja się może nie znam na pompach a tym bardziej na dieslach, ale u mnie w okolicy ostatnio kilka osób musiało regenerować pompę w dieslu i tak:
bmw – koszt naprawy 5kpln
fordzik mondziak – łącznie 3,8kpln
renault – nie zapytałem, bo gościu ma słabe serce a olejów nie miałem przy sobie
astra 2.0 – 4,5kpln

myślę, ża taki sobie Nadarzyn jest całkiem niezłym rozwiązaniem.
Ceny części i usług do DiTD systematycznie tanieją, bo te auta zaczynają być u nas popularne. Unikajmy więc histerii, bo to zbędne.
Im nowszy diesel tym droższe naprawy/remonty/serwis.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez badolog » 4 lut 2008, 21:05

sąsiadki ojciec mało zawału nie dostał jak mu w renault thalia 1.5 zaspiewali 6 tys .
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez magicadm » 4 lut 2008, 21:19

badolog napisał(a):renault thalia 1.5 zaspiewali 6 tys .

Czyli sam widzisz, że 3 tysiące zł za bilet do nobilitującego Klubu Posiadaczy DITD to nic w porówniu ze wstydem wynikającym z jazdy tak kiepawym autem jak Renia Talia naprawiona za 6 tysi... :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez topik » 4 lut 2008, 22:24

xANDy napisał(a):Im nowszy diesel tym droższe naprawy/remonty/serwis.


Też tak myśle.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez badolog » 5 lut 2008, 18:18

a pozatym po naprawie pompy auto dostało takiego wigoru ze niemogę jej opanowac aż opony piszczą hehhehheheh
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez xANDy » 5 lut 2008, 23:34

Jeśli dobrze kojarzę, to dCI 1,5 działa na delphi... i takie coś jest tak drogie w naprawach...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Paweł Mo » 6 lut 2008, 13:38

Wczoraj wlałem do zbiornika formułę STP do czyszczenia wtryskiwaczy. Celem zabiegu była tylko i wyłącznie profilaktyka. Problemów z układem paliwowym oczywiście nie mam (odpukać), reszta też gra na medal. Po przejechaniu 120km nie odczułem żadnych spadków mocy czy innych niepożądanych zjawisk. Na razie mogę mówić jedynie o autosugestii (że niby autko ciszej pracuje itp.itd. :D :D ). Więcej napiszę po wypaleniu całego zbiornika paliwa.
Zdecydowałem się na STP ponieważ z tą firmą miałem najwięcej do czynienia. Kilkanaście lat temu kupiłem smar ich produkcji i od tamtej pory marka ta ma uznanie w moich oczach. Korzystałem również z pianki do czyszczenia tapicerek.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez badolog » 10 lut 2008, 22:05

aaa mam takie pytanko czy po montazu pompy paliwa ustawia sie jakies zapłony czy cóś ? jakiś reset kompa ? bo niewiem nic na ten temat
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez magicadm » 10 lut 2008, 22:09

badolog napisał(a):czy po montazu pompy paliwa ustawia sie jakies zapłony czy cóś

raczej nie, tam nie ma co ustawiać, a jeżeli coś trzeba było (kalibracja pompy), to powinno to zrobić MABI
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 10 lut 2008, 22:53

xANDy napisał(a):taki sobie Nadarzyn jest całkiem niezłym rozwiązaniem
Jestem innego zdania ....Nadarzyn nie wszystko zrobi ( zawiodłem się 3 razy , po naprawie pompy auto jezdzilo 4 dni i padło ) teraz tylko Mabi ....drogo ale solidnie , przede wszystkim ludzie mają pojecie i aparature do tego tematu.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 10 lut 2008, 23:31

badolog napisał(a):pozatym po naprawie pompy auto dostało takiego wigoru ze niemogę jej opanowac


Dynamika tego silnika w główniej mierze zależy właśnie od tego w jakim stanie jest pompa :) u mnie pomogło czyszczenie dolotu bo pompa wtryskowa jest w b. dobrej kondycji :) jak ktoś ma zajechaną pompę to nie ma sensu ruszać reszty..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez nick555 » 12 lut 2008, 11:34

Tak czytam i czyatm aż się dziś zalogowałem bo już nie mogę. Ja wiem że nowe diesle są drogie. Zaawansowane. Ale dlaczego do japońskich tak trudno o jakieś części?!? W mojej w grudniu umarła pompa, raz paliła raz nie. Przy okazji stwierdzania wyszło że trzeba by ruszyć rozrząd bo juz czas. Po lekturze tutaj zacząłem szukać. Ceny różnią się dramatycznie. Ale nie o to chodzi. Chcąc wykluczyć problem zapalania spróbowaliśmy (znajomy warsztat) ruszyć swiece aby je poprostu wymienić jakby co. tak zapobiegawczo. Po odkręceniu jednej okazało sie że dupa trzeba wymieniać zaznaczę ze kontrolka nic nie mrygała. I co? wszystko fajnie tylko jedna się urwała w gnieżdzie a druga wogóle ukręciła. Trzeba było sciągać głowice i do fachowca :) dobrze że paru znam to i od głowic się znalazł.Tak więc przy pomocy zepsutej pompy mam zrobiony rozrząd, zaślepiony egr, wyczyszczone ze smoły w środku, nowe świece, filtry płaszczyzne głowicy, uszczelki. A samochód dalej stoi bo jak powiedzieli macherzy od pomp zepsuty jest zawór dawkowania. I tu pytanie? czy jest to któryś z tych co tu nazwy krążą? I czy to prawda że jest on trudny do dostania? Wręcz niemozliwy? Szukać pompy nie będę bo znając moje szczęście kupie drugą zepsutą. I wogóle w jakiej jeszcze mazdzie występuje taki typ pompy jak w premacy z RF2A?

Koszt dotychczas był nie tak wielki jak podajecie za wszystko 2200 plus pompiarz, który też powiedział mi (po kolejnej znajomości) cene duzo mniejszą niż normalnie. Tylko twierdził że taki zawór to juz o tak, później miał byc używany juz o tak z gwarancją a teraz nie ma wogóle...

PS.Znalazłem coś takiego ,tylko zastanawia mnie napis na pompie... Hungary?!?!
http://photos02.allegro.pl/photos/orygi ... /309366213
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2008, 11:18
Posty: 39 (1/1)
Skąd: Lublin/Bełsznica
Auto: Premacy 2.0 DiTD '99
3 BL 2,0 Disi '10

Postprzez topik » 12 lut 2008, 12:01

nick555 napisał(a):I wogóle w jakiej jeszcze mazdzie występuje taki typ pompy jak w premacy z RF2A?


Witam!W 323F,S (BJ) DiTD i w 626 z DiTD.Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez k.el » 12 lut 2008, 12:48

nick555 napisał(a):za wszystko 2200 plus pompiarz,


2200 za rozrząd, świece z naprawą głowicy, zaślepka na EGR i pewnie jeszcze kilka innych "pierdół" z robicizną ??????
no i PLUS pompiarz, po naprawie którego nie odpala <killer>
nie wiem i nie nie chcę wiedzieć ile w Twoim przypadku wynosi plus, ale coś mi się zdaje, że te Twoje znajomości Cię wykończą jeśli nie finansowo to nerwowo
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2007, 06:09
Posty: 75
Auto: było DiTD '00 jest HDi '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy