Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez badolog » 16 sty 2008, 19:05

używkę chętnie bym kupił ale w castoramie i auchan nie mają niestety <killer> jak byś miał to daj znac kupie z 3 sztuki i będe woził w bagażniku
na wymianke (jak przeguby w fiacie 126p) a co to jest ten nadarzyn????????? bo wysłałem do mabi ale mogę ich zlać i wysłac gdzie indziej ....
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez magicadm » 16 sty 2008, 19:44

badolog napisał(a):co to jest ten nadarzyn?

Dużo tańszy serwis, gdzie też potrafią pomóc :)

Adres w poradniku xANDy-ego
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez btx » 16 sty 2008, 23:31

a ile w nadarzynie regeneracja pompy kosztuje?

Co do kupowania używki: można kupić, nawet na allegro są po 1200-1800zł, ale jak ją sprawdzić przed kupnem, żeby nie wtopić jeszcze raz?
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2007, 16:53
Posty: 31
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: 626 '99 GW 2.0 DiTD Kombi

Postprzez magicadm » 16 sty 2008, 23:48

btx napisał(a):ale jak ją sprawdzić przed kupnem, żeby nie wtopić jeszcze raz?

rękojmia... :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez badolog » 17 sty 2008, 10:02

od 2 m/c -y szukałem na allegro i innych serwisach i dupa pomp nie ma
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez badolog » 17 sty 2008, 13:17

własnie dzwonili z mabi wyrok zapadł 3500 pln jestem zdruzgotany :( ............... ide zapalic <ganja>
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez say » 17 sty 2008, 14:09

:(
badolog napisał(a):własnie dzwonili z mabi wyrok zapadł 3500 pln jestem zdruzgotany
Z tego co czytam, inne kwoty z ich ust nie padaja (czytaj nizsze)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Paweł Mo » 18 sty 2008, 08:25

Jeden z użytkowników forum pisał, że w przypadku jego samochodu koszt naprawy wyniósł ponad 6000 pln.
Poważnie mówiąc ciesz się, że zapłacisz tylko 3500 pln.

W poradniku silników diesla xAndy podał adres i nr telefonu serwisu w Nadarzynie. Trza zadzwonić i wypytać się o szczegóły.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez polo 33 » 21 sty 2008, 23:08

witam jestm tu nowy i chce podzielic sie kosztam zwiezanymi z naprawo pompy.pompe naprawiwłem w kwietniu i nie w mabi tak jek sugerował salon w lublinie ze to jedyna najblisza firma ktora to zrobi ja nie dalem za wygrano i znalazlem zaklad nie daleko lublina który to zrobil (chyba jedyn w lubelskim ) wlascicel jednak zaznaczyl ze jak nie pomoze to wysle pompe do mabi ale w sumi wi co tam sie z nimi dzieje i zawsze ma czesci do niej i robi 2-3 w miesiacu takie pompy a za naprawe powiedzial od 1500 do 2500 wyszlo 2600 jesli chodzi o adres to podam go na gg5751776 zaznaczyl jeszcze ze te pompy psuje sie co okolo 200tkm nie wiem ile w tym prawdy ale moja madzia miala cos kolo tego a wiec za okolo 200tkm znow sie z nim spotkam :D
polo 33
 

Postprzez magicadm » 21 sty 2008, 23:49

polo 33 napisał(a):te pompy psuje sie co okolo 200tkm

Te pompy psują się od kiepskiego paliwa, a nie od zrobionych kilometów
Ostatnio edytowano 21 sty 2008, 23:50 przez magicadm, łącznie edytowano 1 raz
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez k.el » 21 sty 2008, 23:55

magicadm napisał(a):Te pompy psują się od kiepskiego paliwa, a nie od zrobionych klometów

a to prawda, tyle, że znaczna część naszych rodaków kupuje diesla po to by pił mało i to bydleczego, podobnie jak z soczkiem po co fi......ia skoro można to samo osiągnąć po wodzie ognistej od "braci" ze wschodu czy wręcz jabolku
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2007, 06:09
Posty: 75
Auto: było DiTD '00 jest HDi '07

Postprzez polo 33 » 22 sty 2008, 08:00

magicadam ja tylko zacytowałem słowa mechanika dotyczęce zywotnosci pomp ale zaznaczyl rowniez zeby lac paliwo na pewnej stacji wiec niewetpliwie masz racje co do jakosci paliwa i zycia pompy a pozatym cenie ciebie jako forumowicza
polo 33
 

Postprzez magicadm » 22 sty 2008, 11:25

Swoją opinie na temat pomp wyrobiłem na podstawie wypowiedzi osób, które mają z nimi do czynienia zawodowo – czyli Jaksy i tomkarvf
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez yareckk » 23 sty 2008, 12:18

magicadm napisał(a):
polo 33 napisał(a):te pompy psuje sie co okolo 200tkm

Te pompy psują się od kiepskiego paliwa, a nie od zrobionych kilometów


No to chyba i mnie trafiło.. zaworek SPV zaczyna się pocić. A co do jakości paliwa to wlewam od półtora roku VPower Diesel na Shellu ew. Ultima Diesel na BP, więc troche zbija to argument o wpływie jakości paliwa. :(
///\\\///\\\
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lut 2007, 10:02
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Premacy 2.0 Active

Postprzez magicadm » 23 sty 2008, 12:53

yareckk napisał(a):A co do jakości paliwa to wlewam od półtora roku VPower Diesel na Shellu ew. Ultima Diesel na BP, więc troche zbija to argument o wpływie jakości paliwa.

Tutaj masz rację. To błąd producenta. Pokombinuj z uszczelnieniem.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Paweł Mo » 23 sty 2008, 13:28

Wiem, że to nie temat o paliwie ale powiem Ci, że większego syfu u nas w Mińsku jak na BP to nie widziałem a LPG jeszcze gorszy. Jeżeli chodzi o Shell to słyszałem jedynie pozytywne opinie.
Jaki ma przebieg Twoje autko i czy stosowałeś Xeramic lub podobny środek do czyszczenia wtryskiwaczy?
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez yareckk » 23 sty 2008, 13:45

Paweł M. napisał(a):Wiem, że to nie temat o paliwie ale powiem Ci, że większego syfu u nas w Mińsku jak na BP to nie widziałem a LPG jeszcze gorszy. Jeżeli chodzi o Shell to słyszałem jedynie pozytywne opinie.
Jaki ma przebieg Twoje autko i czy stosowałeś Xeramic lub podobny środek do czyszczenia wtryskiwaczy?


Auto uzywane kupione w salonie Mazdy u "niemca". Przebieg ma niewiele ponad 110 tys z czego 32 tys zrobilem sam przez ostatni rok. Tak jak pisałem, najczęściej tankuję VP na Shellu – rzadziej BP i Statoil. Xeramica nie uzywalem i chyba zaczynam żałować ;).
///\\\///\\\
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lut 2007, 10:02
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda Premacy 2.0 Active

Postprzez Riki » 23 sty 2008, 14:16

yareckk napisał(a):zaworek SPV zaczyna się pocić.


Może z tej da radę wykręcić?

http://motoallegro.pl/item296481225_maz ... skowa.html

Pozdrawiam :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Paweł Mo » 23 sty 2008, 14:28

Za 1200 zł to ja bym brał całą pompę.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez btx » 23 sty 2008, 15:43

to ja może jeszcze raz zapytam: jak sprawdzić używana pompę???
Bo wydać 1200-1500zł. za używaną, a potem i tak 3500 za naprawę to jakoś mi się nie uśmiecha...
reklamacja/rękojmia odpada bo rzadko który sprzedawca używanych części zgadza się na zwrot po zamontowaniu...
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2007, 16:53
Posty: 31
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: 626 '99 GW 2.0 DiTD Kombi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy