Zaparowane reflektory
Strona 1 z 1
Witam. Madzia 6 2006 rok zaczoł sie problem z parującymi reflektorami najpierw jeden zaczął a za jakiś czas drugi na chwilę obecną zaparowane są obydwa, te zaślepki które są w refrektorach (od żarówek) uszczelniłem silikonem ale problem nadal jest moze w mniejszym stopniu ale dalej jak wilgotno na dworze to reflektory zaparowane. ktos ma jeszce moze tego typu przypadłość? co z tym począć?
- Od: 10 wrz 2008, 15:03
- Posty: 32
raven211 napisał(a):ktos ma jeszce moze tego typu przypadłość?
Jest to problem współczesnych reflektorów. Trudno coś poradzić, porządnie wygrzać, dużo jeździć przy włączonych mijania i drogowych i nie odkręcać pokrywek.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
problemem jest to połączenie pomiędzy plexi a obudową lapmy
ta plastelina niekiedy nie jest w 100% szczelna
a w okresie jesienno-zimowym mamy wilgoci pod dostatkiem
trzeba je doszczelnić
E.
ta plastelina niekiedy nie jest w 100% szczelna
a w okresie jesienno-zimowym mamy wilgoci pod dostatkiem
trzeba je doszczelnić
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
raven211 napisał(a):nikt wiecej nie ma problemów z reflektorami to tylko moja ma taką przypadłość?
Na pocieszenie dodam, że moje też troszke parują – po dłuższym postoju
Ale moje były po rozbiórce
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Witaj,
poprawiłem temat Twojego wątku, na przyszłość proszę o nazewnictwo zgodne z Regulaminem – dopisanie modelu i typu silnika – by inni Forumowicze mogli łatwiej identyfikować Twoje problemy
poprawiłem temat Twojego wątku, na przyszłość proszę o nazewnictwo zgodne z Regulaminem – dopisanie modelu i typu silnika – by inni Forumowicze mogli łatwiej identyfikować Twoje problemy
Witam kupiłem niedawno Mazdę 6 2003r. Pierwsze co zrobiłem to oddałem ją na konserwację podwozia. Mechanik pierwsze co zrobił to wyczyścił cały spód wodą pod ciśnieniem. Po całym zabiegu zaczęła mi parować prawa lampa. Jak się potem okazało brakowało zaślepki od świateł mijania i podczas czyszczenia musiało tam trochę wody się dostać.
Teraz pytanie jak mam się pozbyć tej wody. Jeździć po prostu bez zaślepki i ona sama wyparuje? Czy może znacie jakieś bardziej wyrafinowane sposoby?
Teraz pytanie jak mam się pozbyć tej wody. Jeździć po prostu bez zaślepki i ona sama wyparuje? Czy może znacie jakieś bardziej wyrafinowane sposoby?
-
ethics
Tym razem łączę z istniejącym wątkiem, ponieważ jesteś nowy na forum.
Dlatego proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Proszę też uzupełnić swój profil(z prawej strony) – ułatwi to pomoc w przyszłości (zarówno Tobie jak i innym forumowiczom)
Dlatego proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Proszę też uzupełnić swój profil(z prawej strony) – ułatwi to pomoc w przyszłości (zarówno Tobie jak i innym forumowiczom)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6