Uszkodzona mata/czujnik obecności pasażera – SRS kod 48
niestety u mnie ten sam problem – kod 48.
zacząłem od wymiany maty na inną (koszt używki – 200 zł + wymiana u tapicera 100 zł – serwis ASO w Łodzi nie chciał sie tego podjąć). i problem na ok. pół roku zniknął.
niestety ostatnio powrócił.
właśnie zainstalowałem "wkładkę" – kołeczek pod matę jak sugerował jeden z poprzedników i zobaczymy co się będzie działo. pojeźdzę kilka dni i zobaczymy co będzie.
jeśli to nie poskutkuje to chyba będę próbował tym emulatorem cos "oszukac"...
czy ktoś kto ma ten emulator może napisać jakiś komentarz? czy po dłuższym czasie problem nie wraca?
jak z montażem tego? czy samemu czy lepiej u elektryka?
pozdrawiam
zacząłem od wymiany maty na inną (koszt używki – 200 zł + wymiana u tapicera 100 zł – serwis ASO w Łodzi nie chciał sie tego podjąć). i problem na ok. pół roku zniknął.
niestety ostatnio powrócił.
właśnie zainstalowałem "wkładkę" – kołeczek pod matę jak sugerował jeden z poprzedników i zobaczymy co się będzie działo. pojeźdzę kilka dni i zobaczymy co będzie.
jeśli to nie poskutkuje to chyba będę próbował tym emulatorem cos "oszukac"...
czy ktoś kto ma ten emulator może napisać jakiś komentarz? czy po dłuższym czasie problem nie wraca?
jak z montażem tego? czy samemu czy lepiej u elektryka?
pozdrawiam
GY MZR-CD
Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
- Od: 18 mar 2007, 21:59
- Posty: 18
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
Łagodny napisał(a):jeśli to nie poskutkuje to chyba będę próbował tym emulatorem cos "oszukac"...
ale jak go zapakujesz
i kogoś potem popchniesz na krzyżówce w plecy ,
jadąc sam !
to obydwie poduszki wyskoczą!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
to chyba wolę żeby "wyskoczyły" obie niż żadna...
narazie "patent" działa – dzisiaj dojazd do pracy z pasażerem (pokaźnych rozmiarów) i spokój. zobaczymy jak będzie dalej.
jedyne pytanie jakie mnie męczy to: czy poprzez włożenie tej "wkładki " pod matę nie spowodowaliśmy że ona myśli że nikogo nie ma na siedzeniu (nawet jak ktoś faktycznie jest) i w razie wypadku poducha pasażera nie strzeli nigdy?
bo jeśli tak jest to to rozwiązanie też nie jest dobre – szkoda pasażera...
jakie jest Wasze zdanie?
narazie "patent" działa – dzisiaj dojazd do pracy z pasażerem (pokaźnych rozmiarów) i spokój. zobaczymy jak będzie dalej.
jedyne pytanie jakie mnie męczy to: czy poprzez włożenie tej "wkładki " pod matę nie spowodowaliśmy że ona myśli że nikogo nie ma na siedzeniu (nawet jak ktoś faktycznie jest) i w razie wypadku poducha pasażera nie strzeli nigdy?
bo jeśli tak jest to to rozwiązanie też nie jest dobre – szkoda pasażera...
jakie jest Wasze zdanie?
GY MZR-CD
Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
- Od: 18 mar 2007, 21:59
- Posty: 18
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
Łagodny napisał(a):czy poprzez włożenie tej "wkładki " pod matę nie spowodowaliśmy że ona myśli że nikogo nie ma na siedzeniu (nawet jak ktoś faktycznie jest) i w razie wypadku poducha pasażera nie
raczej powina zadzialac
bo dupsko pasazera dosc mocno wciska sie w fotel
i wtedy folia ktora ma wiele punktow stykowych wyczuwa,
ze jest klient w razie dzwona...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A wie ktos dokladnie na jakiej zasadzie dziala ta mata obecnosci pasazera?
Bo jak nikt nie siedzi w fotelu to teoretycznie poduszki po stronie pasazera nie powinny zadzialac ale nie ma, przynajmniej u mnie, zadnej kontrolki pokazujaca, ze ta strona jest dezaktywowana.
Czyli nie moge byc pewien, ze system jest aktywowany/dezaktywowany nawet jak ktos siedzi na fotelu?
Jak wczesniej pisalem, chce wsadzic w wersje przedliftowa fotel od polifta.
Rozebralem moj stary fotel i wyciagnalem cala mate,a ze udalo mi sie wszystko poskladac do kupy spowrotem i fotel wyglada ok to pomyslalem, ze rozbiore nowy fotel i zamienie maty miejscami.
Tylko ze obawiam sie dwoch rzeczy:
1. Siedziska foteli sa troche inaczej wyprofilowane i moze byc problem z dopasowaniem maty
2.Nawet jak wszystko dopasuje sie idealnie to nie wiem czy mata bedzie dzialac poprawnie i jak ktos usiadzie na miejscu pasazera to system aktywuje..
Jakies sugestie?
Na macie jest pelno punktow stykowych i sadze ze nie wiele z nich musi zadzialac y system sie aktywowal, ale cala mata zchodzi sie do bialego pudeleczka(troche wiekszego od pudelka zapalek) a z niego ida 3 przewody podlaczone do auta?
To pudeleczko to jest tylko miejsce "przejscie" z formy maty na przewody czy jeszcze dodatkowo cos tam moze sie znajdowac?
pozdr
Bo jak nikt nie siedzi w fotelu to teoretycznie poduszki po stronie pasazera nie powinny zadzialac ale nie ma, przynajmniej u mnie, zadnej kontrolki pokazujaca, ze ta strona jest dezaktywowana.
Czyli nie moge byc pewien, ze system jest aktywowany/dezaktywowany nawet jak ktos siedzi na fotelu?
Jak wczesniej pisalem, chce wsadzic w wersje przedliftowa fotel od polifta.
Rozebralem moj stary fotel i wyciagnalem cala mate,a ze udalo mi sie wszystko poskladac do kupy spowrotem i fotel wyglada ok to pomyslalem, ze rozbiore nowy fotel i zamienie maty miejscami.
Tylko ze obawiam sie dwoch rzeczy:
1. Siedziska foteli sa troche inaczej wyprofilowane i moze byc problem z dopasowaniem maty
2.Nawet jak wszystko dopasuje sie idealnie to nie wiem czy mata bedzie dzialac poprawnie i jak ktos usiadzie na miejscu pasazera to system aktywuje..
Jakies sugestie?
Na macie jest pelno punktow stykowych i sadze ze nie wiele z nich musi zadzialac y system sie aktywowal, ale cala mata zchodzi sie do bialego pudeleczka(troche wiekszego od pudelka zapalek) a z niego ida 3 przewody podlaczone do auta?
To pudeleczko to jest tylko miejsce "przejscie" z formy maty na przewody czy jeszcze dodatkowo cos tam moze sie znajdowac?
pozdr
varick napisał(a):To pudeleczko to jest tylko miejsce "przejscie" z formy maty na przewody czy jeszcze dodatkowo cos tam moze sie znajdowac?
Transponder – układ radiowy detekcji fotelika dziecięcego mazdy. Jeśli masz oryginalne siedzisko dla dziecka – to zainstalowane w nim urządzenie dogada się z owym transponderem i system wyłączy poduszke pomimo wykrycia nacisku na matę.
Co do ilości punktów stykowych – wystarczy chyba jeden, żeby uzbroić jaśki...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Co do błędów AirBaga po uderzenu w Mazda 6 (tu 2003) przed Liftem to co ustaliłem:
1/ Wystarczy poduszki wstawić (nawet z opornikami np w pasach)
2/ Wykasować błędy UDERZENIA komputerem
3/ Wymienić ewentualnie uszkodzone MECHANICZNIE czujniki (za grillem i w samochodzie) .... [UWAGA – te czujniki i centralka jak nie są zniszczone to są sprawne do 6 uderzeń!!! (info z ASO)
i....
jeżeli wszystko dobrze zrobione – NIC WIECEJ NIE TRZEBA WYMIENIAĆ żadnych centralek, kasowania ROMu etc... KOMPUTER WYKASUJE BŁĘDY SAM – zniknie sygnalizacja Airbagu...
1/ Wystarczy poduszki wstawić (nawet z opornikami np w pasach)
2/ Wykasować błędy UDERZENIA komputerem
3/ Wymienić ewentualnie uszkodzone MECHANICZNIE czujniki (za grillem i w samochodzie) .... [UWAGA – te czujniki i centralka jak nie są zniszczone to są sprawne do 6 uderzeń!!! (info z ASO)
i....
jeżeli wszystko dobrze zrobione – NIC WIECEJ NIE TRZEBA WYMIENIAĆ żadnych centralek, kasowania ROMu etc... KOMPUTER WYKASUJE BŁĘDY SAM – zniknie sygnalizacja Airbagu...
----
*******Sprzedam szybko i tanio:******
1. Manetka świateł i kierunkowskazu (bez przednich halogenów) Mazda 6
2. Zawór EGR (mechaniczny bez elektroniki) Mazda6
>>>choruję na Mazdę6 w nowej budzie To był dobry wybór ! ...aha odpaliłem http://www.slubowisko.pl – zapraszam!
*******Sprzedam szybko i tanio:******
1. Manetka świateł i kierunkowskazu (bez przednich halogenów) Mazda 6
2. Zawór EGR (mechaniczny bez elektroniki) Mazda6
>>>choruję na Mazdę6 w nowej budzie To był dobry wybór ! ...aha odpaliłem http://www.slubowisko.pl – zapraszam!
- Od: 7 lis 2008, 14:58
- Posty: 76
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Ford Mondeo była Mazda6 2.0
Odpowiadając na pytanko autora, muszę powiedzieć że w Mazdzie 6 ojca z 2002r. też czasem paliła się kontrolka poduszki powietrznej, a czasem mrugała W serwisie również stwierdzono jakąś usterkę tego czujnika obecności pasażera i mówili że teraz jest tak jak by go nie było (pasażera). Lecz niestety Mazda uległa pewnego dnia czołówce i poduszka całe szczęście wypaliła, a pamiętam że wtedy też się tam coś mrugało
Ten sam feler ma matka w 626 GF z 98' Lecz brat w swojej 626 GF 97' (H.P. ) już ma wszystko OK
Ten sam feler ma matka w 626 GF z 98' Lecz brat w swojej 626 GF 97' (H.P. ) już ma wszystko OK
- Od: 26 cze 2007, 12:13
- Posty: 75
- Skąd: P-ń
- Auto: GF
xANDy a nie wiesz przypadkiem ktore przewody sa podpiete pod ten transporter?
Zastanawiam sie czy bede musial zamienic maty stronami czy moze da sie to jakos obejsc..
W szosce po lifcie jest takowy transporter czy wylaczenie poduszek odbywa sie tylko za pomoca kluczyka?
Nie jestem pewien ale wydaj mi sie, ze obydwa modele (przed i po lifcie) sama konstrukcje maty maja taka sama tylko sposob wylaczenia poduszek podczas montazu fotelika dzieciecego jest odmienny, w jednym odbywa sie automatyznie a w drugim trzeba to zrobic recznie.Jak sie myle prosze mnie poprawic...
Stad by wynikala roznica w ilosci poprowadzonych przewodow do foteli..
Sadze, ze od maty jest poprowadzony przewod pomaranczowy tylko nie wiem do czego sluzy reszta?
Czy ktos, kto ma polifta, jest w stanie sprawdzic jaki sygnal dochodzi/wychodzi z drugiego przewodu ktory wychodzi z fotela(czerwony bodajze) bo nie wiem, czy nie jest to zasilanie tylko..
pozdro
Zastanawiam sie czy bede musial zamienic maty stronami czy moze da sie to jakos obejsc..
W szosce po lifcie jest takowy transporter czy wylaczenie poduszek odbywa sie tylko za pomoca kluczyka?
Nie jestem pewien ale wydaj mi sie, ze obydwa modele (przed i po lifcie) sama konstrukcje maty maja taka sama tylko sposob wylaczenia poduszek podczas montazu fotelika dzieciecego jest odmienny, w jednym odbywa sie automatyznie a w drugim trzeba to zrobic recznie.Jak sie myle prosze mnie poprawic...
Stad by wynikala roznica w ilosci poprowadzonych przewodow do foteli..
Sadze, ze od maty jest poprowadzony przewod pomaranczowy tylko nie wiem do czego sluzy reszta?
Czy ktos, kto ma polifta, jest w stanie sprawdzic jaki sygnal dochodzi/wychodzi z drugiego przewodu ktory wychodzi z fotela(czerwony bodajze) bo nie wiem, czy nie jest to zasilanie tylko..
pozdro
nie ruszałem tego – nie wiem.varick napisał(a):nie wiesz przypadkiem
Moja wiedza dot. samochodów obecnie kurczy się bardzo szybko, bo nie dotykam praktycznie wcale mojej mazdy. Kupiłem ją po to za taką cenę, żebym jej NIE ruszał, bo nie mam na to czasu – pracuję za dwóch i pół więc po prostu modlę się codziennie i dziękuję Bogu, że mam auto, które omija warsztaty.
No – stacje benzynowe musze jednak nawiedzać regularnie
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
no i u mnie niestety dupa!!!
podziałało z 2 tygodnie z znowu zaczęło się migotanie... myślałem, że może się ta "wkładka" przesunęłą, ale nie. już przy żadnym jej położeniu nie działa...
a co gorsza kontrolka miga nawet jak nikogo nie ma na siedzeniu.
zdecydowałem się zatem na zakup emulatora... pierwsze podejście – dupa, po podłączeniu bez zmian-migotanie, odesłałem emulator i czekam na nowy bo jest podejrzenie, że tamten był uszkodzony...
ale jak to nie zadziała to już się po mału alternatywy kończą, a czasu mało bo za tydzień większa trasa do włoch i tak strach z tym poduchami rozwalonymi jechać...
podziałało z 2 tygodnie z znowu zaczęło się migotanie... myślałem, że może się ta "wkładka" przesunęłą, ale nie. już przy żadnym jej położeniu nie działa...
a co gorsza kontrolka miga nawet jak nikogo nie ma na siedzeniu.
zdecydowałem się zatem na zakup emulatora... pierwsze podejście – dupa, po podłączeniu bez zmian-migotanie, odesłałem emulator i czekam na nowy bo jest podejrzenie, że tamten był uszkodzony...
ale jak to nie zadziała to już się po mału alternatywy kończą, a czasu mało bo za tydzień większa trasa do włoch i tak strach z tym poduchami rozwalonymi jechać...
GY MZR-CD
Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
- Od: 18 mar 2007, 21:59
- Posty: 18
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 kombi, 2.0 136 KM
Witam
Posiadam Mazde6 2002 diesel
Mam kilka pytań do forumowiczów w temacie poduszek:
1 Co oznacza bład 47 ( dokładnie b1871 "deaktywacja modułu poduszki powietrznej")? w dwóch serwisach powiedziano mi że to uszkodzona mata obecności pasażera.
2.oprócz migającej czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej na środku panela poniżej radia świeci mi się kontrolka zielona z symbolem fotelika co jak mi się wydaje oznacza obecność fotelika mazdy którego nie ma w rzeczywistości czy jest to związane z błędem 47?
3 Co jest przyczyna tej usterki i jak można usnąć ten błąd najłatwiej i najtaniej? Mechanik który mi powiedział że to mata krzyknął 350 pln + używaną Mata ok 600 pln razem 950pln trochę dużo
4 Widziałem na Allegro emulator czujnika http://www.allegro.pl/item556369049_mat ... mazda.html.
Czy po zamontowaniu wszystkie poduszki będą działały i bład nie bedzie sie wyświetlał.
Będę wdzięczny za odpowiedz od doświadczonych forumowiczów
Posiadam Mazde6 2002 diesel
Mam kilka pytań do forumowiczów w temacie poduszek:
1 Co oznacza bład 47 ( dokładnie b1871 "deaktywacja modułu poduszki powietrznej")? w dwóch serwisach powiedziano mi że to uszkodzona mata obecności pasażera.
2.oprócz migającej czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej na środku panela poniżej radia świeci mi się kontrolka zielona z symbolem fotelika co jak mi się wydaje oznacza obecność fotelika mazdy którego nie ma w rzeczywistości czy jest to związane z błędem 47?
3 Co jest przyczyna tej usterki i jak można usnąć ten błąd najłatwiej i najtaniej? Mechanik który mi powiedział że to mata krzyknął 350 pln + używaną Mata ok 600 pln razem 950pln trochę dużo
4 Widziałem na Allegro emulator czujnika http://www.allegro.pl/item556369049_mat ... mazda.html.
Czy po zamontowaniu wszystkie poduszki będą działały i bład nie bedzie sie wyświetlał.
Będę wdzięczny za odpowiedz od doświadczonych forumowiczów
- Od: 24 lut 2009, 18:46
- Posty: 5
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: mazda 6 2.0 diesel 2002r
Ad.1. Za uszkodząną mate obecności pasażera na 100% odpowiada numer 48, więc może nie śpiesz się z wymianą, bo nie tu raczej jest problem.
Ad.2. .....
Ad.3. Ja za mate dałem 500zł, czyli cena okey, ale 350zł za robocizne, tak? Zależy jak on to chce wymienić. Można wymienić tylko samą gąbke z matą (tylko serie musza się zgadzać), albo od razu samo siedzisko, a jak nie masz dwóch lewych rąk, sam sobie poradzisz.
Ad.4. Link coś nie działa.
Ad.2. .....
Ad.3. Ja za mate dałem 500zł, czyli cena okey, ale 350zł za robocizne, tak? Zależy jak on to chce wymienić. Można wymienić tylko samą gąbke z matą (tylko serie musza się zgadzać), albo od razu samo siedzisko, a jak nie masz dwóch lewych rąk, sam sobie poradzisz.
Ad.4. Link coś nie działa.
Ostatnio edytowano 25 lut 2009, 12:13 przez PP89, łącznie edytowano 1 raz
Abecedeusz dzięki za odpowiedz.
Czy ktoś z was miał problem 4-7 w 6-tce ?
Dalej nurtuje mnie temat emulatora. Czy ktoś korzystał z tego typu urządzenia? Powiem szczerze ze kusi mnie żeby to założyć ale z drugiej strony nie chce w błoto wyrzucać 250 pln?
Czy dzięki temu poduszki będą sprawne i kontrolka przestanie swiecić?
Czy trzeba wyjmować siedzenie bądź je jakoś "rozbrajać" żeby założyć emulator.
Ma ktoś doświadczenie w tym temacie?
Czy ktoś z was miał problem 4-7 w 6-tce ?
Dalej nurtuje mnie temat emulatora. Czy ktoś korzystał z tego typu urządzenia? Powiem szczerze ze kusi mnie żeby to założyć ale z drugiej strony nie chce w błoto wyrzucać 250 pln?
Czy dzięki temu poduszki będą sprawne i kontrolka przestanie swiecić?
Czy trzeba wyjmować siedzenie bądź je jakoś "rozbrajać" żeby założyć emulator.
Ma ktoś doświadczenie w tym temacie?
- Od: 24 lut 2009, 18:46
- Posty: 5
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: mazda 6 2.0 diesel 2002r
Abecedeusz napisał(a):Ad.2. Ona się świeci cały czas, jeżeli nie masz fotelika Mazdy. krzywy
nie mam fotelika mazdy, nie mam żadnych błędów, a mi się to zielone cały czas nie świeci.... ot, mignie po uruchomieniu
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
To ja w sumie dodam coś od siebie.
Mam podobny problem z tą [tiiii] kontrolką poduchy powietrznej. Przy czym u mnie wystukuje kod 48, ale zielona kontrolka obecności fotelika nie świeci się – czyli tak jakby... to nie był błąd maty.
A jednak – to jest mata. Byłem u elektryka (swoją drogą, znam świetnego fachowca, za rozsądną cenę w Poznaniu – jakby co to na PW), który mi to potwierdził. Rozmawialiśmy chwilę i on od razu zaproponował opcję z emulatorem – żeby poducha działała... Wgląda na to, że miał już nie raz ten problem (mówił mi o BMW, Mercedesach, Fiatach i innych z podobnymi problemami).
Dziś kupuję emulator (poniżej linki do aukcji), w przyszłym tygodniu udam się do niego, żeby mi go założył. Zobaczymy jak się sprawa potoczy.
1:
http://www.allegro.pl/item556426997_mata_czujnik_zajecia_fotela_mazda_emulator.html
2:
http://www.allegro.pl/item569218132_mata_emulator_czujnik_zajecia_fotela_mazda.html
Nr 2 to allegrowicz z Obornik WLKP, który oferuje odbiór osobisty (również w Poznaniu )
Mam podobny problem z tą [tiiii] kontrolką poduchy powietrznej. Przy czym u mnie wystukuje kod 48, ale zielona kontrolka obecności fotelika nie świeci się – czyli tak jakby... to nie był błąd maty.
A jednak – to jest mata. Byłem u elektryka (swoją drogą, znam świetnego fachowca, za rozsądną cenę w Poznaniu – jakby co to na PW), który mi to potwierdził. Rozmawialiśmy chwilę i on od razu zaproponował opcję z emulatorem – żeby poducha działała... Wgląda na to, że miał już nie raz ten problem (mówił mi o BMW, Mercedesach, Fiatach i innych z podobnymi problemami).
Dziś kupuję emulator (poniżej linki do aukcji), w przyszłym tygodniu udam się do niego, żeby mi go założył. Zobaczymy jak się sprawa potoczy.
1:
http://www.allegro.pl/item556426997_mata_czujnik_zajecia_fotela_mazda_emulator.html
2:
http://www.allegro.pl/item569218132_mata_emulator_czujnik_zajecia_fotela_mazda.html
Nr 2 to allegrowicz z Obornik WLKP, który oferuje odbiór osobisty (również w Poznaniu )
- Od: 13 gru 2008, 17:07
- Posty: 214
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 GG z 2003r., 2.0 CiTD 136KM
na PW napisał do mnie kiciu82
Zadał pytanie odnośnie montażu emulatora, zdjęć i czy to rozwiązuje problem...
Więcej szczegółów o tym można przeczytać na mojej stronce, która znajduje się w stopce. Generalnie, sam tego nie zrobiłem – więc nie znam zasady montażu. Czy to rozwiązało problem? TAK, zniknął problem z diodami poduszek powietrznych, ale... tak jak zaznaczyłem w swoim temacie, emulator symuluje obecność pasażera, więc niezależnie czy ktoś siedzi obok kierowcy, czy też nie – poducha w razie "W" wystrzeli...
Mogę umieścić fotki, ale to dziś późnym popołudniem lub jutro... Fotki będą oczywiście już zamontowanego "zestawu" Umieszczę je na swojej stronce.
Zadał pytanie odnośnie montażu emulatora, zdjęć i czy to rozwiązuje problem...
Więcej szczegółów o tym można przeczytać na mojej stronce, która znajduje się w stopce. Generalnie, sam tego nie zrobiłem – więc nie znam zasady montażu. Czy to rozwiązało problem? TAK, zniknął problem z diodami poduszek powietrznych, ale... tak jak zaznaczyłem w swoim temacie, emulator symuluje obecność pasażera, więc niezależnie czy ktoś siedzi obok kierowcy, czy też nie – poducha w razie "W" wystrzeli...
Mogę umieścić fotki, ale to dziś późnym popołudniem lub jutro... Fotki będą oczywiście już zamontowanego "zestawu" Umieszczę je na swojej stronce.
- Od: 13 gru 2008, 17:07
- Posty: 214
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 GG z 2003r., 2.0 CiTD 136KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6