montaż kd 2006 w m6 diesel

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez aros87 » 6 lis 2010, 20:16

Witam!

Mam pytanie, jak powinien byc podlaczony zestaw kd w mazdzie 6? Wiem, ze temat byl juz porusznay na forum ale nigdzie nie ma schematu jak to podlaczyc. Czy powinno to byc tak jak pokazale na ponizszym rysunku?

Obrazek


Pytania:
1. To co jest na zielono na rysunku czyli jaka to powinna byc dioda na przekazniku oraz czy zasilanie +12V mozna podlaczyc pod ten sam kabel?
2. Czy kabel niebieski +12V po zaplonie nalezy calkowicie przeciac i podlaczyc kabel rozowy z centralki, czy tylko sciagnac izolacje i dolutowac do niego kabel rozowy? Jezeli trzeba przeciac to do ktorego konca podlaczamy kabel rozowy: do konca odchodzacego od stacyjki czy od bezpiecznikow?
3. Rozumiem, ze z pozostalych kabli tylko sciagamy izolacje i podlaczamy kable od centralki bez przecinania?
4. Na schemacie jest bezpiecznik B1 ktory trzeba wpiac w kabel +12V – jaki powinien byc to bezpiecznik?

Prosze o pomoc czy dobrze to wszystko rozumiem i schemat ktory przedstawilem jest prawidlowy:) Z gory dzieki! Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2010, 18:00
Posty: 104
Skąd: Orzesze
Auto: Mazda 6 SPORT 2.0 EXCLUSIVE CiTD 2004

Postprzez aros87 » 7 lis 2010, 10:15

nikt nie jest w stanie mi pomoc? Moze na PW ktos mi odpowie, zeby nie bylo podejrzenia, ze ktos nie powolany to zobaczy.... Ja to potrzebuje tylko na wlasny uzytek, bo sie zabierac za montaz bez pewnosci co jak zrobic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2010, 18:00
Posty: 104
Skąd: Orzesze
Auto: Mazda 6 SPORT 2.0 EXCLUSIVE CiTD 2004

Postprzez martinpl » 9 lis 2010, 20:02

1.Tak, zasilanie mozna podlaczyc do tego samego przewodu. A dioda o ktora pytasz czesto jest w podstawce przekaznika, w zestawie. Poczytaj o tym tutaj:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1062919.html

2.Rozowy podlaczasz bez rocinania niebieskiego, na rozowym kably KD bada tylko czy kluczyk zostal przekrecony, czyli odizolowujesz kawalek niebieskiego i laczysz z rozowym.

3.Tak, nic nie przecinamy. Jedynie przewod na ktorym robimy odciecie, czyli przewod wpiety w obwod blokady.

4.Bezpiecznik B1 jest na przewodzie KD (przynajmniej kiedys byl, moze byc np niewidoczny na przewodzie bo jest zamontowany bezpiecznik polimerowy w srodku KD)

ps.nie sprawdzalem kolorow przewodow, ale jak sa zgodne z moim poradnikiem ta jest ok, ja tak robilem w swojej i gralo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2005, 14:08
Posty: 298 (0/3)
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD

Postprzez aros87 » 13 lis 2010, 21:01

KD juz podlaczone:) Wszystko dziala jak nalezy!:)

martin.pl wielkie dzieki za pomoc tu na forum jak i poza nim:)


Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2010, 18:00
Posty: 104
Skąd: Orzesze
Auto: Mazda 6 SPORT 2.0 EXCLUSIVE CiTD 2004

Postprzez marchew6260 » 2 mar 2012, 18:14

Witam kolegów. Czy w Maździe 6 1.8 2004 rok schematy podłączenia (kolory kabli jak na obrazku wyżej) jest taki sam? W miejscu na rysunku gdzie jest napisane "obwód blokady" do jednego przewodu wychodzącego z KD podłączamy jedną stronę przeciętego przewodu obwodu który chcemy odciąć a do drugiego przewodu wychodzącego z KD drugi koniec przeciętego przewodu (tak jak na foto) ???? Dobrze myślę ??

Obrazek



Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2008, 14:16
Posty: 49 (0/1)
Skąd: Okolice Wrocławia
Auto: Mazda 6 GG 1,8 16 V (L8)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6