Zmniejsze szumu powietrza i wygłuszenie silnika (6 GG CD)

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez tango » 6 cze 2004, 15:48

troszeczkę słychać szumy witru przy szybszej jeździe a i chciałbym jeszcze bardziej wygłuszyć komorę silnika bo mimo wszystko słychać ten silnik w kabinie <glupek2>
Początkujący
 
Od: 4 cze 2004, 08:41
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 6 2.0 CDI

Postprzez Globy » 6 cze 2004, 16:03

Tango, powatpiewam w mozliwosci takich ingerencji... Przeciez to nowe auto.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Krasnal » 6 cze 2004, 16:05

tango napisał(a):troszeczkę słychać szumy witru przy szybszej jeździe a i chciałbym jeszcze bardziej wygłuszyć komorę silnika bo mimo wszystko słychać ten silnik w kabinie <glupek2>


tango czy ty aby pedancikiem nie jesteś ??

Jak siadasz do kompa to szu wentylatorów Ci przeszkadza ??

:|
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Huano » 6 cze 2004, 17:52

Hmmm...ja jak najbardziej rozumiem – też chciałbym żeby moje autko było cichsze – a co do szumu kompa – tak, przeszkadzało mi – teraz wymieniłem wszystkie wentylatory na cichsze i już nie przeszkadza a wydałem na to około 400 zł... Tak więc jak najbardziej rozumiem tango i też z chęcia bym sie dowiedział jak ewentualnie można wyciszyć komorę silnika...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez polnik@studio » 6 cze 2004, 17:57

hmm moim zdaniem szum silniczka szczególnie na wysokich obrotach to super muza ... :) a jeżeli Wam przeszkadza hmm to po co np. Tobie Huano samochód typu coupe ?? Nie lepiej jakieś przytulne rodzinne kombi :P
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Huano » 7 cze 2004, 01:50

Do: polnik@studio
Zgadza się, ale przy 120-140 na godzinę też chciałbym usłyszeć radyjko czy pogadać z pasażerem (choć u mnie to raczej nie tyle problem odgłosu silnika – bo przy tych prędkościach na V biegu jest cicho tylko raczej uszczelki się kłaniają). A przy okazji – czy według ciebie wersje kombi są bardziej wyciszone?? :P Bo silnik w obu jest z przodu i w sumie to różnią się od powiedzmy przedniej szyby do tyłu tak więc związku nie widzę, odległośc kierowcy od komory silnika ta sama... :P Np. kupując SLK chcesz chyba żeby było cicho w środku?? A przecież jakby nie patrzeć to sportowe auto. Nie zawsze silnik musi głośno wyć żeby czuć przyjemność z jazdy... Moja Madzia może to nie SLK ale też mógłbym chcieć mieć troszkę ciszej w autku – a jak masz radyjko to i tak nie słuchasz silnika...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Paweł » 7 cze 2004, 02:08

W kombi zawsze jest wyraznie glosniej niz w sedanie, czy innym, bardziej zwartym nadwoziu. Przede wszystkim role odgrywa tutaj pojemnosc wnetrza, mniejsza sztywnosc karoserii, slabsze oddzielenie zrodel dzwieku roznymi przegrodami (np. tylna kanapa, zamknietym bagaznikiem). Jako ciekawostke powiem, ze pierwszym kombi, w ktorym za wygluszenie nadwozia i uksztaltowanie wnetrza wzieli sie akustycy byl Opel Omega A.

Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez LoB » 7 cze 2004, 15:25

hmmm....mozesz cos pokombinowac z matami bitumicznymi... w jakims stopniu ograniczy to halas powstaly przez oplywajace powietrze..ale z drugiej strony takie maty troche wazą...

Jednak wychodze z zalozenia, ze twoim poprzedim autem byla "benzynowka" i stad ta wyrazna wrazliwosc na turkot ropniaka.
Mysle ze to kwestia przyzwyczajenia, w krotce przestanie ci to przeszkadzac. I tak przeciez common-raile sa duzo "dyskretniejsze" niz chociazby pompowtryskiwacze TDI :) wiec nie ma co marudzic ...przynajmniej na CPN ci sie odwdziecza :D
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez polnik@studio » 7 cze 2004, 15:37

hmm oj mi niechodziło, że jest ciszej tylko o charakter ... taki sarkazm :P a co do wyciszania to ja bym nieprzesadzał ... i tak są ciche te mazdy. A jak bardzo przeszkadza to proponuje kupić kask :) wtedy napewno wiele nie usłyszysz :P
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Huano » 7 cze 2004, 22:21

Zalapalem sarkazm – ale sie troszku probowalem pobronic :) Oczywiscie sam osobiscie tez lubie odglos silnika i dlatego nie kupuje zadnego specjalnego sprzetu grajacego – tyle aby mi sie w korkach nie nudzilo – jak wyjezdzam na trase wylaczam radyjko – znacznie przyjmeniej :) Ale sa dni kiedy na prawde chcialbym aby bylo ciszej – dlatego wymieniajac wydech nie wruzcalem jakis specjalnych koncowek czy glosnych tlumikow – dla mnie np. sama nazwa wystarczy do okreslenia jaka role ma spelniac – tlumic halas... :) Pozdrowienia dla polink@studio <spoko>
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6