Problem z regulacją świateł
i umnie w obu autach tez .... ale faktycznie w wersjach przed 2005 bylo dosc sporo problemów.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
choroby wieku dzieciecego (jak zwykle testuja na uzytkownikach a potem akcje serwisowe wkoncu jest dopracowana bryka to bach koniec produkcji i wyjezdza nowy model i kolo sie zamyka )
a moze bezpiecznik
a moze bezpiecznik
- Od: 3 lip 2007, 13:13
- Posty: 67
- Auto: Mazda CX-7 2,3 07 r.
bylo 323f 1,8 (97r),6 2,0 (02r) benzin :)
poruszaj wtykami zarowek, opukaj z kazdej strony reflektor itp.
mi czasami dzialaja, czasami nie tzn tak bylo ale od dluzszego czasu juz chyba w ogole nie dzialaja nie uzywam, a za duzo roboty by to ponaprawiac do tego zle skleisz lampe i bedziesz mial akwarium
mi czasami dzialaja, czasami nie tzn tak bylo ale od dluzszego czasu juz chyba w ogole nie dzialaja nie uzywam, a za duzo roboty by to ponaprawiac do tego zle skleisz lampe i bedziesz mial akwarium
M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie
M6 09 2.0 143 KM DPF
M6 09 2.0 143 KM DPF
- Od: 9 lis 2009, 12:39
- Posty: 48
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM
ja tez mam problem z silniczkami wiec pozostaje mi tylko reczne ustawienie swiatel i tu pojawia sie problem.
Otoz; dwa strumienie swietlne krzyzuja mi sie juz w odleglosci 50m. Lewa lampa swieci prosto, ale prawa zdecydowanie do wewnatrz. Wiem, ze reguluje sie to ta skosna sruba na imbus tylko, ze kiedy probuje nia krecic to niestety przeskakuje (omyka) jakby gwint byl wypracowany lub zerwany.
Troche mnie to denerwuje bo prawa lampa nie doswietla mi pobocza tak jak powinna. I tu pytanie do znawcow – czy mozna to w jakis sposob ustawic? Moze jest na to jakis sposob?
I krotkie pytanko co do swiatel drogowych – mozna regulowac kierunek ich swiecenia? Bo wydaje mi sie, ze swieca za wysoko (prawie na czubki drzew).
Otoz; dwa strumienie swietlne krzyzuja mi sie juz w odleglosci 50m. Lewa lampa swieci prosto, ale prawa zdecydowanie do wewnatrz. Wiem, ze reguluje sie to ta skosna sruba na imbus tylko, ze kiedy probuje nia krecic to niestety przeskakuje (omyka) jakby gwint byl wypracowany lub zerwany.
Troche mnie to denerwuje bo prawa lampa nie doswietla mi pobocza tak jak powinna. I tu pytanie do znawcow – czy mozna to w jakis sposob ustawic? Moze jest na to jakis sposob?
I krotkie pytanko co do swiatel drogowych – mozna regulowac kierunek ich swiecenia? Bo wydaje mi sie, ze swieca za wysoko (prawie na czubki drzew).
- Od: 4 mar 2009, 12:59
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.0CiTD
da sie. jedna srubka jest od regulacji gora dol a druga lewo prawo
pewnie tak
stan przed sciana w odleglosci paru metrow i ustaw tak, by glowny slup swiatla byl maksymalnie na wysokosci maski .. jak ustawisz wyzej to bedziesz oslepial kierowcow.
stan przed sciana w odleglosci paru metrow i ustaw tak, by glowny slup swiatla byl maksymalnie na wysokosci maski .. jak ustawisz wyzej to bedziesz oslepial kierowcow.
M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie
M6 09 2.0 143 KM DPF
M6 09 2.0 143 KM DPF
- Od: 9 lis 2009, 12:39
- Posty: 48
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM
Prezzi napisał(a):pewnie tak usmiech
Proponuję "przy okazji" podjechać na stację robiącą przeglądy. Za 10zł (a zwykle za friko i zaproszenie na przegląd) pięknie wyregulują i krótkie i długie. Naprawdę warto.
Grzyby napisał(a):Proponuję "przy okazji" podjechać na stację robiącą przeglądy. Za 10zł (a zwykle za friko i zaproszenie na przegląd) pięknie wyregulują i krótkie i długie.
Jeżeli silniczek zatrzyma się w skrajnej pozycji to zakres śrub regulacyjnych moze nie wystarczyć, a wtedy "regulujący" kręcąć "do skutku" uszkodzić śrubę, a nawet doprowadzić do jej pęknięcia i opadnięcia soczewki (dla krótkich)
Czyli: kręcić z głową
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):Jeżeli silniczek zatrzyma się w skrajnej pozycji to zakres śrub regulacyjnych moze nie wystarczyć, a wtedy "regulujący" kręcąć "do skutku" uszkodzić śrubę, a nawet doprowadzić do jej pęknięcia i opadnięcia soczewki (dla krótkich)
Jeśli zatrzyma się w skrajnej to i tak czeka "otwarcie reflektora" lub wymiana.
Witam,
mam takie pytanko, gdy włączam światła zaczyna coś brzęczeć (ciężko nazwać ten dźwięk, taki jakby silniczek chodził). Gdy wyłączam – cisza. Odgłosy dochodzą zarówno przy włączonym silniku jak i wyłączonym. Spotkaliście się z czymś takim? W czym problem?
Pozdrawiam
mam takie pytanko, gdy włączam światła zaczyna coś brzęczeć (ciężko nazwać ten dźwięk, taki jakby silniczek chodził). Gdy wyłączam – cisza. Odgłosy dochodzą zarówno przy włączonym silniku jak i wyłączonym. Spotkaliście się z czymś takim? W czym problem?
Pozdrawiam
- Od: 9 lis 2008, 13:39
- Posty: 136
- Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003
Silniczek regulacji świateł...
http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
Ja mam identycznie. A najśmieszniejsze jest to, że gdy słucham przy samym reflektorze jest blada cisza.... To słychać jakby z okolicy radia lub przycisków nawiewu. Nie raz brzęczy dłużej nie raz krócej jak wyłącze światła cisza, a wystarczy że włącze same postojowe znowu brzęczy, no i prawdopodobnie nie mam xenonów w sumie to nie wiem jak to sprawdzić
- Od: 12 sty 2010, 23:13
- Posty: 53
- Skąd: Nidzica
- Auto: Mazda 6 2.0 16V Benzyna+LPG BRC
kowal8127 napisał(a):Ja mam identycznie. A najśmieszniejsze jest to, że gdy słucham przy samym reflektorze jest blada cisza.... To słychać jakby z okolicy radia lub przycisków nawiewu. Nie raz brzęczy dłużej nie raz krócej jak wyłącze światła cisza, a wystarczy że włącze same postojowe znowu brzęczy, no i prawdopodobnie nie mam xenonów w sumie to nie wiem jak to sprawdzić
ja też nie mam ksenonów.
Jak sprawdzić czy masz ksenony? – a spryskiwacze świateł masz? – jak nie to ksenonów brak
- Od: 9 lis 2008, 13:39
- Posty: 136
- Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003
Spryskiwaczy nie mam. Czyli brak xenonów więc i samopoziomowania. Ale skoro tak to co to brzęczy, bo włącze światła słysze ten dźwięk, a jak przekręce to pokrętło od podnoszenia i opuszczania świateł, wtedy reflektory się podnoszą lub opuszczają słychać brzęczenie które wcześniej opisałem plus silniczki podnoszenia i opuszczania reflektorów
- Od: 12 sty 2010, 23:13
- Posty: 53
- Skąd: Nidzica
- Auto: Mazda 6 2.0 16V Benzyna+LPG BRC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6