Napisane: 19 kwi 2008, 23:06
Jaksa ale jak Ty jeździsz:D:D:D:d
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
Jak ruch pozwalasyberek1 napisał(a):Jaksa ale jak Ty jeździsz
A ustawiłeś 10 czy 15? Ja dałem 10 jak radził misiekwaw. Prawda jest taka, że najlepiej zatankować do pełna, zresetować spalanie i po 200,300 km można zobaczyć jak to się ma z dystrybutorem. Krótkie odcinki pewnie mało reprezentatywne.Jaksa napisał(a):Po dzisiejszej jezdzie komp pokazuje 9,4/100 a miejscami nawet 11 ( chyba cos nie tak z tym kompem )
W tej chwili mam 15 ale przestawie chyba na 10 bo caly czas komp pokazuje 9,5/100.domin1979 napisał(a):A ustawiłeś 10 czy 15?
Tak myślę, mi po 40 km miasta pokazuje 8.8, nogę mam średnio-ciężką na pewno nie xANDy-nogę (bez urazy )Jaksa napisał(a):W tej chwili mam 15 ale przestawie chyba na 10 bo caly czas komp pokazuje 9,5/100.domin1979 napisał(a):A ustawiłeś 10 czy 15?
Dzisiaj jezdziłem trochę trasy i miasta ( bez korków ) po dystansie 80 kilosów komp pokazał 8,5/100 jazda była czasami ostra ( 160km/h jak i 50km/h ) wiec przełkne taki wynik ....domin1979 napisał(a):mi po 40 km miasta pokazuje 8.8,
Aby spalanie naszych szóstek było w granicach 6-7 litrów nie mozna jej krecic wyzej 2500 rpm gdzie dla mnie jest dramatem – nie po to kupiłem taka maszynę aby jezdzic stówką Dzisiaj chyba znowu zalałem kiepskiej ropy bo nie podoba mi sie praca wtrysków jakos tak metalicznie klepiądomin1979 napisał(a):nogę mam średnio-ciężką na pewno nie xANDy-nogę
Jaksa napisał(a):Aby spalanie naszych szóstek było w granicach 6-7 litrów nie mozna jej krecic wyzej 2500 rpm gdzie dla mnie jest dramatem
A nie jest to tzw. auto-onanizm czytaj przewrażliwienie? Może za dużo czasu w serwisie spędziłeś?Jaksa napisał(a):Dzisiaj chyba znowu zalałem kiepskiej ropy bo nie podoba mi sie praca wtrysków jakos tak metalicznie klepią ysz
Nie nie no oczywiscie ze nie daje jej w tyłek na zimnym motorzedomin1979 napisał(a):Tego pilnuję ale dopóki sie silnik nie rozgrzeje
A ja mam nowe wymieniłem dobre na nowe a co .....domin1979 napisał(a):później staram się nie podpalać ze świateł ze względu na sprzęgło
Wiesz , moze masz rację , chyba powinienem pojechac na urlop i nie wnikac co do pracy silnika ....eeeeee.....zartowałemdomin1979 napisał(a):A nie jest to tzw. auto-onanizm czytaj przewrażliwienie?
Dalej 15 ( zapomniałem zmienic ale jutro rano zmienie na 10 )domin1979 napisał(a):.Zmieniłeś na 10% czy dalej 15
Czyżby jednak...auto- itd?Jaksa napisał(a):A ja mam nowe język wymieniłem dobre na nowe a co ..... łoł
Jaksa napisał(a):Wiesz , moze masz rację , chyba powinienem pojechac na urlop i nie wnikac co do pracy silnika ....eeeeee.....zartowałem łoł
Nie nie , mam zamiar latem zrobic po europie ze 4 tysie wiec juz dmucham na zimne ..... sprzegło mam do sprzedania ( spokojnie jeszcze posmiga 80 tysi ) razem z kółkiem zamachowymdomin1979 napisał(a):Czyżby jednak
Nie zostawie nie nie , internet jest wszędziedomin1979 napisał(a):zostawić połowę forum na lodzie
domin1979 napisał(a):Ok, sprawdziłem jeszcze raz wszystko i mam tak:
01 – off
04 – off
08- off
12 – 00 – testuje prędkościomierz
13 – 00 – testuje obrotomierz
14 – on – brzęczy cosik z konsoli, wydaje mi się, że wczoraj nie brzęczało...
16 – on – chyba nic się nie dzieje
18 – on – to od kontrolki rezerwy
22 – 022 – ?
23 – 00 – test wskaźnika paliwa
25 – 00 – test wskaźnika temperatury
test wszystkich kontrolek – brakuje kontrolki spryskiwacza a wiem, że działa
50 d15 – 0 – i to możemy edytować klawiszem INFO w zakresie -15 do 15, jeżeli to spalanie to dałem mu +10 pewnie %, o tyle normalnie zaniża
51 d15 – 51.8 – to najprawdopodobniej poziom paliwa.
zdzich44 napisał(a):domin1979 napisał(a):Ok, sprawdziłem jeszcze raz wszystko i mam tak:
01 – off
04 – off
08- off
12 – 00 – testuje prędkościomierz
13 – 00 – testuje obrotomierz
14 – on – brzęczy cosik z konsoli, wydaje mi się, że wczoraj nie brzęczało...
16 – on – chyba nic się nie dzieje
18 – on – to od kontrolki rezerwy
22 – 022 – ?
23 – 00 – test wskaźnika paliwa
25 – 00 – test wskaźnika temperatury
test wszystkich kontrolek – brakuje kontrolki spryskiwacza a wiem, że działa
50 d15 – 0 – i to możemy edytować klawiszem INFO w zakresie -15 do 15, jeżeli to spalanie to dałem mu +10 pewnie %, o tyle normalnie zaniża
51 d15 – 51.8 – to najprawdopodobniej poziom paliwa.
Poza w/w opcjami (01- on) mam jeszcze "59-111". Jakoś nie mogę się domyślić co oznacza.
P.S. Witam wszystkich.
To rośnie wraz z kilometrami ale do czego to to nie wiem.jerry_skarbek napisał(a):22 – 057
Mogłem 16 z 18 pomylić ale 18 raczej u mnie jest.jerry_skarbek napisał(a):16 – mruga ON i lampka rezerwy !?
To rośnie wraz z kilometrami ale do czego to to nie wiem.domin1979 napisał(a):jerry_skarbek napisał(a):22 – 057
Wojo napisał(a):czy test zegarów prędkośc oraz obrotom. wam tak jak u mnie tez startuje dochodzac do samego konca az za wykres skali?