Strona 4 z 30

PostNapisane: 19 kwi 2008, 23:06
przez syberek1
Jaksa ale jak Ty jeździsz:D:D:D:d

PostNapisane: 19 kwi 2008, 23:13
przez Jaksa
syberek1 napisał(a):Jaksa ale jak Ty jeździsz
Jak ruch pozwala :D

PostNapisane: 20 kwi 2008, 09:16
przez domin1979
Jaksa napisał(a):Po dzisiejszej jezdzie komp pokazuje 9,4/100 a miejscami nawet 11 ( chyba cos nie tak z tym kompem )
A ustawiłeś 10 czy 15? Ja dałem 10 jak radził misiekwaw. Prawda jest taka, że najlepiej zatankować do pełna, zresetować spalanie i po 200,300 km można zobaczyć jak to się ma z dystrybutorem. Krótkie odcinki pewnie mało reprezentatywne.

PostNapisane: 20 kwi 2008, 12:25
przez Sebal
Sprawdziłem po zatankowaniu do pełna ile pokazuje komp paliwa i jeżeli to prawda co tam jest wyświetlane to do pierwszego odbicia mieści się 58 litrów. Teraz już wiem dlaczego dwa razy "nagle" zabrakło mi paliwa :D

PostNapisane: 20 kwi 2008, 15:42
przez Jaksa
domin1979 napisał(a):A ustawiłeś 10 czy 15?
W tej chwili mam 15 ale przestawie chyba na 10 bo caly czas komp pokazuje 9,5/100.

PostNapisane: 20 kwi 2008, 17:27
przez domin1979
Jaksa napisał(a):
domin1979 napisał(a):A ustawiłeś 10 czy 15?
W tej chwili mam 15 ale przestawie chyba na 10 bo caly czas komp pokazuje 9,5/100.
Tak myślę, mi po 40 km miasta pokazuje 8.8, nogę mam średnio-ciężką na pewno nie xANDy-nogę :D (bez urazy :))

PostNapisane: 20 kwi 2008, 21:41
przez Jaksa
domin1979 napisał(a):mi po 40 km miasta pokazuje 8.8,
Dzisiaj jezdziłem trochę trasy i miasta ( bez korków ) po dystansie 80 kilosów komp pokazał 8,5/100 jazda była czasami ostra ( 160km/h jak i 50km/h ) wiec przełkne taki wynik .... :]
domin1979 napisał(a):nogę mam średnio-ciężką na pewno nie xANDy-nogę
Aby spalanie naszych szóstek było w granicach 6-7 litrów nie mozna jej krecic wyzej 2500 rpm gdzie dla mnie jest dramatem – nie po to kupiłem taka maszynę aby jezdzic stówką <lol> Dzisiaj chyba znowu zalałem kiepskiej ropy bo nie podoba mi sie praca wtrysków jakos tak metalicznie klepią :|

PostNapisane: 20 kwi 2008, 21:52
przez domin1979
Jaksa napisał(a):Aby spalanie naszych szóstek było w granicach 6-7 litrów nie mozna jej krecic wyzej 2500 rpm gdzie dla mnie jest dramatem

Tego pilnuję ale dopóki sie silnik nie rozgrzeje :D, później staram się nie podpalać ze świateł ze względu na sprzęgło (tu też się czasami nie da :()ale na trasie to przyjemnie spławić pseudo rajdowców :)
Jaksa napisał(a):Dzisiaj chyba znowu zalałem kiepskiej ropy bo nie podoba mi sie praca wtrysków jakos tak metalicznie klepią ysz
A nie jest to tzw. auto-onanizm czytaj przewrażliwienie? ;) Może za dużo czasu w serwisie spędziłeś? :D
PS.Zmieniłeś na 10% czy dalej 15?

PostNapisane: 20 kwi 2008, 22:12
przez Jaksa
domin1979 napisał(a):Tego pilnuję ale dopóki sie silnik nie rozgrzeje
Nie nie no oczywiscie ze nie daje jej w tyłek na zimnym motorze
domin1979 napisał(a):później staram się nie podpalać ze świateł ze względu na sprzęgło
A ja mam nowe :P wymieniłem dobre na nowe hahaha a co ..... <lol>
domin1979 napisał(a):A nie jest to tzw. auto-onanizm czytaj przewrażliwienie?
Wiesz , moze masz rację , chyba powinienem pojechac na urlop i nie wnikac co do pracy silnika ....eeeeee.....zartowałem <lol>
domin1979 napisał(a):.Zmieniłeś na 10% czy dalej 15
Dalej 15 ( zapomniałem zmienic ale jutro rano zmienie na 10 )

PostNapisane: 20 kwi 2008, 22:18
przez domin1979
Jaksa napisał(a):A ja mam nowe język wymieniłem dobre na nowe hahaha a co ..... łoł
Czyżby jednak...auto- itd? :D

Jaksa napisał(a):Wiesz , moze masz rację , chyba powinienem pojechac na urlop i nie wnikac co do pracy silnika ....eeeeee.....zartowałem łoł

Ta, i zostawić połowę forum na lodzie?... (bez skojarzeń hahaha)

PostNapisane: 20 kwi 2008, 22:27
przez Jaksa
domin1979 napisał(a):Czyżby jednak
Nie nie , mam zamiar latem zrobic po europie ze 4 tysie wiec juz dmucham na zimne ..... sprzegło mam do sprzedania ( spokojnie jeszcze posmiga 80 tysi ) razem z kółkiem zamachowym
domin1979 napisał(a):zostawić połowę forum na lodzie
Nie zostawie nie nie , internet jest wszędzie <lol>

PostNapisane: 20 kwi 2008, 22:37
przez zdzich44
domin1979 napisał(a):Ok, sprawdziłem jeszcze raz wszystko i mam tak:

01 – off
04 – off
08- off
12 – 00 – testuje prędkościomierz
13 – 00 – testuje obrotomierz
14 – on – brzęczy cosik z konsoli, wydaje mi się, że wczoraj nie brzęczało...
16 – on – chyba nic się nie dzieje
18 – on – to od kontrolki rezerwy
22 – 022 – ???
23 – 00 – test wskaźnika paliwa
25 – 00 – test wskaźnika temperatury
test wszystkich kontrolek – brakuje kontrolki spryskiwacza :) a wiem, że działa
50 d15 – 0 – i to możemy edytować klawiszem INFO w zakresie -15 do 15, jeżeli to spalanie to dałem mu +10 pewnie %, o tyle normalnie zaniża
51 d15 – 51.8 – to najprawdopodobniej poziom paliwa.



Poza w/w opcjami (01- on) mam jeszcze "59-111". Jakoś nie mogę się domyślić co oznacza.
P.S. Witam wszystkich. :)

PostNapisane: 21 kwi 2008, 11:17
przez skibcze
witam
a moze w tych ustawieniach jest zmiana mil na km
moze ktos o tym cos wie???
pozdrawiam
skibcze

PostNapisane: 21 kwi 2008, 14:01
przez jerry_skarbek
zdzich44 napisał(a):
domin1979 napisał(a):Ok, sprawdziłem jeszcze raz wszystko i mam tak:

01 – off
04 – off
08- off
12 – 00 – testuje prędkościomierz
13 – 00 – testuje obrotomierz
14 – on – brzęczy cosik z konsoli, wydaje mi się, że wczoraj nie brzęczało...
16 – on – chyba nic się nie dzieje
18 – on – to od kontrolki rezerwy
22 – 022 – ???
23 – 00 – test wskaźnika paliwa
25 – 00 – test wskaźnika temperatury
test wszystkich kontrolek – brakuje kontrolki spryskiwacza :) a wiem, że działa
50 d15 – 0 – i to możemy edytować klawiszem INFO w zakresie -15 do 15, jeżeli to spalanie to dałem mu +10 pewnie %, o tyle normalnie zaniża
51 d15 – 51.8 – to najprawdopodobniej poziom paliwa.



Poza w/w opcjami (01- on) mam jeszcze "59-111". Jakoś nie mogę się domyślić co oznacza.
P.S. Witam wszystkich. :)


No to u mnie jest jeszcze troche inaczej:
01 – ON
16 – mruga ON i lampka rezerwy !?
opcji nr 18 u mnie nie ma!?
22 – 057 (i tak sobie troszku pomruguje jakby chcialo na 058 przeskoczyc, szczegolnie gdy wciskam hamulec), a potem wpadlem na pomysl i zapalilem autko, ruszylem troche do przodu i tylu no i wtedy cyferki sie zmieniaja, ale jak ruszylem ciut szybciej, to wyskoczylo z trybu test... ?
50 – wyswietla sie tylko "– –"
51 – j.w. – i to sa pewnie ustawienia od komputera wyliczajacego spalanie – bo u mnie tego nie mam
no i mam jeszcze 3 kolejne opcje!:
55 – OFF
58 – OFF
59 – 000 (3 zera)

Jestem ciekaw czy ktos to rozkmini <glupek2>

PostNapisane: 21 kwi 2008, 15:23
przez domin1979
jerry_skarbek napisał(a):22 – 057
To rośnie wraz z kilometrami ale do czego to to nie wiem.

jerry_skarbek napisał(a):16 – mruga ON i lampka rezerwy !?
Mogłem 16 z 18 pomylić :) ale 18 raczej u mnie jest.

PostNapisane: 21 kwi 2008, 15:36
przez jerry_skarbek
domin1979 napisał(a):
jerry_skarbek napisał(a):22 – 057
To rośnie wraz z kilometrami ale do czego to to nie wiem.

sprawdze za jakiś czas, ale pare dni temu jak sprawdzałem, to było chyba też 057?!
a jak ruszyłem to się cyfry na mniejsze/większe zmieniały! więc nie sądze, że to z przebiegiem jest powiązane?

PostNapisane: 23 kwi 2008, 21:21
przez Wojo
Mma dwa pytanka, pierwsze to jaki sposob zmienia sie ustawienia gdyz kazdorazowe nacisniecie powoduje mziane na nastepna opcje, dwa to czy test zegarów prędkośc oraz obrotom. wam tak jak u mnie tez startuje dochodzac do samego konca az za wykres skali?
Pytam poniewaz nie moge pozbyc sie problemu wariujacych zegarów tak wiec przynajmniej ta wiedza pozwili wyeliminowac u mnie problem z wskaznikami.

PostNapisane: 23 kwi 2008, 21:57
przez zdzich44
Wojo napisał(a):czy test zegarów prędkośc oraz obrotom. wam tak jak u mnie tez startuje dochodzac do samego konca az za wykres skali?

O ile pamiętam to wskazówki dochodzą do końca skali nie wychodząc poza nią.

PostNapisane: 23 kwi 2008, 22:00
przez syberek1
Obrotomierz chyba wychodzi za 6 i to nawet sporo... prędkościomierz paliwo i temperatura nie

PostNapisane: 23 kwi 2008, 22:20
przez Jaksa
Wskazówki wariują gdy ktos ingerował w licznik.