Strona 31 z 32

Re: Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)

PostNapisane: 3 gru 2015, 06:32
przez brodaM6
P0160 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 2 Sensor 2)

PostNapisane: 7 gru 2015, 19:12
przez emerahl
Dzięki wielkie za rady :).
Kupiłam dokładnie taki jak zalecany Boscha, więc powinien trochę potrzymać. Odpala teraz jak dzika :). Szyby też bez problemu udało się zakodować. Kontrolki zgasły tuż przed wymianą akumulatora dosłownie i jak na razie nie wracają, więc mam nadzieję, że to faktycznie był problem w akumulatorze.

PostNapisane: 16 gru 2015, 14:43
przez jędrek70
Witam. I mnie dopadły świecące się kontrolki.Podłączyłem kompa i wyszło mi takie coś.; c1119-Błąd sygnału wejściowego tcs w skrzynce rozdzielczej.Moduł układu przeciwblokującego abs/układu przeciwpoślizgowego tcs.1.Czy skrzynka rozdzielcza to skrzynka bezpieczników czy jeszcze coś innego.2.Gdzie znależć ten moduł układu przeciwblokującego?Dziękuję i pozdrawiam.

Re: Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)

PostNapisane: 16 gru 2015, 21:40
przez smile
Jakie świecą? Jaka wersja auta? Błąd skasuj i odczytaj jeszcze raz.

TapTalk na Sony M2

Re: Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)

PostNapisane: 16 gru 2015, 21:43
przez dobrzyn22
z tego co na szybko wyczytałem, to przyczynami tego błędu były m.in. zapieczone zaciski, uszkodzony pierścień ABS, przetarta wiązka przewodów nad intercoolerem ( od tego polecam zacząć kontrolę )

PostNapisane: 17 gru 2015, 11:18
przez jędrek70
smile napisał(a):Jakie świecą? Jaka wersja auta? Błąd skasuj i odczytaj jeszcze raz.

TapTalk na Sony M2
Świecą się kontrolki check engine oraz tcs i dsc.Wersja auta 105 KW,sport kombi cośtam jeszcze.Nie wszystko ogarnąłem,samochód ten mam dopiero trzeci tydzień.

Re: Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)

PostNapisane: 19 gru 2015, 19:23
przez ziol5
Witam,
Z góry przepraszam jeśli piszę nie w tym wątku co trzeba..
Posiadam Mazdę 5 1.8 benzyna 2005r mam taki problem ze chciałem podładować moje drugie auto bo padło mi ako no i podłączyłem przez kable i teraz pali mi się kontrolka Check i nie równo pali co mogło się stać ?

Re: Kontrolka silnika+kontrolka kontroli trakcji, zczytywanie błędów...

PostNapisane: 11 cze 2016, 15:22
przez damkit
Witam! Mam ten sam problem swiecace sie kontrolki check engine i kontroli trakcji po podlaczeniu kompa jest kilka bledow tzn. sondy lambda, zawor egr, czujnik polozenia walka, maf sensor... czy ktos moze mial taki problem bo niewim od czego zaczac sprawdzanie. Kontrolki pojawily sie jakies 4 tyg temu po resecie komputera pojawily sie raz i zgasły i byl spokuj do przed wczoraj jak juz sie zaalily tak nie pomaga nawet reset kompa. Mazda 6 2006 r 2.0 147 Km benzyna A po pojawieniu sie bledow silnik zaczyna falowac na wolnych obrotach a przy jezdzie gasnie za kazdym razem jak wbija sie sprzeglo

Re: Kontrolka silnika+kontrolka kontroli trakcji, zczytywanie błędów...

PostNapisane: 28 lip 2016, 16:35
przez oskarus
Witam wszystkich.
Jestem świeżo po rejestracji w mazdaspeed.
Przy spokojnej jeździe zapalają się kontrolki (patrz załącznik)
– Auto przechodzi w tryb awaryjny – brak mocy i możliwości dalszej jazdy.
– Zjeżdżam na pobocze, gaszę, odpalam i jadę dalej.
– Rano kontrolki NIE ŚWIECĄ – następnie, po kilku kilometrach wszystko powraca.
BRAK INNYCH OBJAWÓW !!
– silnik pracuje idealnie, suchutki wszędzie, nie kopci, nie szarpie, mało pali, turbo ciągnie super – brak dziwnych odgłosów.
– wymieniałem 3 tygodnie temu olej, filtr oleju + powietrza + czyszczenie sitka.

Pierwszy raz zrobiło mi się to w trakcie powrotu z nad morza – nad morze wszystko idealnie – 750km, spalanie 5,8. Z powrotem jechałem tak samo max. 140km i 40 km od domu pierwszy raz się to stało – akurat przy jeździe na TEMOMACIE. Te 40 km dojechałem bez problemu ale po dwóch dniach znowu. Zatankowałem nad morzem do pełna ropę na INTERMARCHE. Wszyscy mówią, że byle gdzie nie tankować ale Intermarche chyba nie ma złego paliwa.... Teraz zatankowałem ,,lepszej" Vervy ale problem jest dalej, więc póki co nie wiem co się dzieje. Jutro jestem umówiony na komputer.

Piszę aby się czegoś dowiedzieć.. wiecie, żeby po wizycie u mechanika nie wymieniać pół silnika – bo turbina bo egr itp. itd. ,, Panie, tu jest wszystko do wymiany itd."

Samochód jest naprawdę w dobrym stanie – jeździł nim do pracy mój znajomy ( przez ponad 4 lata) i byłem świadkiem, że nic mu się nie zepsuło.. dbał o wszystko, co roku latem jeździł do Chorwacji a ja mam ten samochód dopiero od kwietnia :(((

Jak macie jakieś pomysły to będę wdzięczny.
pozdrawiam

Re: Kontrolka silnika+kontrolka kontroli trakcji, zczytywanie błędów...

PostNapisane: 30 lip 2016, 19:09
przez TheMonster
U mnie tak objawiły się zaśniedziałe przewody, które szły pod maską i nie były izolowane ;)

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 31 lip 2016, 20:55
przez oskarus
dzięki za info. Miałem jechać w piątek na kompa ale błędy zgasły. 2 dni było ok. Dzisiaj wracałem z kościoła i to samo.
pozdrawiam

Re: Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)

PostNapisane: 3 paź 2016, 22:01
przez DooOminO
Witam mam również błąd c1119 na sto procent jest to wina dsp błąd wywala zawsze gdy zaczynam "grzebać" którymś kołem czyli w momencie kiedy grzebiące koło powinno zostac zblokowane żeby wyrównać napęd :)

Jakieś porady od czego zacząć? Auto planuję sprzedać ale jie chce wciskać nic nowemu nabywcy :)

Re: Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)

PostNapisane: 22 paź 2016, 18:41
przez DooOminO
Kurcze nikt nie pomoże bo sprzedaję auto i nie chce żeby mi ludzie przez takie coś proponowali 2 tysiące mniej ;p

Re: Kontrolka silnika+kontrolka kontroli trakcji, zczytywanie błędów...

PostNapisane: 19 lis 2016, 19:27
przez oskarus
Witam,

Problem rozwiązany !!!!
Tylko szkoda, że ja laik do tego doszedłem. Na szczęście nie dałem się nabrać i nie wydałem ani grosza na błędne diagnozy ,,fachowców". Już byłem bliski kupna nowego alternatora. Jak się spytałem mechanika, czy jest w 100% pewny, bo ja mu nie zapłacę, to zaczął kombinować. Wymieniłem sam od siebie filtr paliwa i od 2 miesięcy jest ok. Stary filtr był tak zasyfiony, że szkoda gadać.

pozdrawiam

Re: Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)

PostNapisane: 27 gru 2016, 08:52
przez drx8
Podzielę się moimi przygodami z kontrolkami silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC).
A mianowicie gdy zaczęły się spadki temperatur poniżej 0*C nieregularnie zaczęły się włączać i wyłączać w/w kontrolki. Po podpięciu pod komputer błędy jakie pokazywał komp:
c1119-Błąd sygnału wejściowego tcs w skrzynce rozdzielczej
P0101- przepływka MAF
Po skasowaniu błędów został tylko C1119.
Dzień przed wigilią przekopałem temat na forum i zdjąłem obudowę filtra powietrza w celu sprawdzenia przetartej wiązki oraz przeczyszczenia punktu masy pod nim. Wszystko jednak było ok i nagle moim oczom ukazał się zaolejony od góry intercooler . Zacząłem kojarzyć fakty i przy wymianie oleju jakieś dwa miesiące temu, gdy spojrzałem na bagnet, zauważyłem mały jego ubytek. Teraz wiem, że przyczyna ubytku był pęknięty intercooler, bo gdy przetarłem IC szmatką nasączoną benzyną ekstrakcyjną ukazała się szczelina. Po zaklejeniu pęknięcia na IC i przejechaniu ok 10km kontrolki zgasły i jak na razie samochód ożył. Wkręca się na obroty dużo szybciej(wzrosła moc), wyciszyło to pracę silnika (wcześniej chodził jak traktor), aha i wcześniej spalanie komp pokazywał na poziomie 9.5l co mnie zastanawiało, myślałem na początku, że to przez webasto, ale teraz dochodzę do wniosku, że to przez fałszywe powietrze.
Dam znać po ok 500km czy problem rozwiązany czy nastąpi powrót.

PostNapisane: 4 lut 2017, 03:36
przez dominikw
Po cudach i wiankach ... po pierwsze:
– czujnik kąta skrętu
...po drugie jeśli akumulator pada, to też wymienić i problem znika.

PostNapisane: 4 lut 2017, 03:38
przez dominikw
U mnie po cudach i miesiącach ... wymiana czujnika kąta skrętu (możliwe, że też padniętego akumulatora, przy okazji )

palące się kontrolki silnika i trakcji

PostNapisane: 26 lut 2017, 14:54
przez ciniac
Witam! błąd polega na ciągłym paleniu się kontrolek, dodam iż resetowałem komputer nie jednokrotnie po przez odpięcie klem. Kontrolki po resecie nie świecą się tylko do ponownego uruchomienia silnika. Byłem z tym problemem u mechanika, gdzie madzia została podłączona pod kompa i nie wyświetla kodu błędu, wyświetla jako (nieznany) i był opisane coś nt. niskiego napięcia cylindra 2

Re: palące się kontrolki silnika i trakcji

PostNapisane: 27 lut 2017, 08:10
przez DooOminO
Słaby sprzęt posiada ten twój mechanik bo już elm za 20zl z allegro więcej pokazuje, bez kodu błędu w jaki sposób mamy ci pomóc ?

Re: Kontrolki silnika (check engine) + system kontroli trakcji (TCS i DSC)

PostNapisane: 3 maja 2017, 12:11
przez Geniek
Panowie (i panie),

od kilku dni zaraz po starcie silnika pojawia mi się błąd:
P2010 – Powertrain Intake Mainfold Runner Control Circuit High bank1 a)
Auto nie wykazuje poza tym żadnych niepokojących objawów. Pytanie – od czego zacząć diagnozę?