centralny zamek – problemy (zdjęcia na str.11)
łączę z istniejącym wątkiem...
Przejrzyj go w poszukiwaniu odpowiedzi na swoje pytanie, a na przyszłość:
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Przejrzyj go w poszukiwaniu odpowiedzi na swoje pytanie, a na przyszłość:
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Witam, mam 2 pytania dotyczace zamka centralnego w M6.
po 1.
czy jest możliwość ustawienia żeby zamykał się sam po jakimś czasie jak jest silnik odpalony drzwi zamknięte i jest w ruchu?
po 2.
jak ustawić żeby guziczkiem u kierowcy zamykać wszystkie drzwi? u brata jest jakoś dziwnie że musi kazde drzwi osobno a z pilota wszystki pięknie działa a mechanicznie od środka nie.
przeszukałem już "pare" tematów ale nie znalazłem odpowiedzi na te pytania.
po 1.
czy jest możliwość ustawienia żeby zamykał się sam po jakimś czasie jak jest silnik odpalony drzwi zamknięte i jest w ruchu?
po 2.
jak ustawić żeby guziczkiem u kierowcy zamykać wszystkie drzwi? u brata jest jakoś dziwnie że musi kazde drzwi osobno a z pilota wszystki pięknie działa a mechanicznie od środka nie.
przeszukałem już "pare" tematów ale nie znalazłem odpowiedzi na te pytania.
MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
- Od: 15 lut 2012, 11:49
- Posty: 185
- Skąd: Warszawa-Ursus
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.
Kali2k napisał(a):czy jest możliwość ustawienia żeby zamykał się sam po jakimś czasie jak jest silnik odpalony drzwi zamknięte i jest w ruchu?
z tego co mi wiadomo nie ma takiej możliwości
Kali2k napisał(a):jak ustawić żeby guziczkiem u kierowcy zamykać wszystkie drzwi? u brata jest jakoś dziwnie że musi kazde drzwi osobno a z pilota wszystki pięknie działa a mechanicznie od środka nie.
a jak jest z zamykaniem kluczykiem z drzwi kierowcy bo wydaje mi się że sygnał z drzwi nie idzie do centrali i temu nie zamyka (może jakiś przewód się przetarł czy coś
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
dzięki za podpowiedź sprawdzę czy działa bo to w aucie brata.
MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
- Od: 15 lut 2012, 11:49
- Posty: 185
- Skąd: Warszawa-Ursus
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.
Marex,
wczoraj sprawdziliśmy i tak:
z autopilota zamykasz i otwierasz wszystkie drzwi
z kluczyka tak samo
od środka przełącznikiem ni huhu, każde drzwi osobno...
wczoraj sprawdziliśmy i tak:
z autopilota zamykasz i otwierasz wszystkie drzwi
z kluczyka tak samo
od środka przełącznikiem ni huhu, każde drzwi osobno...
MAZDA 6 GY 2.0 l (Pb 95) '06 bo życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
Moja Madzia:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=138037&p=2335253#p2335253
- Od: 15 lut 2012, 11:49
- Posty: 185
- Skąd: Warszawa-Ursus
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 (155 KM) 2010r.
Nie wiem jak to wygląda w od strony instalacji elektrycznej ale z tego co piszesz to może być uszkodzony jakiś switch związany z tym przełącznikiem w drzwiach. Bez ich rozebrania i najlepiej pomiarów oscyloskopem się chyba nie obejdzie ( nie wiem czy np przełącznik w drzwiach kierowcy i wkładka drzwi jest ze sobą złączone mechanicznie czy elektrycznie) może wystarczy tylko podgiąć jakiś drucik
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Witam, mam problem z centralnym zamkiem. Nie zamyka mi za każdym razem z pilota. Wygląda na to, że moduł widzi kluczyk w stacyjce choć go tam nie ma. Kilka razy przekręcę kluczyk w stacyjce i centralny zamyka. Kupiłem już moduł używany(kilkanaście złotych). Pytanie brzmi: gdzie go znajdę w mojej M6?
- Od: 6 wrz 2012, 16:03
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 [GY],1.8 2005 polift
łączę z istniejącym wątkiem
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Witam
Czasem mam problem z zamkiem centralnym. Z samego rana, by go otworzyć, murze stanąć blisko auta i "celując" w niego trzymać wciśnięty przycisk na pilocie przez kilka dobrych sekund. Jak już chwyci(się raz otworzy/zamknie, pisze zamknie bo zdarza mi się nie zamykać auta na noc przed domem) to już działa od strzała – znaczy delikatne wciśniecie przycisku na pilocie z odległości 50m nie stanowi problemu.
Czy może to być najzwyczajniej w świecie słaba bateria? Ale czy problem nie byłby cały czas, a nie tylko rano na zimnym aucie?
Czasem mam problem z zamkiem centralnym. Z samego rana, by go otworzyć, murze stanąć blisko auta i "celując" w niego trzymać wciśnięty przycisk na pilocie przez kilka dobrych sekund. Jak już chwyci(się raz otworzy/zamknie, pisze zamknie bo zdarza mi się nie zamykać auta na noc przed domem) to już działa od strzała – znaczy delikatne wciśniecie przycisku na pilocie z odległości 50m nie stanowi problemu.
Czy może to być najzwyczajniej w świecie słaba bateria? Ale czy problem nie byłby cały czas, a nie tylko rano na zimnym aucie?
- Od: 9 wrz 2011, 20:07
- Posty: 29
- Skąd: Elgin
- Auto: Mazda 6
TS2 2007
143KM
2.0 Diesel + DPF
Mandey – na obu ten sam problem – a patrząc na piloty to jeden prawie nówka nie śmigana a drugi jak córa Koryntu po nadgodzinach. Wydaje mi się, że żaden nie miał zmienianej baterii od nowości, ale i tak ten nieużywany powinien być w lepszej kondycji.
- Od: 9 wrz 2011, 20:07
- Posty: 29
- Skąd: Elgin
- Auto: Mazda 6
TS2 2007
143KM
2.0 Diesel + DPF
Witam.
Jestem tu nowy ale mysle ze moge podpowiedziec cos w tej sprawie.
Mialem identyczny przypadek w mojej M6.
Po wymianie baterii OBYDWA kluczyki przestaly kompletnie odpowiadac
Szukalem specja od centralnych i uzywalem tylko kluczyka do otwieranie i zamykania mojej mazdy...
Czulem sie jak ostatni glupek...
Na tym forum znajdziesz opis jak przeprogramowac centralny zamek i dwa kluczyki na raz – latwizna.
Poszukaj a znajdziesz dokladny opis.
Zrobilem to w piec minut i zaoszczedziem fortune na speca
Dziala juz od pol roku i wszystko gra.
Sprobuj!
Jestem tu nowy ale mysle ze moge podpowiedziec cos w tej sprawie.
Mialem identyczny przypadek w mojej M6.
Po wymianie baterii OBYDWA kluczyki przestaly kompletnie odpowiadac
Szukalem specja od centralnych i uzywalem tylko kluczyka do otwieranie i zamykania mojej mazdy...
Czulem sie jak ostatni glupek...
Na tym forum znajdziesz opis jak przeprogramowac centralny zamek i dwa kluczyki na raz – latwizna.
Poszukaj a znajdziesz dokladny opis.
Zrobilem to w piec minut i zaoszczedziem fortune na speca
Dziala juz od pol roku i wszystko gra.
Sprobuj!
-
Bratpo
Bratpo- to nie o to chodzi , programuje się piloty jeżeli w ogóle nie reagują . a to jest przypadek że raz łapie raz nie czyli albo bateria albo jednostka centralna , jak pracowałem w serwisie to nie raz były takie problemy , najczęściej winowajcą była wilgoć .
Wujek-116
U mnie symptomy byly identyczne do opisanych...
Nastepnym krokiem byla wymiana baterii w pilotach i klops na calego – przestalo reagowac wogole.
Po przeprogramowaniu pilotow metoda opisana na form – wcisnij, otworz, zamknij i zaloz noge na glowe LOL – zalapalo na obydwo pilotach i dziala do dzisiaj.
Moze byc cos innego ale mysle ze warto sprobowac gdyz kosztuje to nic.
W moim przypadku zadzialalo a zamiast wydac kaskena speca madzia dostala rozporke na kielichy do przodu
U mnie symptomy byly identyczne do opisanych...
Nastepnym krokiem byla wymiana baterii w pilotach i klops na calego – przestalo reagowac wogole.
Po przeprogramowaniu pilotow metoda opisana na form – wcisnij, otworz, zamknij i zaloz noge na glowe LOL – zalapalo na obydwo pilotach i dziala do dzisiaj.
Moze byc cos innego ale mysle ze warto sprobowac gdyz kosztuje to nic.
W moim przypadku zadzialalo a zamiast wydac kaskena speca madzia dostala rozporke na kielichy do przodu
-
Bratpo
Możesz sprawdzić to jeszcze w taki sposób. Jedź na jakieś zadupie, łąkę, obojętne coś podobnego i tam sprawdź. Ja miałem taki przypadek że obok budynku szpitala pilot w ogóle nie chwytał, nawet stojąc przy samych drzwiach i celując w nie z pilota. Pojechałem pod dom i zamknięty bez jęku.
W mieście coraz więcej zakłóceń i to może też być przyczyną. Jak to nie pomoże to albo faktycznie baterie + ponowne programowanie, albo jakieś problemy z anteną centralki.
By Tapatalk 2
W mieście coraz więcej zakłóceń i to może też być przyczyną. Jak to nie pomoże to albo faktycznie baterie + ponowne programowanie, albo jakieś problemy z anteną centralki.
By Tapatalk 2
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem
Mandey napisał(a):Jak to nie pomoże to albo faktycznie baterie + ponowne programowanie
teoretycznie po wymianie baterii nie trzeba programować pilotów bo jak to wcześniej ująłem to centrala zapamiętuje piloty (nic się w nich nie zmienia nawet po wymianie baterii) a nie piloty centralę. Ja u siebie wymieniłem baterię i nie musiałem nic robić czasem po prostu kończą się przyciski
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Witam,
W moim "Madzi" pojawił sie problem z zamykaniem i otwieraniem drzwi kierowcy z pilota, trzeba zamykać jak i otwierać ręcznie, reszta drzwi chodzi bez problemu... w czym może tkwić problem ?
W moim "Madzi" pojawił sie problem z zamykaniem i otwieraniem drzwi kierowcy z pilota, trzeba zamykać jak i otwierać ręcznie, reszta drzwi chodzi bez problemu... w czym może tkwić problem ?
- Od: 18 lut 2012, 23:55
- Posty: 51
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 6 Sport 2.0 141KM Exclusive
2005r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6