Zabezpieczenie antykorozyjne
Zamówiona i u mnie konserwacja.
Zamówiłem w Inter-Dagnex Sp. z o.o.
Kontakt:
tel. +48 (32) 215 46 08
tel. kom. 509 055 018
e-mail dawiddzida@interia.pl
NOXUDOL 900 1L 4 sztuki łącznie 4 Litry
NOXUDOL Aut Plastone 1L – 2 sztuki łącznie 2 Litry
są na allegro http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4411873&id=253313
i w sklepie internetowym http://www.cortini.pl/32,srodki_antykorozyjne_noxudol,oferta.html
tak jak pisali koledzy. Powiedziałem że z forum mazdy i Pani dała rabat 10% od całości zamówienia + kurier 12zł lub 14 zł pobranie do 30kg, więc taniej z pewnego źródła być nie mogło.
Teraz wygrzewamy garaż, urlop 10 dni i heja
Zamówiłem w Inter-Dagnex Sp. z o.o.
Kontakt:
tel. +48 (32) 215 46 08
tel. kom. 509 055 018
e-mail dawiddzida@interia.pl
NOXUDOL 900 1L 4 sztuki łącznie 4 Litry
NOXUDOL Aut Plastone 1L – 2 sztuki łącznie 2 Litry
są na allegro http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4411873&id=253313
i w sklepie internetowym http://www.cortini.pl/32,srodki_antykorozyjne_noxudol,oferta.html
tak jak pisali koledzy. Powiedziałem że z forum mazdy i Pani dała rabat 10% od całości zamówienia + kurier 12zł lub 14 zł pobranie do 30kg, więc taniej z pewnego źródła być nie mogło.
Teraz wygrzewamy garaż, urlop 10 dni i heja
Daj znać po wykonaniu czy wystarczyło i jaki efekt
Dodatkowo jak by ci się udało fotorelację zrobić z czyszczenia i malowania to było by super
Wiem że to może trochę za dużo oczekuje ale sam planuje na wiosnę zasmerfować madzię i przydała by się jaka kolwiek instrukcja
Dodatkowo jak by ci się udało fotorelację zrobić z czyszczenia i malowania to było by super
Wiem że to może trochę za dużo oczekuje ale sam planuje na wiosnę zasmerfować madzię i przydała by się jaka kolwiek instrukcja
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Dłuuugo zejdzie bo w 2014 robiłem BITGUMEM (51zł/5L), pokruszył się i poodpadał. Teraz muszę drzeć wszystko!! Powinni zbanować dożywotnio tych którzy dają takie porady aby konserwować środkami AUTOGUM/BITGUM itp. nadającymi się chyba bardziej do izolacji fundamentów domu.
Więc tak Wybrałem Noxudol bo był........ drogi a tak na serio to nie tylko kit na blachę ale i środek o strukturze tiksotropowej, chemicznie stabilizowanej, zawierającym masy bitumiczne, woski, inhibitory korozji oraz rozpuszczalniki.
900 1L kosztuje ok. 35zł – warstwa wg. katalogu 150-350 μm
1600 1L kosztuje 41zł – warstwa wg. katalogu 1.0 – 2.5 mm
Autoplastone 1L ok 31zł – warstwa wg. katalogu 3.0 – 6.0 mm
dodatkowo PRODUKTY Noxudol STOSOWANE SĄ PRZEZ FIRMY VOLVO I SAAB PODCZAS PROCESU PRODUKCYJNEGO oraz popytałem mają podpisane ASO volvo umowy i wskazania w procesach naprawczych/technologii napraw po wypadkach. Co do jakości więc nie mam wątpliwości.
Jednak nawet najlepszy środek odpadnie jeśli będzie źle przygotowana blacha. Ktoś mówił że konserwacja będzie kosztowac około 1000zł. Nie wiem jak to możliwe skoro robię to sam a juz wydałem 600zł na materiały, a to jeszcze nie koniec.
Wychodzi, na to że z 900 robi się podłogę, a 1600 lub auto plastone na nadkola. (900 i 1600 mozna nakładac pistoletem do baranka, auto plastone w praktyce tylko pędzlem, chyba że mamy mega dyszę 5-6mm). "rzadszy" niż 1600, Auto plastone jest najgestszy ale Stanowi skuteczne zabezpieczenie antykorozyjne i dźwiękochłonne.
Autoplastone polecam jeśli ktoś zamienia nadkola filcowe na plastikowe i boi się wzrostu hałasu.
Noxudol 900 1L / 4 sztuki / 140zł
Noxudol Autoplastone 1L / 2 sztuki / 70zł
Noxudol 700/750 1L (profile zamknięte) 2 sztuki / 80zł
Fertan najlepszy odrdzewiacz 1L / 120zł
lakier Epoksydowy Novol 360 0,8L+0,8L (lakier+utwardzacz) / 2 komplety 130zł
tasmy malarskie, papierowe, pędzle, papiery ścierne, szczotki, pędzle, rozpuszczalniki 50zł
zmywacz silikonowy Novol 780 Silicone Remover 2L 30zł
pistolet UBS do nakładania wosków (z wężykiem) i baranków 40zł
do tego jeszcze coś wymyślę zanim zacznę robić
Dopisano 8 mar 2017, 01:16:
do tego polecam zapoznać się z moimi spostrzeżeniami dot. nadkoli tylnych, ewentualnie samemu włożyć palce między rant "L" a filc i wydłubac piach
Nie bez powodu akurat one najszybciej rdzewieją. Filcowe nadkola utrzymują wodę, oraz piach pomiędzy filcem a rantem nadkola.
viewtopic.php?f=409&t=112067&start=37
nowe nadkola plastikowe 2 sztuki po 33zł + wysyłka 20zł
900 1L kosztuje ok. 35zł – warstwa wg. katalogu 150-350 μm
1600 1L kosztuje 41zł – warstwa wg. katalogu 1.0 – 2.5 mm
Autoplastone 1L ok 31zł – warstwa wg. katalogu 3.0 – 6.0 mm
dodatkowo PRODUKTY Noxudol STOSOWANE SĄ PRZEZ FIRMY VOLVO I SAAB PODCZAS PROCESU PRODUKCYJNEGO oraz popytałem mają podpisane ASO volvo umowy i wskazania w procesach naprawczych/technologii napraw po wypadkach. Co do jakości więc nie mam wątpliwości.
Jednak nawet najlepszy środek odpadnie jeśli będzie źle przygotowana blacha. Ktoś mówił że konserwacja będzie kosztowac około 1000zł. Nie wiem jak to możliwe skoro robię to sam a juz wydałem 600zł na materiały, a to jeszcze nie koniec.
Wychodzi, na to że z 900 robi się podłogę, a 1600 lub auto plastone na nadkola. (900 i 1600 mozna nakładac pistoletem do baranka, auto plastone w praktyce tylko pędzlem, chyba że mamy mega dyszę 5-6mm). "rzadszy" niż 1600, Auto plastone jest najgestszy ale Stanowi skuteczne zabezpieczenie antykorozyjne i dźwiękochłonne.
Autoplastone polecam jeśli ktoś zamienia nadkola filcowe na plastikowe i boi się wzrostu hałasu.
Noxudol 900 1L / 4 sztuki / 140zł
Noxudol Autoplastone 1L / 2 sztuki / 70zł
Noxudol 700/750 1L (profile zamknięte) 2 sztuki / 80zł
Fertan najlepszy odrdzewiacz 1L / 120zł
lakier Epoksydowy Novol 360 0,8L+0,8L (lakier+utwardzacz) / 2 komplety 130zł
tasmy malarskie, papierowe, pędzle, papiery ścierne, szczotki, pędzle, rozpuszczalniki 50zł
zmywacz silikonowy Novol 780 Silicone Remover 2L 30zł
pistolet UBS do nakładania wosków (z wężykiem) i baranków 40zł
do tego jeszcze coś wymyślę zanim zacznę robić
Dopisano 8 mar 2017, 01:16:
do tego polecam zapoznać się z moimi spostrzeżeniami dot. nadkoli tylnych, ewentualnie samemu włożyć palce między rant "L" a filc i wydłubac piach
Nie bez powodu akurat one najszybciej rdzewieją. Filcowe nadkola utrzymują wodę, oraz piach pomiędzy filcem a rantem nadkola.
viewtopic.php?f=409&t=112067&start=37
nowe nadkola plastikowe 2 sztuki po 33zł + wysyłka 20zł
Oglądnij dobrze ranty nadkoli, jeśli jest tam gdzieś już minimalna rdza to niestety nuxodol nie pomoże. Poza tym to po czterech latach dalej jest elastyczny i się nie kruszy wiec do konserwacji jest bardzo dobry
Tam zawsze jest rdza
Miało być tak:
– tam gdzie rdza to fertan a potem epoksyd 2-3 warstwy i noxudol
– tam gdzie nie ma rdzy to epoksyd i noxudol
o dziwo pomalowałem na jesień samym fertanem kawałek progu gdzie była ruda i uszkadzany był podnośnikiem do kół i mam wrażenie że im więcej wody tym lepiej ten preparat się sprawdza nie widać aby coś odpadło.
pasuje jak ulał
preparat stosuje się na odtłuszczoną i mokrą blachę. Po czasie robi się żółty a po 24-48h czarny. trzeba go zmywać wodą i spryskiwać podczas przerabiania rdzy. Stosowany przy renowacji starych aut a te wiemy że mają najwięcej rdzy. Koniec z Bollami i innymi wynalazkami i robotą co 2-3 lata.
tu macie test Brunoxa który wszyscy używają
https://jaktozrobilemwgarazu.pl/brunox-epoxy-czy-app-r-stop-test-skutecznosci/
Miało być tak:
– tam gdzie rdza to fertan a potem epoksyd 2-3 warstwy i noxudol
– tam gdzie nie ma rdzy to epoksyd i noxudol
o dziwo pomalowałem na jesień samym fertanem kawałek progu gdzie była ruda i uszkadzany był podnośnikiem do kół i mam wrażenie że im więcej wody tym lepiej ten preparat się sprawdza nie widać aby coś odpadło.
pasuje jak ulał
preparat stosuje się na odtłuszczoną i mokrą blachę. Po czasie robi się żółty a po 24-48h czarny. trzeba go zmywać wodą i spryskiwać podczas przerabiania rdzy. Stosowany przy renowacji starych aut a te wiemy że mają najwięcej rdzy. Koniec z Bollami i innymi wynalazkami i robotą co 2-3 lata.
tu macie test Brunoxa który wszyscy używają
https://jaktozrobilemwgarazu.pl/brunox-epoxy-czy-app-r-stop-test-skutecznosci/
adam_b96 napisał(a):Tam zawsze jest rdza
No i u mnie po 4 latach własnie kawałek rantu nadkola przy samym progu odłamał się jak ruszyłem go ręka.. Blacha w środku zgniła a z zewnątrz nic nie dawało oznaki, że coś jest nie tak (nuxodol ). Niestety drogie środki tylko na jakiś czas pomogą. Tam jest podwójna blacha i nie da sie tego wyczyścić ani zabezpieczyć bo i tak będzie dostęp powietrza od środka
Dzisiaj po wielu godzinach medytacji zdecydowałem się na zabezpieczenie serwowane przez krown.pl
Obsługa na wysokim poziomie. Pozwolili mi sobie pooglądać na podnośniku madzie, odpowiedzieli na wszystkie moje (nieznającego się) pytania.
Zobaczymy po następnej zimie jak będzie wyglądała sytuacja.
Kolejna inwestycja w moja GG, tym razem konto biedniejsze o 650PLN
Obsługa na wysokim poziomie. Pozwolili mi sobie pooglądać na podnośniku madzie, odpowiedzieli na wszystkie moje (nieznającego się) pytania.
Zobaczymy po następnej zimie jak będzie wyglądała sytuacja.
Kolejna inwestycja w moja GG, tym razem konto biedniejsze o 650PLN
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Witam,
I jak ma się Mazda po zabezpieczeniu w Krown po prawie dwóch latach?
I jak ma się Mazda po zabezpieczeniu w Krown po prawie dwóch latach?
- Od: 17 paź 2018, 23:37
- Posty: 1
Dobrze ale zamiast Krown polecam zabezpieczenie antykorozyjne w Mazda Gołembiewscy.
Po roku zabezpieczenia Krowna nie zostało za wiele a rudego koloru pojawiło się więcej.
W tamtym roku przed wakacjami byłem i zabezpieczyłem w Mazda Gołembiewscy.
Tydzień temu na przeglądzie na stacji diagnostycznej powiedzieli że wygląda dobrze (dużo lepiej niż przed czyli po Krownie).
Zabezpieczenie w Mazda Gołembiewscy było zrobione czarne ale nie zmywa się pod wpływem ciepłej wody tak jak Krown.
Taka jest moja opinia. Jeśli już chcesz zabezpieczać to lepiej dać to 1600 raz niż 650 corocznie z rdzewieniem w międzyczasie
Po roku zabezpieczenia Krowna nie zostało za wiele a rudego koloru pojawiło się więcej.
W tamtym roku przed wakacjami byłem i zabezpieczyłem w Mazda Gołembiewscy.
Tydzień temu na przeglądzie na stacji diagnostycznej powiedzieli że wygląda dobrze (dużo lepiej niż przed czyli po Krownie).
Zabezpieczenie w Mazda Gołembiewscy było zrobione czarne ale nie zmywa się pod wpływem ciepłej wody tak jak Krown.
Taka jest moja opinia. Jeśli już chcesz zabezpieczać to lepiej dać to 1600 raz niż 650 corocznie z rdzewieniem w międzyczasie
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Dzisiaj odebrałem auto z http://www.autosanetra.pl/
Polecam [tiiit] robota
Polecam [tiiit] robota
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6