Poradnik od podstaw jak wymienić radio na niefabryczne
to niema znaczenia poliftowe radio wyglada jak 2din ale nim niejest jest troche nizsze.
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
generaldawid napisał(a):wyglada jak 2din ale nim niejest jest troche nizsze.
skoro tak twierdzisz, to moze masz jego wymiary?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
wiesz, najciekawsze jest to, ze takie ramki 2DIN byly kiedys do kupienia...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Ja tylko pisze to czego sam doswiadczylem, jak sie cofniesz o kilka postow do gory to znajdziesz moj post z ramka na din 2 i zobaczysz ze sie rozni od poliftowej.
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
generaldawid napisał(a):nie da rady wcisnac radia na 2 din chyba ze nie zalerzy tobie na przycisku swiatel awaryjnych.
ale to to mozna przesunac... a wtedy?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
A tak wyglada moje radio jeszcze nie gotowe.
http://www.fotoload.pl/index.php?id=b7e86aeb5e35ee5751d53b23e216741d953
http://www.fotoload.pl/index.php?id=83806ccb8cb57365ac4bf445336ec877395
http://www.fotoload.pl/index.php?id=b7e86aeb5e35ee5751d53b23e216741d953
http://www.fotoload.pl/index.php?id=83806ccb8cb57365ac4bf445336ec877395
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
Tak mysle ze to jest dobry kompromis;)
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
generaldawid napisał(a):Tak mysle ze to jest dobry kompromis;)
Kompromis moze tak ale wyglada strasznie
Dlatego chce 2din bo bedzie wygladac praktycznie jak seria a 1din w m6 ma sie nijak tzn do niczego nie pasuje
Dzieki za te wymiary bede wiedzial jak ciac facie
Ps. mozna gdzies jeszcze kupic taka ramkie 2din?
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
- Od: 25 paź 2010, 08:21
- Posty: 224
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF5C 136km 03r.
@Pamek, wystarczyło podać linka a nie wklejać całą aukcję...
2DIN da się zamontować, nawet były na to ramki do kupienia już wycięte. Ale drogie bardzo i elektronikę i tak trzeba robić samemu. Miały zmienione położenie przycisku awaryjnych bo bez tego 2DIN nie wejdzie.
Można też zostawić awaryjne na swoim miejscu i pozbawić się dolnych przycisków
Ja mam zamontowane 1DIN już ponad rok i nie przeszkadza mi, że jest takie małe i że nie jest to 2DIN.
Najważniejsze, żeby podobało się właścicielowi. Jak kogoś to razi to sobie zrobi 2DIN ale powiem, że po kilku dniach używania oczy się przyzwyczają do wyglądu i nic razić nie będzie A roboty jest na pewno mniej przy 1DIN...
@generaldawid – masz bardzo ładnie zrobiony panel. Czym to zaszpachlowałeś? Mi by to nigdy tak ładnie nie wyszło
2DIN da się zamontować, nawet były na to ramki do kupienia już wycięte. Ale drogie bardzo i elektronikę i tak trzeba robić samemu. Miały zmienione położenie przycisku awaryjnych bo bez tego 2DIN nie wejdzie.
Można też zostawić awaryjne na swoim miejscu i pozbawić się dolnych przycisków
Ja mam zamontowane 1DIN już ponad rok i nie przeszkadza mi, że jest takie małe i że nie jest to 2DIN.
Najważniejsze, żeby podobało się właścicielowi. Jak kogoś to razi to sobie zrobi 2DIN ale powiem, że po kilku dniach używania oczy się przyzwyczają do wyglądu i nic razić nie będzie A roboty jest na pewno mniej przy 1DIN...
@generaldawid – masz bardzo ładnie zrobiony panel. Czym to zaszpachlowałeś? Mi by to nigdy tak ładnie nie wyszło
- Od: 2 paź 2010, 23:20
- Posty: 76
- Skąd: Galway, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8, sedan, 2004
no wlasnie juz takie panele kiedys widzialem.. ale pozniej zniknely
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
bo tak jest ustawione... zrzuty aukcji robia sie automatycznie...
chudzi o to, aby po 4 miesiacach wiedziec o czym byla dyskusja
chudzi o to, aby po 4 miesiacach wiedziec o czym byla dyskusja
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Generaldawid a jak rozwiazales sprawe komputera pokladowego i klimy?
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Ja wlasnie jestem w trakcie operacji lutowania drugiego radia seryjnego ktore bedzie schowane i dzieki czemu bedzie mozna zachowac wszystkie przyciski na panelu i wyswitlacz. Ja zrobie taki sam projekt jak ma kolega martyrdom, na poczatku watku masz opis co i jak.
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
Witam,
A ja mam pytanie do autora tej fotorelacji. Mam manualną klimę i tak naprawdę nie potrzebny mi jest komputer pokładowy, ale chciałbym zachować działającą klimę, podgrzewanie czyby, obieg powietrza i światła awaryjne. I teraz pytanie, czy istnieje możliwość zmiany tych seryjnych przełączników na jakieś zamienniki i podłączenie do nich po prostu kabelków bez montowania tej całej płytki? Bo chcę u siebie zamontować dario 2 din i wiem, że dwie wtyczki idą do radia, ale tam są aż 4 i się zastanawiam, które kabelki z tych dwóch pozostałych obsługują te 4 funkcje, które mnie tak naprawdę interesują. Byłbym wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam
A ja mam pytanie do autora tej fotorelacji. Mam manualną klimę i tak naprawdę nie potrzebny mi jest komputer pokładowy, ale chciałbym zachować działającą klimę, podgrzewanie czyby, obieg powietrza i światła awaryjne. I teraz pytanie, czy istnieje możliwość zmiany tych seryjnych przełączników na jakieś zamienniki i podłączenie do nich po prostu kabelków bez montowania tej całej płytki? Bo chcę u siebie zamontować dario 2 din i wiem, że dwie wtyczki idą do radia, ale tam są aż 4 i się zastanawiam, które kabelki z tych dwóch pozostałych obsługują te 4 funkcje, które mnie tak naprawdę interesują. Byłbym wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam
- Od: 30 cze 2013, 17:42
- Posty: 43
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 6/ GY/ RF-5C/ 2005
Ciężko mi się wypowiedzieć bo u siebie mam automatyczną klimę. Do tego ja chciałem zachować wszystkie funkcje więc w zasadzie zachowałem wszystkie oryginalne komponenty (tylko umieszczone w innych miejscach). Nie wiem czy by to bez nich działało. Może się jakoś da ale nie sprawdzałem tego. U mnie szły 2 wtyczki do radia i 2 kolejne do sterownika klimy. Nie mam pojęcia co one robią w klimie manualnej. Sorry ale chyba nie pomogę :/
- Od: 2 paź 2010, 23:20
- Posty: 76
- Skąd: Galway, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8, sedan, 2004
Bullitt_WM napisał(a):zy istnieje możliwość zmiany tych seryjnych przełączników na jakieś zamienniki i podłączenie do nich po prostu kabelków bez montowania tej całej płytki?
tak istnieje
http://www.caraudioexpress.co.uk/mazda- ... -t006.html
tylko koszty troszke wieksze...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6