Witam.
Moze jest wstanie ktos pokazac jak przelozyc kabel od akimulatora do wnetrza kabiny ? Potrzebuje zrobic w bagazniku gniazdo zapalniczki a za bardzo nie widze miejsca do przepuszczenia kabla:) jesli bylyby mozliwe zdjecia bylbym wdzieczny:)
Jak przełożyć kabel od akumulatora do środka ?
Strona 1 z 1
Otwór który umożliwia przeprowadzenie kabla z komory silnika jest po lewej stronie kabiny, zaraz obok pedału sprzęgła.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Bez problemu przeciśniesz, trzeba w tej gumowej uszczelce zrobić dziurę np śrubokrętem.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Żeby nie robić nowego wątku, to się podepnę.
Potrzebuję źródło prądu, które musi wytrzymać do 25A.
I teraz pytanie – czy łatwiej mi będzie kombinować i przeciągnąć kabel z komory silnika do kabiny, czy może lepiej podpiąć się pod jakiś przewód który już jest w kabinie?
Jeśli opcja pierwsza – to czy oprócz otworu, którym idzie główna wiązka kabli, jest jakieś inne przejście najlepiej po stronie pasażera?
Jeśli opcja druga – z czego wziąć zasilanie? Mam zwykłe siedzenia, a widziałem że z podłogi wychodzą kostki, które zapewne są do elektrycznych siedzeń, tylko nie wiem czy jest tam napięcie czy nie. Myślałem też, żeby podpiąć się pod kabel zapalniczki, ale jak go wyjąłem i zobaczyłem jaki jest cienki, to nie widzę tego, żeby to bezpiecznie przenosiło 15-20 (a biorąc pod uwagę zapas) nawet 25A.
DM
Potrzebuję źródło prądu, które musi wytrzymać do 25A.
I teraz pytanie – czy łatwiej mi będzie kombinować i przeciągnąć kabel z komory silnika do kabiny, czy może lepiej podpiąć się pod jakiś przewód który już jest w kabinie?
Jeśli opcja pierwsza – to czy oprócz otworu, którym idzie główna wiązka kabli, jest jakieś inne przejście najlepiej po stronie pasażera?
Jeśli opcja druga – z czego wziąć zasilanie? Mam zwykłe siedzenia, a widziałem że z podłogi wychodzą kostki, które zapewne są do elektrycznych siedzeń, tylko nie wiem czy jest tam napięcie czy nie. Myślałem też, żeby podpiąć się pod kabel zapalniczki, ale jak go wyjąłem i zobaczyłem jaki jest cienki, to nie widzę tego, żeby to bezpiecznie przenosiło 15-20 (a biorąc pod uwagę zapas) nawet 25A.
DM
25A to już jest dość sporo..
Sugeruję przeprowadzić dodatkowy przewód do komory silnika i zabezpieczając jakimś topikiem podłączyć się bezpośrednio pod akumulator.
Ja przerzuciłbym 4mm2..
Sugeruję przeprowadzić dodatkowy przewód do komory silnika i zabezpieczając jakimś topikiem podłączyć się bezpośrednio pod akumulator.
Ja przerzuciłbym 4mm2..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
25A to może jednak trochę przesadziłem, bo przy normalnym obciążeniu to nie powinno mi schodzić więcej niż 15A, jednak wolałbym mieć zabezpieczenie do 20A.
Jeśli miałbym brać kabel z komory silnika, to na pewno 4mm2. 2,5 też powinien dać radę.
Tylko właśnie, jeśli miałbym przeciągać kabel, to jaką drogą najłatwiej? I najlepiej nie po stronie kierowcy (bo czytałem, że podobno da się wcisnąć gdzieś przez gumową uszczelkę), tylko po stronie pasażera.
Jeśli miałbym brać kabel z komory silnika, to na pewno 4mm2. 2,5 też powinien dać radę.
Tylko właśnie, jeśli miałbym przeciągać kabel, to jaką drogą najłatwiej? I najlepiej nie po stronie kierowcy (bo czytałem, że podobno da się wcisnąć gdzieś przez gumową uszczelkę), tylko po stronie pasażera.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6