Strona 5 z 15

airbag

PostNapisane: 29 lis 2008, 14:29
przez Enduro
xANDy napisał(a):A nie jest to kwestia zasilania regulacji elektrycznej fotela?

fotel pasazera nie ma regulacji elektrycznej,
lub jeszcze o takim osobiscie nie slyszalem!
a tam jest tylko mata obecnosci..
i ewnetualnie podrzewanie pupy!
a kierowcy jej nie ma,
bo kierowca zawsze jest w aucie, jak ono jedzie,
choc roznie to bywa..
pozdr.
E.

SRS/SYSTEM

PostNapisane: 29 lis 2008, 14:34
przez Enduro
Mirena napisał(a):czerwona mruga cyklicznie 4 dłuższe przerwa i osiem krótkich

to mata jest uszkodzona
lub
polecam sprawdzić
czy wtyk,
którz jest..
jakby to powiedzieć centralnie na wprost jajek,
bezposrednio pod obiciem siedzenia
i to może jest luzny, nie ma styku
wypiąć, obejrzeć styki i ponownie wpiąć
powodz.
E.

PostNapisane: 30 lis 2008, 02:16
przez varick
Enduro, a nie wiesz jaki sygnal jest poprowadzony do maty obecnosci pasazera?
Przed liftem sa 3przewody a po 2..wiesz moze jaka jest roznica?
pozdro

PostNapisane: 30 lis 2008, 10:59
przez topik
Witam!Mirena jak będziesz sprawdzała wtyczke pod siedzeniem pasażera to nie zapomnij w pierwszej kolejności zdjąć przewód masowy z akumulatora.

poduszki powietrzne

PostNapisane: 30 lis 2008, 11:37
przez Mirena
dzięki za rady i skorzystam z nich

PostNapisane: 30 lis 2008, 11:42
przez Mirena
A tak pomijajac te poduchy to chciałam na wiosne sprzedac swoją Mazde i kupic coś nowszego w miare moich mozliwości ,może ktos z forumowiczów chce kupic?

airsystem

PostNapisane: 30 lis 2008, 12:57
przez Enduro
varick napisał(a):Enduro, a nie wiesz jaki sygnal jest poprowadzony do maty obecnosci pasazera?Przed liftem sa 3przewody a po 2..wiesz moze jaka jest roznica?pozdro

nie miałem potrzeby i okazji to porównywać..
takze nie mogę slużyc radą lub info!
pozdr.
E

PostNapisane: 11 gru 2008, 00:51
przez zorro77
gdzie namierzę kody do Airbag 'a?

Mam 3 razy krotki i przerwa i 1 raz długi i tak caly czas- wie ktos co to jest?

dzieki

PS. dzięki Enduro – naprawdę mi dużo pomogłeś – POLECAM kolegę :D !!

PostNapisane: 12 gru 2008, 10:53
przez zorro77
Dzięki – dostałem na priva info od cristow

PostNapisane: 7 sty 2009, 03:06
przez palufiks
varick

W wersji poliftowej poduszke od strony pasazera mozna wylaczyc samemu za pomoca pzrelacznika obslugiwanego kluczykiem, a znajduje sie on obok regulacji wys swiatel

PostNapisane: 7 sty 2009, 22:26
przez finko
Witam, tez mam problem z poduchami.
U mnie zapala się w następujący sposób:
jedno mrugnięcie- przerwa – 9 razy szybko – przerwa i w takiej kombinacji 5 razy a potem zapala się na stałe.
czyli kod 19 jak dobrze rozumiem, co to może być?

PostNapisane: 7 sty 2009, 23:48
przez varick
palufiks ok, ale mi chodzi polacznie kabli ktore ida do foteli z wersji przed liftem i po lifcie bo chcialbym zamienic j miejscami..
pozdro

PostNapisane: 9 sty 2009, 23:10
przez finko
czy wie ktos moze co to za bląd ?

PostNapisane: 10 sty 2009, 01:09
przez strus
Finko mialem taki kod wlasnie (sygnalizowany 1 dlugim i 9 krotkimi) i mi przy diagnostyce w ASO wyszedl otwarty obwod poduszki powietrznej kierowcy. Przyczyna byly styki, po konserwacji blad przestal sie pojawiac i wszystko gra:) (druga przyczyna wedlug ASO moze byc tasma poduszki, ale jesli dziala Ci sterowanie przyciskami z kierownicy to raczej nie jest ten problem)

PostNapisane: 10 sty 2009, 01:49
przez finko
dzieki bardzo, jutro spawdze

PostNapisane: 10 sty 2009, 18:59
przez bartosz51
Koleżanki i Koledzy,
również mnie przytrafił się problem z początkowo migającą, a następnie świecącą się stale kontrolką poduszki. Na przestrzeni mniej więcej ostatniego miesiąca zdarzyło się razy kilkanaście, że taka sytuacja zaistniała. Jeśli chodzi o prawidłowości, to odkryłem jedną bezdyskusyjną. Otóż problem występuje wyłącznie wtedy, gdy ktoś wsiada, a silnik już jest uruchomiony. Zwykle, choć nie zawsze kontrolka się wówczas zapala. Może to irracjonalne, ale jak się nie zapala, to raczej w przypadku osób dużych i ciężkawych, jak np. ja, ale o tym za chwilę.
Kiedy uruchamiam silnik, a miejsce pasażera jest już zajęte (wtedy bez znaczenia przez kogo w sensie gabarytów), kontrolka nie zaczyna szaleć. Oczywiście prostym rozwiązaniem jest gasić silnik w oczekiwaniu na pasażera i gdy już wsiądzie, to dopiero go uruchamiać. Jednak wolałbym, żeby wszystko było normalnie i nie musieć uskuteczniać podobnej urody kombinacji.
Przeczytałem ten wątek od początku i myślałem, że może coś wskóram kołeczkiem, czy analogicznym patentem – jak koledzy z kilku stron wcześniej, ale niestety nie ustaliłem tego wrażliwego punktu. "Obmacałem" całe siedzisko, okładałem je nawet pięściami – nic. Więc postanowiłem wsiąść, choćby po to, żeby spokojnie policzyć ile razy mruga i z jakimi przerwami. Niestety również nic. To może być część tej prawidłowości, że raczej przy osobach ciężkich się nie zapala. Ale wsiadałem delikatnie i z impetem. wierciłem się – nic. Pomyślałem, ze może bestia wyczuwa kształt dupska swego pana i nie chce żeby mu się stało coś złego, ale to raczej mało prawdopodobne <glupek2>

Macie jakieś pomysły czy sugestie? czy to początek poważniejszej awarii?

Pozdrowienia

PostNapisane: 10 sty 2009, 19:09
przez Enduro
uszkodzona jest mata obecnosci pasazera
i jak z twojego opisu wynika
uszkodzona jest lekko,
bo nie miga tobie zawsze....
prędzej czy pózniej mata będzie do wymiany
lub trzeba będzie ją zastąpić rezystorem
pozdr
E

PostNapisane: 10 sty 2009, 22:05
przez finko
strus napisał(a):Finko mialem taki kod wlasnie (sygnalizowany 1 dlugim i 9 krotkimi) i mi przy diagnostyce w ASO wyszedl otwarty obwod poduszki powietrznej kierowcy. Przyczyna byly styki, po konserwacji blad przestal sie pojawiac i wszystko gra:) (druga przyczyna wedlug ASO moze byc tasma poduszki, ale jesli dziala Ci sterowanie przyciskami z kierownicy to raczej nie jest ten problem)


Miales racje to byla wina poduszki kierowcy. Dzisiaj sprawdzilem wszystkie polaczenia od poduchy w kierownicy do sterownika i w sumie nic nie znalazlem ... ale jest juz OK !!!
Pewnie jakis pin w kostce nie mial przejscia.

PostNapisane: 11 sty 2009, 23:57
przez strus
Fajnie jest przynieść "dobrą nowinę":) W poprzednim aucie musiałem wymieniać centralkę od airbagów i w 6tce bałem się że bedzie to samo: a koszty wtedy już duuuzo wieksze;) Ciesze sie ze i u mnie i u Ciebie to elektryczny drobiazg ;)

PostNapisane: 15 sty 2009, 20:39
przez palufiks
Witam
Pojawil sie u mnie ten sam problem, kontrolka poduszki podawala sygnal 4/8 , juz zaczalem nawt rozbierac fotel aby wyprobowac patent kolgow ale zaiteresowaly mnie przewody wychodzace z fotela pasazera, jako ze autko ktore posiadam nie ma elektrycznej regulacji ani podgrzewania foteli wiec to moglo byc tylko podlaczenie maty , po rozpieciu okazalo sie ze nie piny nie wygladaja z a pieknie wiec wzialem sie za ich czyszczenie. po jezdzie probne j wszystko oka. Jezdze Juz kilka dni po tym zabiegu i jak na razie wszystko w porzadeczku , kontrolka zapala sie przy rozruchu silnika po czym gasnie tak jak powinna .